Beoordelingen Brilonline.com

• Duidelijkheid van het proces 7,9
  • Online brillen passen 8,0
  • Proces reservering 7,9

19-11-2017

goed om dit online te kunnen doen.

carine uit: oudenaarde

19-11-2017
7,6

leuk!!!!

Ton uit: Berkel en Rodenrijs

18-11-2017
3,8

Zag bij de opticiën een folder van brilonline. Leek me handig. Nadat het proces doorlopen was kreeg ik een berichtje dat er contact met mij opgenomen zou worden. Het enige wat ik kreeg was een bericht om de site te beoordelen, verder niets. Bij navraag bij mijn opticiën bleek dat hij geen bericht van brilonline had ontvangen. Dus maar in de winkel een bril uitgezocht. Brilonline heeft dus geen enkele meerwaarde en zal het eerder af- dan aanraden

Marlinde uit: Zierikzee

14-11-2017
8,2

Goede ervaring. Helaas doen jullie niet wat beloofd wordt op de website: op werkdagen voor 14:00 gereserveerd, volgende dag bij opticien maar keuze. Dat is een tegenvaller.

Louis uit: Antwerpen

10-11-2017

Erg goed concept. Ook in Antwerpen waren de monturen netjes op tijd bij mijn optieker

Wiebe uit: Sneek

07-11-2017

Top service van mijn opticien Copini. Brillen waren direct de volgende dag aanwezig.

Jeffrey uit: Venlo

07-11-2017

Top ervaring.. Wat ik jammer vond is dat er in Venlo geen opticien is waar ik de bril live kon passen. Ik heb een printje gemaakt van de brillen die ik graag wilde hebben. Ik heb deze printjes gemaild naar een opticien die wel mee doet met brillen online. Toen heeft bril online alsnog de brillen netjes opgestuurd. Perfecte service!!

Manfred uit: Assen

07-11-2017

Absolute meerwaarde, zonder bril kan ik niet zien hoe mijn nieuwe bril staat. Met online brillen passen kan ik dat wel. Dat gepruts met van die zogenaamde paslenzen in de winkel is irritant. Doe mij maar lekker op mijn gemak thuis op de ipad.

Diederik uit: Rotterdam

07-11-2017

Vanwege mijn handicap ben ik niet zo mobiel. Mijn opticien die zins kort online brillen passen aanbiedt biedt mij op deze manier de gewenste service waar ik naar op zoek ben. En daarbij een fijne en uitgebreide collectie.

Hans uit: Doetinchem

9,6

Een absolute meerwaarde. Door mijn werk en mijn gezin heb ik geen tijd en zin een halve vrije zaterdagmiddag bij een optiek zaak te zijn. Lekker thuis alvast een paar monturen uitgezocht. De volgende dag lagen de 4 gekozen monturen netjes op mij te wachten in de winkel. 1 van de gekozen monturen is het ook geworden. Binnen 45 minuten stond ik weer buiten. En een week later is de bril perfect afgeleverd.