Beoordelingen Buitenpracht

• Flexibiliteit 9,2

Peter uit: Nootdorp

12-02-2018

Uw ervaring:
Via internet terecht gekomen bij buitenpracht. Telefonisch een afspraak gemaakt en al onze wensen op locatie doorgenomen. We hebben een uitstekend advies gekregen en er volgde een keurig nette en duidelijke offerte. Een enthousiast team met medewerkers heeft de veranda bij ons geplaatst. Wij zijn super tevreden en raden buitenpracht aan een ieder aan!

F.R. uit: Barneveld

08-02-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Uw ervaring:
Buitenpracht heeft een prachtige haag aangelegd. Het hele proces, de advisering is buitengewoon prettig en aangenaam geweest. Kundige en harde werkers. Wel belangrijk voor zowel opdrachtgever als Buitenpracht om goed on speaking terms te blijven.

Henk uit: Wageningen

24-01-2018

Ervaring met: Bestrating

Prima straatwerk
Alles volgens afspraak geleverd en nagekomen.
Mooi resultaat.

Floris uit: Maarn

24-01-2018

Uw ervaring:
Een prachtige veranda gebouwd van douglas 20x20. Hardwerkende medewerkers die ondanks storm (!) en regen stug bleven doorgaan. Het houtwerk en maatwerk was precies, op de milimeter nauwkeurig, waardoor een mooie gezelligheidsplek in onze tuin is gerealiseerd, waarvan wij hopen nog lang van te kunnen genieten.

willem uit: naaldwijk

26-11-2017
8,1

Hans uit: Barneveld

22-11-2017
9,9

Ervaring met: Bestrating

Uw ervaring:
Alles is naar wens verlopen. Prettig contact en als er bijzonderheden waren is dit meteen met elkaar afgestemd. Alles is netjes achtergelaten. Kortom: We zijn zeer tevreden

Jan uit: Barneveld

21-11-2017

Uw ervaring:
Top bedrijf, als je voor kwaliteit gaat moet je hier zijn!!

Wij zijn super happy met het resultaat.

Ga zo door!

Marcel uit: Barneveld

06-11-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Uw ervaring:
Onze voor en achtertuin zijn door Buitenpracht opnieuw aangelegd. In het voortraject hebben we goed overlegd wat voor ons wel en niet haalbaar was. Uiteindelijk gezamenlijk op een mooi ontwerp uitgekomen, waarbij tijdens de uitvoering in goed overleg de laatste punten zijn uitgewerkt. Zeer tevreden met de uitvoering, waarbij de communicatie erg goed beviel.

Hans uit: Barneveld

29-09-2017

Uw ervaring:
De mensen (ook de medewerkers) brengen goed hun kennis en kunde in en geven ook nuttige adviezen
Klantvriendelijk en er wordt hard gewerkt
Goede kwaliteit wordt er geleverd

Peter uit: Bennekom

07-08-2017