Beoordelingen Boxman | Van Wijk

• Nazorg en garantie 8,0

Anita uit: Schelluinen

09-06-2016

Ervaring met: Kachels

Erg prettig geholpen in de showroom. Hierdoor een weloverwogen keuze kunnen maken. Ook erg goed en leerzaam dat de medewerkers de haard even hebben voorgestookt na plaatsing. De haard bleek het na installatie niet helemaal goed te doen met veel wind, maar dat lijkt nu ook opgelost door een nieuwe kap op het dak. Dit gaan we verder nog testen als het weer winderig, koud weer is :)

Jan uit: Giessenburg

07-06-2016
n.v.t.

Ervaring met: Inbouwhaarden

Erg rommelig. Na eerst een verkeerde en onvolledige offerte te hebben ontvangen, duurde het even voor een en ander geplaatst werd. Daarna werd de afwerklijst tot twee keer toe verkeerd gemaakt. Na melding dat de haard onvoldoende trekt en daardoor veel rookontwikkeling ontstaat, heeft men aangegeven deze te verbeteren moddels een extra gat in de haardafvoer. Hierop wachten wij nu al enkele tijd.

Rob uit: Oosterhout

06-06-2016

Hans uit: Dordrecht

8,1

Ervaring met: Kachels

een betrouwbare zaak die wij al bij 2 bevriende echtparen hebben aanbevolen. Zij maken nu dezelfde overweging om een pelletkachel aan te schaffen

Ron uit: Ridderkerk

7,6

Ervaring met: Inbouwhaarden

Nazorg is slecht tot matig. Problemen nog niet opgelost. Klant wordt niet op de hoogte gehouden van de stand van zaken en/of de oplossingen die uitgevoerd moeten worden. Klant moet zelf actie ondernemen om het bedrijf in actie te laten komen.
De klant blijft in het ongewisse. Meer aandacht hieraan besteden zou zeer bevordelijk zijn. Het houdt niet op bij een verkooppraatje en een bestelling namelijk.

G. uit: Sliedrecht

7,5

Ervaring met: Kachels

De aanloop en voorbereidingen verliepen erg moeizaam. Het uiteindelijke resultaat maakte echter alles goed.

Frank uit: Dordrecht

Ervaring met: Kachels

Na verschillende bedrijven bezocht te hebben was Boxman Van Wijk de eerste die ons een vertrouwd gevoel gaf.
Zowel tijdens ons bezoek aan de showroom alsook tijdens de montage wisten de mannen precies hoe ze alles moesten aanpakken en uitvoeren.
We kunnen Boxman Van wijk aan iedereen aanbevelen!

Theo

24-02-2016

Ervaring met: Kachels

Via Internet in contact gekomen met boxman en van wijk na bezoekje van de showroom goed uitleg gekregen over div. haarden en de mogelijkheden en de wensen die wij hadden.
zelfs met en tekening met het totaal plaatje.
Bij plaatsen van de haard wordt zeer netjes gewerkt en uitleg gegeven .
Wij zullen bij fam., vrienden en kennissen deze firma zeker aanraden.

Koos uit: Alblasserdam

19-02-2016