Beoordelingen Bright & Clean

• Eindresultaat 9,5

Elisabeth uit: De Steeg

23-05-2018

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Ik heb ons tapijt al vele malen late reinigen maar zo schoon is hij nog nooit geweest het tapijt ziet er weer uit als nieuw.

Anna uit: Utrecht

18-05-2018
1,0

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Mijn ervaring met Bright en clean is bijzonder slecht. De afspraak maken voor het ophalen en brengen van het tapijt ging moeizaam. Ik werd maar niet terug gebeld en het terugbrengen van het tapijt duurde langer dan afgesproken. Hier heb ik ook meerdere keren zelf over moeten bellen. Wat ik nog het meest vervelend vind is dat het tapijt niet schoon is! Het tapijt werd savonds terug gebracht en toen was het nog niet heel goed zichtbaar, maar de dag erna in het daglicht waren er nog vlekken zichtbaar. Meneer Ton Kooijman is nog langs geweest de vlekken aan te stippen, maar dat heeft niet geholpen. Weer gebeld maar er werd niet meer opgenomen. Al met al slechte service, onaardige benadering en nog steeds vlekken in ons tapijt.

Jannie uit: Dordrecht

20-04-2018

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Prima,zijn de kleden schoongemaakt. Lijken wel nieuw. Aardige jonge mensen binnen een dag retour. Zo een goede service is ver te zoeken tegenwoordig. Maar ik kan het iedereen aanbevelen.

Fred uit: Leidschendam

02-04-2018

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

fijn personeel : hulpvaardig, snel, goede informatie

J.N. uit: Nieuwe Niedorp

21-12-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Op aanraden van Marc Janssen laten wij onze Pers reinigen bij Bright & Clean. Omdat wij twee honden hebben is dat ook echt wel nodig. Dit jaar voor de derde keer. Wij verbazen ons er iedere keer weer over hoe schoon onze Pers thuiskomt. ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanraden

Marie-José uit: Utrecht

01-11-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Een tapijt dat er al 23 jaar ligt en waar de afgelopen 3 jaar een hond overheen gelopen heeft, is tot mijn verrassing heel veel schoner geworden! Echt een ongelooflijk verschil!
Verder heb ik de veel waardering voor de gekregen service: de trap kreeg op de valreep ook een beurt en de roestplekjes die ontstaan waren doordat ik de stoelen te snel had neergezet werden op een later moment vakkundig verwijderd.
Chapeau!

Avaline uit: Vlaardingen

25-10-2017

Geweldige schoonmaak!!!!

Elly uit: Opheusden

12-10-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Onbeschrijflijk goede EN persoonlijke service met een top resultaat. Gisteren morgen heb ik het team van Bright & Clean gecontacteerd en zij hebben onmiddellijk actie ondernomen. Met een waanzinnig resultaat, het tapijt ziet er uit alsof er niets is gebeurd, eigenlijk nog beter. De persoonlijke aandacht van de heer Kooijman alsmede de interesse naar de gezondheid van mijn oma zijn bijzonder gewaardeerd. Een bedrijf dat een dikke "10" verdient in al haar facetten. Wij zullen dit aan iedereen aanraden. Heel hartelijk dank voor het waanzinnige resultaat!

08-08-2017

Bijzonder aardig en behulpzaam,alleen maar positief!Vloer enorm opgeknapt en was dus duidelijk blij met de mannen!

carolien

07-08-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Roomwitte wollen vloerbedekking ziet er weer top uit!