Beoordelingen Bundles.nl

Edwin uit: Ridderkerk

Gerrit uit: Bergen N-H

Guusje uit: Purmerend

Ervaring met: Koffie

Fijne koffie, fijn apparaat. En...gemak dient de mens. Heerlijk dat je zelf nergens achteraan hoeft maar alles naar je toegestuurd wordt.

Raymond uit: Nieuwegein

Ervaring met: Koffie

Het idee van Bundles is natuurlijk gemak, en dat het dan toevallig duurzaam is is natuurlijk fijn. Maar het gemak van lekkere koffie is wel wat waard

Veerle uit: Putte

Riekie uit: Aalten

Ervaring met: Koffie

Wij hebben het apparaat sinds eind januari en zijn hier thuis grote koffie drinkers, het is goeie kwaliteit koffie en ze leveren een hele goeie service niks te klagen ik zeg ga zo door

Henk uit: Haaksbergen

17-03-2019

Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, erg fijn en gemakkelijk apparaat, zonder meer prima en aan te raden service. We drinken inmiddels meer dan we ooit deden, aangezien mijn vrouw nu over is gegaan op cappuccino's - dus ik denk dat we moeten switchen naar "De Liefhebber"....

ibrahim uit: rotterdam

22-02-2019

Ervaring met: Drogen, Koffie

super bedrijf geweldig

Judith uit: Utrecht

21-02-2019
9,5

Ervaring met: Wassen, Vaatwassen

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.

Patricia uit: Spijkenisse

19-02-2019

Ervaring met: Koffie

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden.
Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.