Beoordelingen Brilonline.com

• Proces reservering 7,9

joan uit: amsterdam

12-01-2018
9,6

Ik stel elke keer een bezoek aan de opticien uit. Dan moet ik vaak ter plekke beslissen wat ik leuk vindt en dat vind ik te snel. Inmiddels is na 3 jaar mijn bril wel aan vervanging toe. Geattendeerd op deze site en ik moet zeggen het werkt erg leuk. Pupil meten was wat lastig, maar toen dat voor elkaar was ging het passen erg goed. Je krijgt een goed idee wat leuk staat. Ik vind het erg prettig werken en kan nu ook de tijd nemen om een goed montuur uit te kiezen.

Jeremy

12-01-2018
9,6

Wat een geweldige uitvinding. Erg makkelijk vergelijken en veel keuze. En bovenal leuk om te doen. Ik nu zelf hoe de bril staat

Danielle uit: Gouda

08-01-2018
7,8

Hij heeft al twee keer een bril gekozen die we samen thuis hadden uitgekozen.
Wel optellen met de volgende dag bezorgd. We hadden smorgens onze afspraak, maar de brillen werden wel die dag geleverd, maar pas later op de dag. Hierdoor wel een keertje terug naar de brillenwinkel, maar dat is gelukkig geen straf.

A.m uit: Haarlem

07-01-2018
6,0

Online passen ging erg goed, bij de brillen stond dat ze binnen 2 dagen in de winkel (KAT, in Haarlem)aanwezig zijn. Biij reserveren een mail ontvangen dat ze zop spoedig mogelijk contact opnemen. Na 10dgn werd ik eindelijk gebeld. Geen goede service en helaas te laat, ik heb bij een andere opticien een bril gekocht. Ik verkeerde in de veronderstelling dat opticien KAT geen belangstelling had.

Henk uit: Molenhoek

07-01-2018
7,4

Nummering brillen wisselt er bezoek; kost veel tijd om eerder uitgezochte bril weer terug te vinden omdat nummering is vervallen/opnieuw wordt vastgesteld

W. uit: Groningen

04-01-2018
6,2

De ervaring was goed, alleen mag er wel van te voren worden aangegeven dat je maar 5 brillen naar de winkel kan laten versturen.

arien uit: zwolle

22-12-2017

prima geholpen

L uit: Heythuysen

20-12-2017
7,6

Omdat in kinderbrillen vaak niet heel veel keus is in de winkel bij jou in de buurt waar je natuurlijk wel graag de service van dicht bij je wilt hebben is dit een ideale oplossing.
Bij de opticien waar ik graag heen wou hebben we een paar brillen gepast zodat we wisten in wat voor maat ik moest zoeken op de site.
Op dinsdag avond de site bezocht en 5 brillen op laten sturen die op donderdag al bij de opticien waren.
Het vervolg bij de opticien liep geheel naar wens en we hebben een van de opgestuurde modellen ook als uiteindelijke keuze.

Wilma uit: Amsterdam

17-12-2017

Ik heb met veel plezier online brillen gepast. In korte tijd pas je gemakkelijk heel veel verschillende stijlen. Uiteindelijk gereserveerd, gepast en gekocht. Perfect geholpen en heel leuk om te doen. Ik stelde het bezoek in de winkel altijd uit, maar door online kwam ik op bij hele mooie brillen terecht en ook brillen die ik in de eerste instantie bij een opticien niet zou hebben gepast.

Martijn uit: Tilburg

15-12-2017
6,3

Het is een leuke ervaring maar is het wel jammer dat niet alle 5de brillen aanwezig waren en wijkte een prijs enorm af dan wat er gevraagd werd