Beoordelingen Brins Elektrotechniek

9,6

Prettig om mee te werken. Kwaliteit. Persoonlijke aandacht. Transparant

Arthur uit: Amsterdam

26-03-2019

Ik dacht een storing te ervaren. Toen ik belde wist Brian meteen wie ik was en wat hij bij mij een jaar geleden had gedaan. Met een paar kleine vragen en aanwijzingen was alles binnen een paar minuten weer up and running. Top service!

Martha uit: Amsterdam

25-03-2019

Mijn storing is gauw verholpen en in de resterende tijd hebben ze andere verlichting ook in orde gemaakt. Daar was ik heel blij om.
Poggenbeekstraat 8'

Jose uit: Amsterdam

09-01-2019

Uitstekend geholpen met aansluiting oven en inductieplaat.

Petra uit: Amsterdam

20-12-2018

Vanochtend stroomstoring waardoor o.a. de verwarming uitviel. Blij met de snelle reactie van Brian op mijn melding en meteen daarna ook Martijn aan de deur om het probleem op te lossen. Dat deed hij zoals ik ook eerdere keren met Brins heb meegemaakt: zeer vakkundig, gedegen en snel. De mannen van Brins zijn klantgericht, denken mee en komen met oplossingen die daar waar nodig of mogelijk een verbetering zijn t.o.v. wat ze aantreffen, bijv. de veiligheid. De factuur wordt uitgelegd en kan met pin worden betaald.
Ik kan Brins van harte aanbevelen!

Geurt uit: Amsterdam

26-11-2018

Problemen met twee schakelaars snel en goed verholpen. De standenschakelaar voor de mechanische ventilatie werkte niet meer. Deze zat ook erg vast. Geen probleem voor de heren van Brins!
Ook de aan- en uitschakelaar van twee plafondlampen in de woonkamer deed het niet meer. Ook snel en goed gerepareerd.
Kortom, laat het over aan de heren van Brins!

Frank uit: Amsterdam

21-11-2018

Wat een geweldige ervaring met Brins! We hebben dit bedrijf ingehuurd voor het aanleggen van een nieuwe meterkast in verband met de veroudering van deze. De mannen hebben niet alleen een mooie offerte afgegeven, maar ook zeer efficient en netjes gewerkt! Supervriendelijke mannen en voor ons een echte aanrader!!! Zeer tevreden!

Paul uit: Best

04-11-2018

Telefonisch mijn probleem opgelost door duidelijke en eerlijke aanwijzingen.
Wordt zeer gewaardeerd!
Brins gaat betreft service verder waar andere niet eens beginnen.
Top bedrijf!
Grt, Paul

Janny uit: Amsterdam

30-09-2018

Snel en vakkundig hele aardige mensen echt een aanrader

Harrie uit: Amsterdam

15-09-2018

Goede expertise. Uitstekende uitvoering. Probleem waar anderen niet goed uit kwamen, is door Brins adequaat opgelost.