Beoordelingen Bouwinspecteurs Nederland

• De uitvoering van keuring/inspectie/expertise 8,8
  • De inhoud van rapportage 8,2

Joris uit: Culemborg

02-01-2019

Prettige samenwerking met Bouwinspecteurs gehad. Via een derde partij een meeloopkeuring aangevraagd, deze kon al na 2 dagen plaatsvinden. Inspecteur heeft alle zichtbare punten van het huis duidelijk benoemd en ik heb deze zelf gerapporteerd (meeloopkeuring). Op deze manier ben je zelf goed op de hoogte van de status van je huis.

Wout uit: Ewijk

9,7

De bouwinspecteur die voor ons de keuring heeft uitgevoerd is terzake deskundig en positief. Bij een gebrek kraakt hij de woning niet af, geeft echter wel duidelijk aan dat er actie nodig is (nu of in de toekomst).

Albert uit: Earnewald

02-01-2019

De koopsom van een woning is vandaag de dag behoorlijk hoog en naar mijn mening is een bouwkundige keuring zeker op zijn plaats. Je komt dan als koper niet voor onaangename verrassingen te staan.
De inspecteur heeft een uitgebreid rapport samengesteld en de aanbevelingen ga ik zeker overnemen.

29-12-2018

Ik was onder de indruk. Ik heb bovenstaande vragen naar waarheid ingevuld. Alles minimaal een 8. Ik wil ook graag verder met de inspecteur om wat zaken te finetunen en tzt op te lossen

Yvonne uit: Thorn

28-12-2018

Het was allemaal super snel geregeld. Snel afspraak ingepland, de inspecteur was netjes op tijd en deed zijn werk zeer zorgvuldig. Hij heeft werkelijk alles nagekeken en was bijzonder prettig om mee door het huis te lopen. Fijne medewerkers dus die ook nog eens snel een zeer uitgebreid rapport opleverde. Aanrader!

Wha uit: Tilburg

28-12-2018
7,7

Mirjam uit: Breda

25-12-2018

Het eerste contact was erg prettig. Heldere communicatie over de prijs van de keuring. Kort daarna al een offerte op de mail. Na akkoord werd de keuring binnen 3 dagen uitgevoerd. Na de keuring gelijk een telefoontje van de keurder ontvangen met de eerste conclusie. Ook het rapport was zeer netjes en op tijd.

Ronald uit: Etten-Leur

Frederique uit: Oisterwijk

9,7

Kan eigenlijk niet beter volgens mij. Natuurlijk mag het altijd goedkoper en de extra veiligheidscheck vond ik wel wat prijzig in verhouding, aangezien het een kwartier meer aan tijd kostte. Rapportage is heel uitgebreid maar wel redelijk begrijpbare taal.

Paul uit: Breda

21-12-2018

Zeer vriendelijke, kundige en betrouwbare inspecteur die alles goed uitlegt wat hij doet. Geeft goede tips en weet waar hij mee bezig is. Binnendienst is zeer klantvriendelijk en komt afspraken na. Kortom een betrouwbare partner.