Beoordelingen Bouwinspecteurs.nl

• Snelheid 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,2

uit: Etten-Leur

02-11-2018

Vriendelijk, vakkundig, geduldig. Vragen die wij stelden werden duidelijk beantwoord. Rapport is overzichtelijk, meerjarenplanning onderhoud in rapport meegenomen. Prima!

Maura uit: Oosterhout

01-11-2018

Goede positieve ervaring

Sanne uit: Breda

30-10-2018
7,9

Fijne jongens, fijn gesprek, stonden open voor vragen en dachten mee met eventuele ideeën en problemen. Niets op aan te merken.

Pien uit: Eindhoven

29-10-2018
7,4

Katy uit: Breda

28-10-2018

De inspecteur legde al zijn stappen uit en nam de tijd om vragen te beantwoorden. Daarnaast gaf hij ook hele bruikbare tips. In het rapport stond alles duidelijk uiteengezet zoals ook tijdens de inspectie aan de orde was gekomen. Voor iemand zonder enige bouwkundige kennis was dit een hele prettige en ook leerzame ervaring.

Sjoerd uit: Roosendaal

28-10-2018
7,4

André uit: Naaldwijk

26-10-2018

Prima, alles volgens afspraak verlopen.

25-10-2018

Prima ervaring, gaven al tijdens de inspectie mondeling aan wat wel en niet in orde was. De 2 heren waren sociaal en werkte goed samen. Wij zijn erg tevreden met de inspectie.

Elvira uit: Kaatsheuvel

25-10-2018

Ik ben enorm tevreden over de inspectie en het bouwkundig rapport. Ik raad dit bedrijf ook aan aan andere mensen

Christian uit: Hoeven

25-10-2018

Tevreden over de snelheid en de kennis van de inspecteurs die bij zowel onze huidige woning als onze nieuwe woning zijn komen kijken. Hadden we eigenlijk al een keer eerder moeten doen om de staat van ons huis (en daarmee het advies om bepaald onderhoud plaats te laten vinden) goed in beeld te krijgen. Aanrader.