Beoordelingen Brins Elektrotechniek

• Offertes/ aanbiedingen 9,2
  • Nakomen van afspraken 9,4

Lydia uit: Amsterdam

29-09-2017

Vanwege een wasmachinebrand dit bedrijf gebeld om het elektra na te laten kijken. Afspraak was zeer snel gemaakt. Alles is zeer vakkundig nagekeken en afgehandeld op een zeer klantvriendelijke manier. Een dikke 10 voor dit bedrijf!!

Jacqueline uit: Amsterdam

27-09-2017

Wij hadden een klusje dat snel geregeld moest worden. Brins hebben wij als erg flexibel ervaren en zeer behulpzaam en meedenkend.

Theo uit: Amstetdam

08-09-2017
9,9

Brins heeft bij ons brandmelders vernieuwd. Prima advies en zeer snelle en deskundige afhandeling.

Alessandro uit: Driehoekstraat 74

07-09-2017

I called to change a wall switch. Excellent service, quick and very well executed in less than 5 minutes. The electrician arrived a bit later than we had agreed but small delays can happen.

30-08-2017

Hans uit: Amsterdam

16-08-2017

Ondanks grote drukte kwam er na slechts 2 uurtjes een monteur die de kortsluiting heeft verholpen.
Hij was snel, vakkundig en vriendelijk en gaf ook uitleg. Echt een aanrader!

uit: Almere

16-08-2017

Uitstekend geholpen door Brian (advies) en Martijn (installatie/advies). Werkelijk alles hebben zij gedaan van oude elektra verwijderen, nieuwe meterkast, nieuwe elektra bekabelen, wandcontactdozen/schakelaars vervangen, badkamer aarden, tot aan lampen ophangen.
Echt een aanrader als je houdt van heldere communicatie, goed advies en keurig afgewerkt werk.

Esther uit: Amsterdam

12-08-2017

Snelle en nette service voor het aanleggen van 2 stopcontacten in ons washok. Zeker aan te bevelen.

Willie uit: Amsterdam

21-07-2017

Van afspraak tot uitvoering heel prettig en professioneel! Compleet nieuwe elektra en groepenkast, we zijn er heel tevreden over.

S uit: Amsterdam

12-07-2017