Beoordelingen Bundles.nl

• Duurzaamheid 8,9

Judith uit: Utrecht

21-02-2019

Ervaring met: Wassen, Vaatwassen

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.

Patricia uit: Spijkenisse

19-02-2019

Ervaring met: Koffie

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden.
Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.

Mary uit: Zoetermeer

12-02-2019

Ervaring met: Wassen, Drogen

Ik ben enorm tevreden met Bundles.
Wasmachine werkt naar behoren en ik hou van de merk Miele. Uiteindelijk hebben we ook een droger via bundles aangeschaft. Service is top en duurzaamheid is goed.

Eddy uit: Enschede

03-02-2019

Ervaring met: Wassen

Ben erg tevreden met de wasmachine en alles is wasgoed komt er schoon uit dat was wel eens anders met mijn oude wasmachine.
De wasmachine er stil ook daar moest ik wel even aan wennen. Dus ben super tevreden met Bundels.

Martijn uit: amsterdam

17-01-2019

Ervaring met: Koffie

tot nu toe alleen maar positief! erg lekkere koffie, met veel keuze in smaak. Apparaat werkt tot nu toe zonder enig probleem.

A. G. uit: Amsterdam

24-12-2018

Ervaring met: Wassen, Drogen

Super machines, kreeg twee nieuwe. Bij de eerste wasbeurt ben ik een paar keer wezen kijken omdat ik dacht dat de machine het niet deed. Ik ben mijn oude siemens apparaten gewend en die maakten veel lawaai zodat ik wist dat de boel draaide. Verder geen klachten alles komt er super schoon, en droog, uit.

Marc uit: Amsterdam

19-12-2018
8,5

Ervaring met: Koffie

Ik heb zowel op mij bedrijf als thuis een bundles koffie abonnement. En dit bevalt me uitstekend! Ik geef geen 10en omdat er altijd ruimte is voor verbetering, maar deze jongens hebben het echt goed begrepen. Persoonlijk vind ik het een mooie duurzame gedachten om het apparaat niet meer te 'bezitten' en de hele scherpe prijs-kwaliteit verhouding helpt daar zeker bij.

Melody uit: Amsterdam

16-12-2018

Ervaring met: Koffie

Despite some issues with getting the sublime coffee machine online, I have not been any moment without the terrific coffee from Moyee. Very recommendable service, excellent machine & ultimate customer friendliness of Bundles’ employees

John uit: Millingen aan de Rijn

11-12-2018

Ervaring met: Drogen

Jolanda uit: Hilversum

09-12-2018

Ervaring met: Vaatwassen

Het duurde iets langer dan verwacht, voordat het apparaat in huis was. Maar het werkt allemaal prima! Heel blij mee