Beoordelingen Brooklyn Nights

• Gastvriendelijkheid 8,9

Donna uit: Hoofddorp

28-01-2018
5,6

Ervaring Wij zijn eerste kerstdag met 7 volwassenen en 1kind hier wezen eten. Voor mijn nichtje was er een kindermenu geboekt. Bij de 1ste gang werd zij overgeslagen , hierdoor gingen wij natuurlijk vragen hoe dat kwam? Op die vraag kregen wij verschillende antwoorden er is geen kindermenu, wij hadden geen kindermenu geboekt en als laatste ze waren de kindermenu’s vergeten in te kopen.Niet leuk maar daarvoor kwam wel een oplossing dachten wij. Tegelijk met de 2de gang van ons kreeg ze tomaat en ananas door elkaar gemend? Rare combinatie vinden jullie niet. Om vervolgens weer een hele lange tijd geen eten te krijgen , kreeg ze om half negen toch echt honger. Toen wij heel boos werden kon er eindelijk een bordje (koud) patat met een frikandel geregeld worden.Dit heeft ons gezellige kerstgevoelvtoch wel echt verpest. Na de hand hebben wij een gesprek gehad met de directeur van de catering die heeft ons beloofd contact met ons op te nemen nadat hij alles had uitgezocht en overlegd met eventim. Dit is helaas niet gebeurd. Dus heb ik zelf half januari een email gestuurd, ik kreeg als reactie terug van eventim dat de fout eigenlijk bij ons lag. Want ja wij hadden niet aangegeven dat we met meerdere kinderen waren???? Na een email terug gestuurd te hebben dat we met 1 kind waren willen ze ten compensatie 1 Duinrell kaartje geven. Dit is echt belachelijk!!!! Een sorry of het toegeven van een fout van hun kant zit er niet in erg jammer want het gaat over een boeking van totaal bijna 1000€. Wij komen er in ieder geval nooit meer.

Richard uit: Haarlem

31-12-2017
5,9

Ervaring Niet gekregen wat ons is beloofd en wat op papier website stond....qua eten.....echt fout en slecht van organisatie.. ...Personeel was top. Verder gezellige avond gehad.

Gerard Bert uit: Rhoon

18-12-2017
6,2

Ervaring Harlem arrangement betekent dat je boven weg gestopt wordt aan rechte tafels van 8 personen en dans moet je
niet te dik zijn, maar er worden 10 mensen aan geplaatst
Een tafel achter de brug die helemaal alleen zaten , voor
de brug idem maar die zagen nog wel mensen. Je kan niet
naar beneden kijken door een hoge dikke ballustrade en
als je wat wilt zien kunnen door de bepekte ruimte slechts
twee personen per tafel dat doen. De tafel is geschikt voor
acht personen en dan moeten ze niet fors zijn en je wordt met tien man aan een tafel geplaatst. Ik schaam me
kapot dat ik mijn medewerkers op deze plaats heb neer
gezet. Er was nauwelijks ruimte om je te bewegen.
Ik weet ook niet hoe ik dit goed kan maken.
Ook in het Theater zaten we op rij 19 t/m 25 een beetje
ver af van de show. De show op zich was goed en goed
aan te bevelen, maar als je mt de pest in je lijf er zit dan
is er veel niet goed meer.

Roos uit: IJsselstein

12-11-2017
9,7

Ervaring Het was voor iedereen een geweldige ervaring, zowel culinair als entertainment.

T. uit: Amsterdam

05-11-2017
6,5

Ervaring Van de dinershow hebben we niets gezien, omdat het uitzicht werd belemmerd daar een paar hele dikke zuilen.
Het eten was niet bijzonder en heel weinig.

Linda uit: Aalsmeer

08-10-2017

Ervaring Was een geweldige avond! Genoten van de show en het eten. Ik kreeg bloemen vanwege mijn verjaardag en werd toegezongen. Dat was echt top. Soms leek de zang luider dan de muziek. In het theater was de voorstelling prachtig. De kostuums en de panelen op het podium waren echt bijzonder. De afterparty heerlijk nog nagedanst en daarna met het slotstuk de avond afgesloten. Voor herhaling vatbaar! Dank aan Marc forno.

Monique uit: Uithoorn

9,6

Ervaring Geweldige avond gehad. Lekker eten, vriendelijke bediening. Goede muziek. Top!

Marcel uit: Aalsmeer

08-10-2017

Ervaring Was een geweldige avond! Genoten van de show en het eten. Mijn vrouw kreeg bloemen vanwege haar verjaardag en werd toegezongen. Dat was echt top. In het theater was de voorstelling prachtig. De kostuums en de panelen op het podium waren echt bijzonder. De afterparty heerlijk nog nagedanst en daarna met het slotstuk de avond afgesloten. Voor herhaling vatbaar! Dank aan Marc forno.

Ida uit: Den hoorn zh

9,9

Ervaring Geweldige show met top diner en wijnen. Prettig ontvangst en vriendelijke bediening. Ik geef de show een dikke tien en voor herhaling vatbaar.

Miranda uit: Capelle a/d IJssel

27-09-2017

Ervaring Ik was uitgenodigd door mijn werk. Ik had geen idee waar ik naar toe zou gaan en eigenlijk niet zoveel zin om te gaan.
Maar vanaf de ontvangt was ik 100% verkocht. Wow!
Het diner was top, de show en de artiesten geweldig.
Ik keek mijn ogen uit. Mijn familie neem ik zeker een keer mee naar deze show.
Bedankt voor zo'n fantastische avond