Beoordelingen Brandpunt Optiek

• Afspraken nakomen 9,4
  • Snelheid dienstverlening 9,3

Adrie uit: Dordrecht

18-02-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Na jaren ontevredenheid over het goed kunnen kijken, bij Brandpunt een bij mijn oogafwijking passende bril gekregen.

Ga zo door!!

sijmen uit: ottoland

13-02-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
zie bovenstaand, dicht in de buurt,........

zou het niet weten....

n uit: CapelleaandenIJssel

Professioneel en Klantvriendelijk

nvt

R. uit: Brandwijk

13-02-2019

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Het was even een zoektocht naar de juiste lees-lenzen voor mij. En nu heb ik de lenzen die helemaal bij mij passen.

Henneke uit: Alblasserdam

13-02-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk, heel prettige omgeving.
De koffie staat klaar en iedereen heeft daar een hart voor de zaak. Leuk om te zien en te ervaren.

Geen

Sanne uit: Molenaarsgraaf

9,6

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Ik heb een positief gevoel wanneer ik daar kom voor mijzelf en voor mijn dochter dat er naar onze wensen geluisterd wordt, uitgebreid gekeken naar de mogelijkheden tot overeenkomen van het juiste en er gericht persoonlijke gewerkt wordt, ook achter de schermen staan ze voor je klaar!

Verbeterpunten/ tips:
Een personeelslid meer in de zaak die affiniteit heeft met oa de verkoop van de brillen! Dit heb ik in het huidige personeel nog niet zo goed gezien, alleen van de eigenaresse waar ik zelf dan ook het liefst door geholpen wil zijn.
Dit is mijn verbeterpunt/tip omdat ik gezien heb dat er geregeld aanloop is in de winkel en wanneer de eigenaresse andere werkzaamheden uitvoerd zij geregeld dan ook nog bij andere klanten de wens is op dat gebied vanwege haar kennis maar ook zeker het sprekende gevoel! Succes!

Corrie

12-02-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Martin uit: Bleskensgraaf

Positieve ervaring:
Vakkundig en klantvriendelijk, zeer positieve ervaring.

Verbeterpunten/ tips:
Tempo ligt vrij hoog, dat komt soms als gehaast over.

Anie uit: Molenaarsgraaf

7,9

Kok uit: Goudriaan

11-02-2019

Positieve ervaring:
Heel fijn geholpen en gastvrij ontvangt.

Verbeterpunten/ tips:
de openingstijden, was jammer dat de winkel niet in de ochtend uren open was/is, daar hadden wij geen rekening mee gehouden.