Beoordelingen Bouwinspecteurs.nl

• Prijs/kwaliteit 8,2

Mark uit: Sint Willebrord

27-10-2017
3,3

Een half jaar geleden heb ik een uitgebreid expertiserapport inclusief inschatting van verbouwingskosten laten uitvoeren door jobsegroep, onderdeel van bouwinspecteurs. Mijn algemene conclusie: slecht rapport en vervolgens maken ze misbruik van de situatie van de drukte van een verbouwing om je klachten gemakkelijk af te doen. Vooral dus niet met deze mensen in zee gaan!!!!

Ik had speciaal gevraagd om een uitgebreid rapport omdat ik wist dat ik een grote verbouwing wilde laten doen. Hierbij wilde ik ondermeer nieuwe kunststof ramen laten zetten en zonnepanelen plaatsen op een bijgebouw. Beide gingen mis. Ze hadden het huidig metselwerk niet goed bekeken en hadden dus niet gezien dat het metselwerk (en dus de muur) naar beneden zou komen bij de vervanging. Bij de klacht werd mij glashard ontkent dat ik hiernaar gevraagd had en natuurlijk konden ze dat wel nader onderzoeken als ik even een paar honderd euro extra betaalde. Toen de specialist kwam voor de zonnepanelen zag hij in een oogopslag dat de huidige electriciteitsinstallatie helemaal niet geschikt was voor de zonnepanelen. Ook dat was helemaal niet gezien.

Probleem is dat we natuurlijk een of ander plus-plus rapport hadden afgenomen waarbij overal goed naar gekeken zou worden. De wetgever gaat echter kijken naar jurisprudentie en valt dan terug op het standaardrapport. En dan wordt de bewijsvoering ook moeilijk. Dus neem ook geen plusrapport af! Laat u niet oplichten!

Ramon uit: Vlijmen

31-07-2017
4,9

Inmiddels is het huis opgeleverd en blijken van 2 ramen het dubbelglas te lekken, is het kozijn van de voordeur rot even als de panelen die erboven zitten en is het slot van de garage deur niet gecontroleerd want die bleek ook niet te werken. Al met al een flinke extra kostenpost voor ons die we anders bij de verkopende partij neer hadden kunnen leggen.

V uit: Zundert

18-07-2017
7,9

Erg tevreden over snelheid, prijs en mondelinge toelichting.
Rapportage te algemeen.

Wij hadden meer verwacht van de toelichting op verbeteringen van de woning

Chantal uit: Breda

14-07-2017

Robin uit: Tilburg

10-07-2017

Rem uit: Rotterdam

09-07-2017
4,7

Mijn ervaring begon niet echt goed. De inspecteur was bijna 15 minuten te laat. Hij bleek wachtend in z'n auto te zitten en melde later dat hij aan een rapport aan het werken was. Dat vond ik niet echt professioneel. Toen hij naar ons toe kwam liep hij in eerste instantie weg omdat hij dacht dat het om een ander pand ging. Overtuigde mij niet echt van een goede voorbereiding. Wel was de inspecteur vriendelijk, maar kwam onervaren over.
Het rapport viel me een beetje tegen. Erg globaal en vooral veel standaard teksten. Ik heb het gevoel dat ik voor 300 euro niet echt wijzer ben geworden.

Kelsey uit: Bavel

07-07-2017

Erg prettige ervaring. Telefonisch hadden we afgesproken dat wij bij de keuring aanwezig zouden zijn. Eenmaal toen we bij de woning waren, was de inspectie al gedaan. Dit was het enige minpuntje. Wel samen rond het huis nog een rondje gelopen.

m uit: roosendaal

07-07-2017

ik ben zeer te spreken over het bouwtechnisch onderzoek.de snelheid van handelen en de belangstelling die getoond is.

06-07-2017

Kwam zeer kundig en professioneel over. Goede tips en adviezen.

D uit: Breda

06-07-2017