Beoordelingen Brins Elektrotechniek

• Offertes/ aanbiedingen 9,2
  • Nakomen van afspraken 9,4

Janny uit: Amsterdam

30-09-2018

Snel en vakkundig hele aardige mensen echt een aanrader

Harrie uit: Amsterdam

15-09-2018

Goede expertise. Uitstekende uitvoering. Probleem waar anderen niet goed uit kwamen, is door Brins adequaat opgelost.

Simon uit: Amstelveen

22-08-2018

Stroom naar de schuur en naar zolder aangelegd.
2 nieuwe groepen in de meterkast bij gemaakt.
Brain en zijn team zijn professioneel vakbekwaam.
Werken erg netjes en snel.
Denken in oplossingen in plaats van problemen.
Zeer tevreden.

Sybolt uit: Amsterdam

22-06-2018
9,7

Firma Brins heeft de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd met A-kwaliteit materialen. Zelfs als Liander de laatste aansluiting niet wil afmaken is firma Brins nog een tweede keer geweest om dit kostenloos voor ons op te lossen. Uitstekende kwaliteit en service!

Alex uit: Amsterdam

12-03-2018
9,5

dank U Fa.Brins voor de snelle en goede uitvoering van het werk

R. uit: Ansterdam

12-03-2018

op 7 februari is Dick, de monteur van de fa. Brins bij mij
thuis geweest voor het opnieuw aanleggen van bekabeling en apparatuur na waterschade.
Top monteur, vriendelijk en vakbekwaam.
Ook de afhandeling en de factuur door de fa. Brins zeer correct en adequaat afgehandeld
Alles 100 % in orde

Floris uit: Amsterdam

09-02-2018

Prettige ervaring mee gehad

Theo uit: Amsterdam

30-01-2018
8,5

Vandaag telefonisch afgestemd en uitgesproken. Goede klantenservice. Het bedrag op de factuur is aangepast. De reparatie is perfect opgelost. Iets te snel in mijn reactie geweest.

Remo uit: Amsterdam

22-01-2018

Zojuist telefonisch geholpen door Brian nav een storing in de meterkast. Aardlekschakelaar schakelde steeds in. In plaats van op mijn verzoek langs te komen vroeg hij een foto te maken van het problemen en deze te appen. Vervolgens belde hij en gaf advies hoe dit probleem op te lossen. Met zijn aanwijzingen kon ik de veroorzaker van het probleem (kortsluiting in de zonwering) achterhalen. Stekker eruit gehaald en het probleem verholpen. Deze hulp is geheel kosteloos geleverd. Echt grote klasse! Deze service verdient een dikke 10! Dit bedrijf zal je met deze vakmensen niet teleurstellen!

Lydia uit: Amsterdam

29-09-2017

Vanwege een wasmachinebrand dit bedrijf gebeld om het elektra na te laten kijken. Afspraak was zeer snel gemaakt. Alles is zeer vakkundig nagekeken en afgehandeld op een zeer klantvriendelijke manier. Een dikke 10 voor dit bedrijf!!