Beoordelingen Bright & Clean

Joop uit: Den Haag

18-05-2017
9,8

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Ik kan alleen maar zeggen over Bright & Clean dat het zo moet doorgaan.
Prettige medewerkers, duidelijke uitleg op vragen, en goede communicatie.
Bij ons waren de medewerkers iets later doordat een eerdere klus uitgelopen was, dit werd direct aan mij doorgegeven.

Willy uit: Brielle

15-05-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Met angst en beven onze pers meegegeven om te reinigen;
na een week al weer terug, als nieuw!
We zijn heel erg tevreden; het kleed is weer Bright&Clean!
Wij blij, teckeltjes blij!

Marian uit: Woudenberg

05-05-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Wij hebben een aantal jaren geleden een vloerkleed bij Marc Janssen gekocht welke hard toe was aan een reinigingsbeurt. Bij de service afdeling van Marc Janssen adviseerde men ons contact op te nemen met Bright & Clean, hier hebben wij geen spijt van. Het vloerkleed kwam (bijna) als nieuw terug. Een prima service, snelle afhandeling, voor ons een top bedrijf dat we zeker willen/zullen aanbevelen. Succes met jullie bedrijf, wij hopen nog menig keer van jullie bedrijf gebruik te maken.

Carla uit: Breukelen

02-05-2017
9,6

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Geweldig! Een oude berber weer zo goed als nieuw!
Het duurde wel iets langer dan verwacht maar aangezien de vlekken dan ook echt weg waren vond ik dat geen probleem.

pjw uit: ulft

21-04-2017

Ervaring met: Siergrind reinigen

Top thx tot de volgende keer

Kan uit: Zomaaer een oordeel Posten

29-03-2017

rob uit: amsterdam

24-01-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

snel opgehaald, snel teruggebracht, tapijt helemaal -inderdaad- bright en clean, aardige kerel, hardstikke goed :)

Lilian uit: 's-Hertogenbosch

20-01-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Ons re-couloured carpet werd dezelfde dag bij aanvraag nog opgehaald en is na 5 werkdagen weer perfect schoon thuisgebracht. Wat een service van Bright & Clean en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als je toe bent aan een schoon en fris kleed met een snelle en goede service.

Theo uit: Beneden Leeuwen

28-12-2016

Ervaring met: Siergrind reinigen

Wij hebben onze siergrindvloer laten reinigen van onze woning welke wij verhuren. Deze woonkamervloer is 10 jaar oud en was ernstig vervuild door huisdieren van de huurders. Vorige week professioneel laten reinigen door Bright&Clean en daarna weer als nieuw. Bright&Clean is een bedrijf zoals het hoort te werken: afspraak is afspraak. De nieuwe huurder zegt nu al: "Wanneer de vloer weer vuil is, weet ik wie ik moet bellen".

Aukje uit: Papendrecht

05-12-2016

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Vloerkleed gereinigd: resultaat was fantastisch. De service was echt super.