Beoordelingen Brins Elektrotechniek

• Offertes/ aanbiedingen 9,2
  • Nakomen van afspraken 9,4

Hans uit: Amsterdam

16-08-2017

Ondanks grote drukte kwam er na slechts 2 uurtjes een monteur die de kortsluiting heeft verholpen.
Hij was snel, vakkundig en vriendelijk en gaf ook uitleg. Echt een aanrader!

uit: Almere

16-08-2017

Uitstekend geholpen door Brian (advies) en Martijn (installatie/advies). Werkelijk alles hebben zij gedaan van oude elektra verwijderen, nieuwe meterkast, nieuwe elektra bekabelen, wandcontactdozen/schakelaars vervangen, badkamer aarden, tot aan lampen ophangen.
Echt een aanrader als je houdt van heldere communicatie, goed advies en keurig afgewerkt werk.

Esther uit: Amsterdam

12-08-2017

Snelle en nette service voor het aanleggen van 2 stopcontacten in ons washok. Zeker aan te bevelen.

Willie uit: Amsterdam

21-07-2017

Van afspraak tot uitvoering heel prettig en professioneel! Compleet nieuwe elektra en groepenkast, we zijn er heel tevreden over.

S uit: Amsterdam

Zeer goede communicatie
Vriendelijk
Professioneel
Aanrader!

Jurgen uit: Amsterdam

12-07-2017

Telefoon werd snel opgenomen en een afspraak was snel gemaakt. Vriendelijke te woord gestaan en uiteindelijk is de oorzaak van de storing snel gevonden en opgelost.

Derek

9,7

I will write in my native language. I found Brins to be unusually professional: well-organized, courteous, concerned about solving my electrical problems, and, at the same time, doing so in a way that was both safe and realistic. But since I have not yet received a bill , I can say nothing about my satisfaction with the costs of their excellent work.

Govert uit: Amsterdam

12-06-2017
9,5

Er was een hoop mis met onze elektra thuis, maar de mannen van Brins hebben allemaal goed meegedacht, hard gewerkt en alles gefixt. En het was nog gezellig ook.

uit: Almere

12-06-2017

Goed en deskundig advies.
Vriendelijke, vakkundige monteurs.
De meterkast ziet er weer zeer netjes uit.
We zijn zeer tevreden met Brins

Shirley uit: Amsterdam

13-01-2017
9,6

Wat een geweldige service en klangerichtheid! Dankzij het telefonisch advies van Brins en de gerichte vragen die hij stelde kon ik de storing die kortsluiting veroorzaakte zelf binnen een paar minuten verhelpen. Duidelijk een vakman met veel ervaring. Ik heb nog een elektraklus die meer aandacht nodig heeft en daar ga ik Brins absoluut voor bellen!