Beoordelingen Bouwinspecteurs.nl

• Snelheid 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,2

Rogier uit: Tilburg

23-12-2017

Hele fijne ervaring met Bouwinspecteurs.nl.
Deskundig en vriendelijk personeel.

Marco uit: Goes

20-12-2017

Hans uit: Tilburg

20-12-2017

Bij de bouwkundige keuring kregen we vlot en uitgebreid antwoord op onze vragen. Ook het rapport was duidelijk.

Marco uit: Breda

19-12-2017

Snelle response, heldere duidelijke toelichting tijdens rondgang om/door de woning. Handige tips en goed rapportage.

Robert uit: Breda

Hele goed ervaring!

Kris uit: Bergen op Zoom

Donald uit: Etten-Leur

Mark uit: Sint Willebrord

27-10-2017
3,3

Een half jaar geleden heb ik een uitgebreid expertiserapport inclusief inschatting van verbouwingskosten laten uitvoeren door jobsegroep, onderdeel van bouwinspecteurs. Mijn algemene conclusie: slecht rapport en vervolgens maken ze misbruik van de situatie van de drukte van een verbouwing om je klachten gemakkelijk af te doen. Vooral dus niet met deze mensen in zee gaan!!!!

Ik had speciaal gevraagd om een uitgebreid rapport omdat ik wist dat ik een grote verbouwing wilde laten doen. Hierbij wilde ik ondermeer nieuwe kunststof ramen laten zetten en zonnepanelen plaatsen op een bijgebouw. Beide gingen mis. Ze hadden het huidig metselwerk niet goed bekeken en hadden dus niet gezien dat het metselwerk (en dus de muur) naar beneden zou komen bij de vervanging. Bij de klacht werd mij glashard ontkent dat ik hiernaar gevraagd had en natuurlijk konden ze dat wel nader onderzoeken als ik even een paar honderd euro extra betaalde. Toen de specialist kwam voor de zonnepanelen zag hij in een oogopslag dat de huidige electriciteitsinstallatie helemaal niet geschikt was voor de zonnepanelen. Ook dat was helemaal niet gezien.

Probleem is dat we natuurlijk een of ander plus-plus rapport hadden afgenomen waarbij overal goed naar gekeken zou worden. De wetgever gaat echter kijken naar jurisprudentie en valt dan terug op het standaardrapport. En dan wordt de bewijsvoering ook moeilijk. Dus neem ook geen plusrapport af! Laat u niet oplichten!

Ramon uit: Vlijmen

31-07-2017
4,9

Inmiddels is het huis opgeleverd en blijken van 2 ramen het dubbelglas te lekken, is het kozijn van de voordeur rot even als de panelen die erboven zitten en is het slot van de garage deur niet gecontroleerd want die bleek ook niet te werken. Al met al een flinke extra kostenpost voor ons die we anders bij de verkopende partij neer hadden kunnen leggen.

V uit: Zundert

18-07-2017
7,9

Erg tevreden over snelheid, prijs en mondelinge toelichting.
Rapportage te algemeen.

Wij hadden meer verwacht van de toelichting op verbeteringen van de woning