Beoordelingen Budget Select Rijssen

Ilona uit: Rijssen

29-09-2017
7,8

Stijl keuken: Design keukens

Wij zijn heel tevreden met de keuken die bij ons gemonteerd is.

Annemieke uit: Rijssen

07-07-2017

Stijl keuken: Landelijke keukens

Marlern uit: Hengelo

26-06-2017
5,4

Stijl keuken: Design keukens

Zeer lang op werkblad moeten wachten zonder uitleg, na meerder email te hebben gestuurd werd er maar geen (persoonlijk) contact opgenomen. Nooit geen een excuses of uitleg ontvangen hiervoor. Voor ons nooit meer voorman/budget select keukens!

Jan uit: Diepenheim

15-06-2017

Stijl keuken: Design keukens

Perfect geregeld allemaal, Joris Nijhuis heeft de keuken geplaatst, super vakman.

Wij zijn erg tevreden en bevelen budget select keukens (Voortman keukens) in Rijssen zeker aan.

Michel uit: Haaksbergen

26-05-2017

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Alles gegaan zoals besproken, goed advies gekregen voor nieuwe keuken. Montage zeer vakkundig en netjes uitgevoerd. Monteur werkt zeer netjes! Geen rommel achter gelaten. Zeer tevreden!

Daniël uit: Barneveld

10-04-2017

Stijl keuken: Design keukens

Ruim aanbod, goed advies en het eindresultaat is geweldig. Wel was er een aantal keer wat storing in de communicatie rondom de levering en montage van de keuken. Verder geen op- of aanmerkingen.

A.W. uit: Vroomshoop

07-03-2017

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Bij het uitzoeken van de keuken werd er goed naar ons geluisterd en als er nog vragen waren, werd er goed aandacht aan besteed.
De montage was zeer vakkundig en erg netjes gedaan.
Na plaatsing hadden wij nog een klein probleem en dit is ook zeer snel opgelost.
Dus al met al: ZEER TEVREDEN.

Fgm uit: Hengelo

02-03-2017

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer klantvriendelijk !! We zijn erg tevreden, ook over het plaatsen van de keuken !!

WEBO uit: Rijssen

20-01-2017

Carola uit: Vroomshoop

11-12-2016

Stijl keuken: Eigentijdse keukens

We zijn erg tevreden. Het is heel mooi geworden. We hebben alleen een andere kraan dan we uitgezocht hadden, maar dit is geen probleem. En er was ons door de monteur niet verteld dat we een afspraak moesten maken voor het afkitten van het blad. Volgens hem zouden we dat zelf moeten doen. Dit is inmiddels ook opgelost