Beoordelingen BOXSS Self-Storage

• Betrouwbaarheid 9,2

Jelle uit: Oss

13-07-2017

Ervaring met: Box-To-Go

Erg makkelijk bij een verhuizing

E uit: Oss

01-07-2017

Ervaring met: Box-To-Go

Geweldige service.Alles gaat erg gemakkelijk. Vriendelijk personeel.

Rolf uit: Den bosch

19-06-2017
6,8

Ervaring met: Box-To-Save

Kosten blijken verplicht voor 2 maanden te zijn.... ik heb een maand nodig en dit werd er niet bij vermeld. Echt erin geluisd
Boxen zijn klein. Lang wachten tussen de boxen in

Theun uit: Oss

18-06-2017
8,5

Rien uit: Berghem

12-06-2017

Zeer prettige ervaring. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Gebruik van de boedelbak positief !!

Michelle uit: Oss

12-06-2017
9,8

Ervaring met: Box-To-Go

Goed contact met Boudewijn Bal. Samen kijken naar een passende oplossing. Kent geen nee, kijkt altijd wat er mogelijk is.
Afspraken worden nagekomen. Prima prijs en service.

Edwin uit: Amsterdam

04-06-2017

Ervaring met: Box-For-You

Wellicht onwaarschijnlijk, allemaal 10, maar ik ben gewoon al meer dan een jaar een uitermate tevreden klant. Intake was perfect, als ik vragen heb krijg ik heel snel antwoord, men denkt mee en geeft passend advies. Een aanrader !!!!

M uit: Heesch

04-06-2017

Ervaring met: Box-To-Go

Top oplossing! Box volladen op je oude adres bij je voordeur. Alles keurig in de opslag. En na een maand komt alles retour op het nieuwe adres wederom bij de voordeur.

Harry uit: Lith

02-06-2017

Ervaring met: Box-For-You

Ruim 4-maanden een box gehuurd voor onze inboedel ivm verbouwing. Super tevreden hierover

Mark uit: Eindhoven

29-05-2017

Ervaring met: Box-To-Save

Deze manier van verhuizen en opslaan is erg goed bevallen. Alleen het idee dat de opslag omstandigheden niet optimaal droog waren. Van de verhuisdozen was niet veel stevigheid over door vocht of koude. Verder prima.