Beoordelingen Budget Select Rijssen

• Montage en levering 8,6

Erik uit: Hellendoorn

05-07-2018

Stijl keuken: Landelijke keukens

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een passende keuken.
Ook na dat de keuken was uitgezocht erg goed geholpen bij vragen en/of onduidelijkheden.
Door zeer nette en aardige monteur geplaatst.
In een handomdraai was de keuken correct en erg netjes geplaatst.
Kan niet anders zeggen dat wij erg blij zijn met onze keuze om voor Butgetselect keukens te kiezen en zal het iedereen aanraden .

Familie uit: Raalte

14-06-2018

Stijl keuken: Design keukens

Op aanraden van vrienden de showroom in Rijssen bezocht waar we bijzonder prettig geholpen werden. We kwamen voor een prijsindicatie; die was zo gunstig dat we direct tot aankoop overgingen. Goed overleg over levering/montage mogelijk. Direct alles compleet geleverd en prima monteur. Geen probleem ter plekke iets aan te passen t.o.v. tekening.

robin uit: deurningen

24-05-2018

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

de keuken is goed afgeleverd en netjes geplaatst

Rinus uit: Enschede

22-05-2018

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer prettige en correcte partij om een keuken te kopen !

Chris uit: Enschede

16-05-2018

Stijl keuken: Design keukens

Onze ervaring met de verkoop/adviseur is in één woord geweldig. Er werd goed meegedacht met de wensen welke wij hadden voor onze keuken, en de uitdagingen welke wij zagen. Voor alles is een passende oplossing gevonden en naar volle tevredenheid ontworpen.

De levering en montage is vlekkeloos verlopen. De installateurs hadden veel ervaring, losten problemen snel en adequaat op en waren uitermate prettig in omgang.

Al met al een super ervaring!

E uit: Wierden

04-05-2018

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Goede service, duidelijke communicatie, uitstekende montage. En het belangrijkste: een mooie keuken! Een keuken is niet goedkoop, ook niet bij budget select. Maar de prijs-kwaliteit verhouding lijkt prima. Een verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er iets meer advies gegeven wordt over specifieke details in onze situatie. Bij ons was dat bijvoorbeeld een plintboiler die in de keuken zat en die we mee wilden nemen naar de nieuwe keuken. De communicatie daarover had iets duidelijker gemogen. De monteur van de keuken wist heir bijvoorbeeld niets van.

Irma uit: Raalte

03-05-2018

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer correcte afhandeling. Spontane mensen en van het begin tot het eind netjes afgehandeld. Aanrader voor andere mensen om daar een keuken te kopen.

Thor uit: almelo

03-05-2018

Stijl keuken: Design keukens

Wat een top keuken monteur.

Anne uit: Rijssen

16-04-2018

Stijl keuken: Design keukens

Goede ervaring met Budget Select Keukens. Prettige samenwerking. Alles is heel goed verlopen. De keuken is volledig naar wens opgeleverd.

Irma uit: Raalte

13-04-2018

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Super goed geholpen wat betreft bij het kopen, plaatsen keuken enz..
Erg vriendelijk en behulpzaam