Beoordelingen Buitenpracht

11-06-2018
9,8

Ervaring met: Anders

Uw ervaring:
Buitenpracht heeft een veranda gerealiseerd zoals wij die vooraf voor ogen hadden. Zij werken netjes en in overleg.

Marco uit: Ulvenhout

29-05-2018

Uw ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de Veranda die Buitenpracht gemaakt heeft en vooral ook de manier waarop het team de veranda gebouwd heeft. Een voorbeeld voor veel bedrijven. Een frisse club keurige en zeer vaardige jonge mannen. Allemaal met de klant en kwaliteit als eerste uitgangspunt. Super vriendelijk. De verschillende werk onderdelen strak op elkaar afgestemd. Ik heb de gehele bouw genoten hoe zij met tegenslagen omgingen, steeds vrolijk bleven en in oplossingen bleven denken. Gefeliciteerd! Het eindresultaat is boven verwachting. Wij lopen de hele dag met een glimlach op ons gezicht rond. Het grote genieten van deze prachtige veranda gaat nu beginnen, tot in de laatste details kwaliteit. Ik kan een ieder Buitenpracht aanbevelen

Karlijn uit: Hilversum

04-03-2018

Uw ervaring:
We zijn heel tevreden over zowel het traject als het resultaat. We gaan heel veel genieten van onze prachtige overkapping!

Peter uit: Nootdorp

12-02-2018

Uw ervaring:
Via internet terecht gekomen bij buitenpracht. Telefonisch een afspraak gemaakt en al onze wensen op locatie doorgenomen. We hebben een uitstekend advies gekregen en er volgde een keurig nette en duidelijke offerte. Een enthousiast team met medewerkers heeft de veranda bij ons geplaatst. Wij zijn super tevreden en raden buitenpracht aan een ieder aan!

F.R. uit: Barneveld

08-02-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Uw ervaring:
Buitenpracht heeft een prachtige haag aangelegd. Het hele proces, de advisering is buitengewoon prettig en aangenaam geweest. Kundige en harde werkers. Wel belangrijk voor zowel opdrachtgever als Buitenpracht om goed on speaking terms te blijven.

Henk uit: Wageningen

24-01-2018

Ervaring met: Bestrating

Prima straatwerk
Alles volgens afspraak geleverd en nagekomen.
Mooi resultaat.

Floris uit: Maarn

24-01-2018

Uw ervaring:
Een prachtige veranda gebouwd van douglas 20x20. Hardwerkende medewerkers die ondanks storm (!) en regen stug bleven doorgaan. Het houtwerk en maatwerk was precies, op de milimeter nauwkeurig, waardoor een mooie gezelligheidsplek in onze tuin is gerealiseerd, waarvan wij hopen nog lang van te kunnen genieten.

willem uit: naaldwijk

26-11-2017
8,1

Hans uit: Barneveld

22-11-2017
9,9

Ervaring met: Bestrating

Uw ervaring:
Alles is naar wens verlopen. Prettig contact en als er bijzonderheden waren is dit meteen met elkaar afgestemd. Alles is netjes achtergelaten. Kortom: We zijn zeer tevreden

Jan uit: Barneveld

21-11-2017

Uw ervaring:
Top bedrijf, als je voor kwaliteit gaat moet je hier zijn!!

Wij zijn super happy met het resultaat.

Ga zo door!