Beoordelingen Brandpepper

• Eindresultaat 8,5

Editha uit: Nijmegen

27-01-2017

Bedrijfsnaam: Sleepwise

Open minded, enthousiast, deskundig, servicegericht. Zeer prettig samenwerken met deze leuke club!

Marcel uit: Ede

12-01-2017

Bedrijfsnaam: ADUCO Nederland B.V.

Wij zijn erg tevreden met de nieuwe website. Brandpepper is een bedrijf waar je fijn mee samen kan werken en zij denken mee in oplossingen. Geen vraag is te veel en alles wordt netjes en professioneel gerealiseerd.

Loes uit: Nijmegen

06-01-2017
7,4

Bedrijfsnaam: Freubelweb

Nadat ik bij meerdere bureaus op gesprek was geweest voor het laten bouwen van Freubelweb viel mijn keuze op Brandpepper met name vanwege het feit dat ze mij niet van alles 'wijs' wilde maken. Vertrouwen is belangrijk wanneer het gaat om het laten bouwen van een website, zeker omdat er natuurlijk 'van alles mogelijk is' maar dat het er uiteindelijk om gaat waarmee ben je zelf het meest gebaat. En daar luistert Brandpepper vind ik goed naar.

Gerben uit: Beuningen

05-01-2017

Bedrijfsnaam: DROOM! Beuningen

Prettige en deskundige organisatie, waarmee het fijn samenwerken was. Daarnaast ben ik tevreden met het eindresultaat (bedrijfswebsite met reserveermodule) en de huidige voortgang van de samenwerking.

Edwin uit: Emmen

04-01-2017

Bedrijfsnaam: Bestekoop Beachflags

Ik vind het een prettige bedrijf, vakkundig met een persoonlijk tint. Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn website heb laten bouwen door een ander. Goedkoop is duurkoop.

B

04-01-2017
8,2

Bedrijfsnaam: Roelofs-EPAN lab

We hebben brandpepper media recent een nieuwe website laten maken voor onze lab groep en we zijn erg tevreden over het eindresultaat. De website is mooi geworden, eenvoudig te onderhouden en brandpepper biedt, waar nodig, goede ondersteuning.

Brent uit: Doesburg

03-01-2017

Bedrijfsnaam: Wigersma & Sikkema B.V.

Brandpepper heeft onze nieuwe drietalige B2B website eind 2015 opgeleverd. De website is responsive, goed vindbaar en eenvoudig zelf te beheren. Begin 2016 hebben ze een webtool ontwikkeld waarmee onze klanten eenvoudig de juiste producten kunnen selecteren. Hosting, onderhoud en support zijn keurig geregeld. Binnenkort ontvangen wij het SSL certificaat.
Onderscheidend vermogen: projectervaring, productkennis en persoonlijke contact.

B uit: Ede

23-11-2016
8,2

Bedrijfsnaam: The Spoked Society Zutphen

Danny uit: Doetinchem

22-11-2016

Bedrijfsnaam: Mangia

Wijn zijn zeer tevreden over Brandpepper. Een deskundig bureau dat als het moet 24/7 klaar staat.

Harald uit: Rheden

22-11-2016

Bedrijfsnaam: Gewoongoedhout.nl

Voor onze nieuwe webshop is een mooi concept uitgedacht. De webshop is net opgeleverd en de eerste bestellingen zijn een feit. Top!