Beoordelingen Brandpunt Optiek

• Afspraken nakomen 9,4
  • Snelheid dienstverlening 9,3

Marie-José uit: Sliedrecht

Positieve ervaring:
Kort nadat ik een nieuwe bril had gekocht, ging het logo (opdruk) van de brillenpoot af. Toen ik dit aangaf bij de opticien heeft ze er naar gekeken en geconcludeerd dat dit niet zo zou mogen zijn. Ze heeft nieuwe brillenpoten besteld en deze erop gezet. Helaas gebeurde het opnieuw dat het logo eraf ging. In totaal heeft ze wel drie of vier keer nieuwe poten besteld. Uiteindelijk heeft de fabrikant een extra coating aangebracht, waardoor het logo nu nog steeds op mijn bril staat. Super, de aanhouder wint! Bedankt dat, elke keer dat ik kwam, de deur even vriendelijk en enthousiast open ging!

Verbeterpunten/ tips:
Als ik even een korte vraag heb, is het soms lastig dat het ik Brandwijk is. Maar de service en vriendelijkheid maakt het helemaal goed! Om die reden zal ik niet overstappen naar een opticien bij ons op het dorp.

Adrie uit: Goudriaan

11-02-2019

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Uitermate professioneel en dat wil je toch voor je ogen!

Kies haar en niet de beroerde ketens met hun domme reclames!

Jacoline uit: Wijngaarden

8,2

Positieve ervaring:
Heel goed geholpen! !! Met het uit zoeken van een nieuwe bril

En altijd vriendelijk ontvangts! !!

Kees uit: Bleskensgraaf

Alize uit: Nieuw Lekkerland

07-02-2019
9,8

Positieve ervaring:
Geweldige service! Staan altijd voor je klaar

Teunis uit: NIEUWLAND

24-12-2018

Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek

22-12-2018

Positieve ervaring:
Al vanaf het begin alleen maar als heel goed ervaren, heel gezellig en fijn om er heen te gaan!
Heel vakkundig en alle tijd nemend!
Alles tot volle tevredenheid, al die jaren, samen met mijn man, die ook bij Brandpuntoptiek zijn bril heeft!

Margreet uit: Oud-Alblas

18-12-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
We worden vriendelijk te woord gestaan en er wordt koffie geserveerd.

geen

17-12-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril