Beoordelingen Bright & Clean

• Eindresultaat 9,7

Marie-José uit: Utrecht

01-11-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Een tapijt dat er al 23 jaar ligt en waar de afgelopen 3 jaar een hond overheen gelopen heeft, is tot mijn verrassing heel veel schoner geworden! Echt een ongelooflijk verschil!
Verder heb ik de veel waardering voor de gekregen service: de trap kreeg op de valreep ook een beurt en de roestplekjes die ontstaan waren doordat ik de stoelen te snel had neergezet werden op een later moment vakkundig verwijderd.
Chapeau!

Avaline uit: Vlaardingen

25-10-2017

Geweldige schoonmaak!!!!

Elly uit: Opheusden

12-10-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Onbeschrijflijk goede EN persoonlijke service met een top resultaat. Gisteren morgen heb ik het team van Bright & Clean gecontacteerd en zij hebben onmiddellijk actie ondernomen. Met een waanzinnig resultaat, het tapijt ziet er uit alsof er niets is gebeurd, eigenlijk nog beter. De persoonlijke aandacht van de heer Kooijman alsmede de interesse naar de gezondheid van mijn oma zijn bijzonder gewaardeerd. Een bedrijf dat een dikke "10" verdient in al haar facetten. Wij zullen dit aan iedereen aanraden. Heel hartelijk dank voor het waanzinnige resultaat!

08-08-2017

Bijzonder aardig en behulpzaam,alleen maar positief!Vloer enorm opgeknapt en was dus duidelijk blij met de mannen!

carolien

07-08-2017

Ervaring met: Tapijt reinigen

Roomwitte wollen vloerbedekking ziet er weer top uit!

Margot uit: Maasland

14-07-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Ons Paul kleed wollen karpet al jaren in gebruik laten reinigen ook omdat er katten lucht aan zat is weer heerlijk fris en mooi van kleur.
Wij zijn er weer heel blij mee.
Echt een aanrader.

Joop uit: Den Haag

18-05-2017
9,8

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Ik kan alleen maar zeggen over Bright & Clean dat het zo moet doorgaan.
Prettige medewerkers, duidelijke uitleg op vragen, en goede communicatie.
Bij ons waren de medewerkers iets later doordat een eerdere klus uitgelopen was, dit werd direct aan mij doorgegeven.

Willy uit: Brielle

15-05-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Met angst en beven onze pers meegegeven om te reinigen;
na een week al weer terug, als nieuw!
We zijn heel erg tevreden; het kleed is weer Bright&Clean!
Wij blij, teckeltjes blij!

Marian uit: Woudenberg

05-05-2017

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Wij hebben een aantal jaren geleden een vloerkleed bij Marc Janssen gekocht welke hard toe was aan een reinigingsbeurt. Bij de service afdeling van Marc Janssen adviseerde men ons contact op te nemen met Bright & Clean, hier hebben wij geen spijt van. Het vloerkleed kwam (bijna) als nieuw terug. Een prima service, snelle afhandeling, voor ons een top bedrijf dat we zeker willen/zullen aanbevelen. Succes met jullie bedrijf, wij hopen nog menig keer van jullie bedrijf gebruik te maken.

Carla uit: Breukelen

02-05-2017
9,6

Ervaring met: Vloerkleed schoonmaken

Geweldig! Een oude berber weer zo goed als nieuw!
Het duurde wel iets langer dan verwacht maar aangezien de vlekken dan ook echt weg waren vond ik dat geen probleem.