Beoordelingen Brilonline.com

• Proces reservering 8,0

Petra uit: Haulerwijk

08-07-2018
9,8

Prima aanvulling op het passen van brillen in de winkel. De enorme keus bij brilonline vond ik wel prettig. Het passen en uitzoeken ging heel gemakkelijk.

Hilde uit: Eindhoven

05-07-2018
7,3

Het is leuk om zo een bril uit te zoeken. HEEL vervelend is dat de nummers van de brillen steeds anders zijn. Ik had eerst alle 1200 brillen bekeken en hun nummer genoteerd om in een later stadium deze te kunnen bestellen. Toen bleek dat de nummering steeds verandert. Erg irritant. Verder is het heel lastig dat bij de mannen wel een foto van een oudere man aanwezig is en bij de vrouwen niet. Mogen 40+ en 60+ vrouwen geen leuke bril dragen? Eigen foto downloaden was geen optie. De levering aan Tilroe Optiek was uitstekend.

Maarten uit: Burgh-Haamstede

02-07-2018
9,6

het is makkelijk om vanuit je luie stoel thuis brillen te passen en als je de keuze gemaakt hebt dan was het passen in de winkel best wel snel geregeld.

Lammechien uit: Lutjegast

7,4

Fijn om thuis rustig brillen uit te zoeken die niet in de winkel lagen. Wel miste ik merken als AVA, Etnia Barcelona, Lafont (voor kinderen), wat toevallig net onze voorkeur heeft. Jullie collectie is buitengewoon groot!
Zou fijn zijn wanneer je brillen kunt sorteren op maat en niet op kind/tiener/volwassene. Mijn kind valt er precies tussenin.

Marina uit: Mol

26-06-2018

Het was een heel nieuwe ervaring , en aangezien ik me niet altijd op men gemak voel bij mensen die ik niet ken .Dit was een handig n ideale voorbereiding voor het kopen van een nieuwe bril , die ik ondertussen reeds heb aangeschaft. een ideale formuke

pia uit: druten

26-06-2018

het is prettig om eerst zelf rustig online te kijken en passen alvorens naar de opticien te gaan.

Noortje uit: Watzalhetzijn

25-06-2018
6,2

Voor dochter die eerste bril moest kiezen was het handig om alvast te wennen aan het beeld. Dit maakte het makkelijk.

Ik vind het met de nieuwe AVG zeer bijzonder dat ik voor een review mijn adresgegevens moet verstrekken. DT heb ik dus ook niet gedaan. Er staat fake-info.

Gerrit-Jan uit: Weesp

22-06-2018
4,2

Brilonline leek totaal niet op bril in werkelijkheid . Toegestuurde had ook een grote barst

joan uit: amsterdam

12-01-2018
9,6

Ik stel elke keer een bezoek aan de opticien uit. Dan moet ik vaak ter plekke beslissen wat ik leuk vindt en dat vind ik te snel. Inmiddels is na 3 jaar mijn bril wel aan vervanging toe. Geattendeerd op deze site en ik moet zeggen het werkt erg leuk. Pupil meten was wat lastig, maar toen dat voor elkaar was ging het passen erg goed. Je krijgt een goed idee wat leuk staat. Ik vind het erg prettig werken en kan nu ook de tijd nemen om een goed montuur uit te kiezen.

Jeremy

12-01-2018
9,6

Wat een geweldige uitvinding. Erg makkelijk vergelijken en veel keuze. En bovenal leuk om te doen. Ik nu zelf hoe de bril staat