Beoordelingen Brooklyn Nights

• Gastvriendelijkheid 8,9

Rene uit: Hoofddorp

13-03-2017
9,7

Ervaring Heerlijk gegeten....wervelende show...vooral het theatergedeelte vond ik leuk...En de afterparty ontzettend goed!!! Een aanrader...we hebben dit als bedrijfsuitje gedaan....meer dan de moeite waard! De service was ook goed....alleen jammer dat de Amaretto op was tijdens het diner...

W uit: Den haag

19-01-2017
4,9

Ervaring Ontvangst is prima, wijn is type vin de migraine, het eten is minimaal een grote eter heeft te kort. En de show daarna is ok maar geluid is veel te hard.

Vincent uit: Soesterberg

21-12-2016
7,4

Ervaring nvt

Monica uit: Westzaan

19-12-2016

Ervaring Wij hebben een fantastische avond gehad! We hebben genoten.

M uit: Naarden

Ervaring Zijn tevreden

Yvonne uit: Delft

19-12-2016

Ervaring Ons bedrijf heeft een geweldige avond gehad. Uitstekende entertainment, strak georganiseerd. De shows vond ik geweldig.
Klein minpuntje, in de theaterzaal stond de muziek zo hard dat het ten koste ging van de kwaliteit van de zang/muziek. Het werd te schel. Heel jammer.
Verder top.

Henk uit: Lijnden

7,1

Ervaring Wij vonden het een gezellige avond het had iets meer VIP gemogen voor dat geld ( tijdens het Diner ) en de afterparty uurtje meer bv. tot 0100. uur

H. Heessels ( PARA MI team )

6,6

Ervaring Begreep van mijn gasten dat er wat weinig eten was.

Mariska uit: Mijdrecht

19-12-2016

Ervaring Geweldige show, goede service.

Joke

19-12-2016

Ervaring Het was een zeer geslaagde avond! Wij waren met het bedrijf, 72 personen. Eten van prima kwaliteit, theatershow fantastisch en afterparty heel gezellig.
Het contact met Eventim (vast contactpersoon) was niet naar tevredenheid. Ik had uiteraard een aantal vragen (annuleringsvoorwaarden, alternatief menu/vegetarisch, vragen i.v.m. zwangerschappen) maar liep daarbij steeds tegen een soort onwil aan. Op opmerking van mij dat ik toch zeker niet de eerste was met dit soort vragen, kreeg ik de reactie dat er nooit eerder naar gevraagd was! Dat lijkt mij niet realistisch.
Ik moest soms dwingen tot navraag bij Brooklyn Nights. Ook was niet duidelijk hoe de uiteindelijke ontvangst zou verlopen. Als je met 72 personen bent, is dat zeker welkome informatie!
De dames bij de incheckbalies waren zeer behulpzaam, zodat ik niet in de hal met de toegangskaarten op laatkomers hoefde te wachten.