Beoordelingen Brasserie Murphy's

11-12-2018
3,8

Zeker niet te vreden...
Voorgerechtjes zijn lekker,
Hoofdgerechts is echter flauw, niks speciaals gewoon niet lekker.
Hebben we aangeven en werd vervolgens niks mee gedaan waardoor wij alsnog een paar voorgerechtjes besteld hebben en dus duurder uitwaren voor gerechten dat we niet eens de helft op van hadden.
En een van ons is de dag erna ziek ervan geweest...
Erg jammer, hadden goede dingen erover gehoord maar helaas...

Frank

Heerlijke lunch, vriendelijke bediening
Iedere keer als wij hier komen smaakt alles zeer goed. Bij de lunch mogen de broodjes wat groter zijn of meer. Kom je met een groep is het raadzaam om te reserveren. Vriendelijke bediening.

Kevin

22-10-2018

Wij kregen een 4 persoons champagne ontbijt cadeau, wat ons goed was bevallen! Zou het zeker een ander ook cadeau doen. Het kost slechts 7,50 euro p.p. En je krijgt meer dan genoeg waar voor je geld. Prijs / kwaliteit was dus dik in orde! We hebben een lekker en gezellig ontbijt kunnen nuttigen!

We ontvingen koffie (naar keuze) met een advocaatje en slagroom, een klein glaasje jus, champagne en koekjes. Als ontbijt kregen we yoghurt met slagroom, afgebakken broodjes, zachte broodjes, sneetjes brood, zalm, salade, brie, nog 2 kaas soorten, 2 soorten vlees, gebakken eitje met spek en een mandje met jam, nutella enz. Keuze genoeg, zeker voor de prijs die je betaald.

De sfeer was oke en de bediening goed. Er werd meermaals gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant was goed gevuld.

Erna uit: Geleen

6,6

Hebben alleen het ontbijt gedaan , koffiemachine was buiten gebruik ,kregen warm chocomel in plaats .Later kregen we nog koffie van het huis ,dus dat was netjes. Vind alleen erg weinig omelet met spek voor 2 personen .

cecilia uit: geleen

28-08-2018

vaker daar champagne ontbijtje toppie
en mijn bruiloft met champagne ontbijt voor 35 pers

30-05-2018

Een echte aanrader

Endrit uit: Lommel

29-05-2018

Fantastische sfeer bij lekker eten met een zeer vriendelijke bediening. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader voor iedereen die van kwaliteitvols eten houdt!

Jannik uit: Lommel

29-05-2018

Het was zeer gezellig super lekker eten.
Een aanrader voor iedereen

Vasco uit: Lommel

29-05-2018

Zeer lekker gegeten, vriendelijke mensen!