Beoordelingen Bundles.nl

• Duurzaamheid 8,9

Michelle uit: Leiden

31-10-2018

Ervaring met: Wassen

Ik twijfelde eerst over welk abonnement ik zou moeten kiezen, maar ik ben ook blij met de keuze voor 'betalen voor gebruik'.

Grace uit: Den Haag

31-10-2018
7,3

Ervaring met: Wassen

The staff were perfectly friendly and helpful but as a full-time teacher in a British School and having moved to the Netherlands and moved into an unfurnished apartment, I had no time to sit at home waiting for delivery during the week. There were absolutely no options for delivery outside working hours and I desperately needed a washing machine. Either change delivery companies or add more delivery time options and this would be the best service in the Netherlands for appliances.

Ricardo uit: Arnhem

30-10-2018

Ervaring met: Wassen, Drogen, Koffie

Tot nu toe zeer tevreden met Bundles , goed contact met Emily en Wouter die gelijk al je vragen snel beantwoord.

Apparaten ook top.

Jantine uit: Haarlem

28-10-2018

Ervaring met: Koffie

Ik ben zeer tevreden over het gemak van het abbonnement. Communicatie is van hoge kwaliteit, Bundles is zeer goed bereikbaar en ook in de avond of het weekend willen ze een helpende hand uitsteken. Het apparaat heeft een ruime keus aan soorten koffie en sterkte, uiterlijk niet per se het mooist maar voor de kosten een erg goed apparaat. Helaas wordt de koffie nog wel met de auto gelevert maar de fairchain is duurzaam en dat je het apparaat leent en deze wordt hergebruikt maakt het abbonnement toch zeker duurzaam. Het bezorgen van de koffie voor de voorraad op is vraagt wat tijd en (bel)contact om op een goed schema te krijgen maar als het loopt dan loopt het ook.

Tineke uit: Scheveningen

26-10-2018

Ervaring met: Koffie

Ik ben zo blij met mijn koffieapparaat geen moment spijt van eerder spijt dat ik het niet eerder heb aangeschaft.
Ik kan het echt iedereen aanraden de koffie is heerlijk en de service is super.

Marion uit: Veenendaal

7,3

Ervaring met: Koffie

We hadden een stroeve start met de koffie en levering van de koffiemaar het gaat steeds beter

Marianne uit: Culemborg

Ervaring met: Koffie

Een heerlijk kopje koffie, altijd voldoende bonen en andere materialen voor het apparaat en de optie het apparaat in te ruilen voor een volgende. Een geweldig aanbod!

Mariska uit: Rotterdam

Ervaring met: Koffie

Geen dure aanschafkosten, fair Trade (lekkere) koffie.
Goede klantenservice, snel contact, denken mee.
Niet meer nadenken over de voorraad koffie, gewoon in de brievenbus en een mailtje vooraf. Erg prettig allemaal.

Louise bouhuizen uit: Hellvoetsluis

Ervaring met: Koffie

ik heb de koffie nog niet bij mij binnen .kom het nog

Vincent

7,8

Ervaring met: Koffie

Waterreservoir is snel leeg. En het altijd voorstoelen is niet echt duurzaam lijkt me.