Beoordelingen BOXSS Self-Storage

• Betrouwbaarheid 9,3

Wimmie uit: Rijssen

16-01-2019

Ervaring met: Box-To-Go

Ik had twee boxen. Helaas waren de spullen uit de eerste box een beetje vochtig. Jammer De tweede box was duidelijk beter.

uit: Nuenen

14-01-2019

Ervaring met: Box-To-Go

Fijn dat je een berichtje krijgt zodra de chauffeur vertrekt, zo weet je exact hoe laat hij aankomt.
Opgeslagen spullen zijn in top conditie terug gekomen, niks is verschoven tijdens het transport.

Esther uit: Nuenen

09-01-2019

Ervaring met: Box-To-Save

Fijne, betrouwbare oplossing om mijn spullen tijdelijk op te slaan. Ook de mensen aan de telefoon waren altijd vriendelijk en meedenkend en er was heel veel mogelijk.

Alphons uit: Oss

07-01-2019

Ervaring met: Box-For-You

Prima service, uitstekend geholpen. Van harte aanbevolen!

Marc uit: Oss

04-01-2019

Ervaring met: Box-To-Go

Service gericht opslagbedrijf die hulpvaardig is en met je meedenkt. Super tevreden over. Grtz Marc

Marcel uit: Oss

9,8

Ervaring met: Box-To-Go

Mijn inboedel voor 1 jaar opgeslagen. Ik werd altijd netjes te woord gestaan en afspraken werden nagekomen.
De box werd netjes voor het huis gezet.

Natuurlijk ligt het ook aan mij inlaad kunsten. Maar mijn spulletjes kwamen er netjes.

Jacco uit: Oss

Ervaring met: Box-To-Go

goed service en snel per mail en sms communicatie.

Henk uit: Nijmegen

Ervaring met: Box-To-Go

Absoluut top geregeld allemaal!

roy uit: oss

27-12-2018
9,8

top service

wendy uit: zutphen

24-12-2018
9,5

Ervaring met: Box-To-Go

Zeer tevreden. Klantvriendelijk, prettige communicatie en komen de genaakte afspraken na. Als ik een puntje ter verbetering mag noemen is het dat de boxen worden opgeslagen op de dichtsbijzijnde locatie van het retouradres. In mijn geval moesten de boxen vanuit Oss komen wat zonde is van de kilometers (milieu) en waardoor wij 2,5 uur moesten wachten op de komst van de tweede box omdat de chauffeur op en neer moest.