Beoordelingen Bouwend Nederland Ledenvoordelen - NCK

• Prijs-/kwaliteitsverhouding 7,7
  • Inplannen van de audit 8,1
  • Meerwaarde van de audit 7,5
  • Begrijpelijkheid van de rapportage 7,5

Naam: Chris Jan Kempe Bedrijfsnaam: Aannemingsbedrijf Fraanje Vestigingsplaats: Lewedorp

22-12-2016

Je kan merken dat de auditors goed bekend zijn met de bouw, daardoor is goed en nuttig informatie uitwisselen tijdens de audits mogelijk.

Naam: John Rietveld Bedrijfsnaam: riz bouw Vestigingsplaats: IJsselstein

20-12-2016
7,6

Prima organisatie

Naam: Gerard Vreeling Bedrijfsnaam: Vreeling b.v. Vestigingsplaats: Amsterdam

7,0

Naam: Ben van der Slikke Bedrijfsnaam: Van der Slikke bouw Vestigingsplaats: Barneveld

6,6

Veel bureaucratie... we beleefden weinig meeleving en de laatste audit ging niet helemaal goed, ik heb dit gemeld en ze beloven verbetering. Ik geloof er nog in!

Naam: Maarten Rood Bedrijfsnaam: GSF Glasgroep Vestigingsplaats: LELYSTAD

19-12-2016

Naam: R.P.E. Staassen Bedrijfsnaam: Bouwbedrijf Gebr. van Gisbergen B.V. Vestigingsplaats: Hooge Mierde

7,9

Bouwend Nederland Ledenvoordeel - NCK is nieuw voor ons. Sinds vele jaren wordt de jaarlijkse audit ISO en VCA door NCK uitgevoerd, maar nooit is er een melding gemaakt van een mogelijk ledenvoordeel vanuit Bouwend Nederland

Naam: M.A. Pankras Bedrijfsnaam: Smit's Bouwbedrijf bv Vestigingsplaats: Beverwijk

19-12-2016

Naam: Jan v d Berg Bedrijfsnaam: Cornelissen aannemingsbedrijf bv Vestigingsplaats: Zeeland

7,5

Kosten lopen steeds verder op.
Meerwaarde van de audit is moeilijk meetbaar omdat de systemen vanzelfsprekend zijn geworden bij de medewerkers.

Naam: Frank van der Meer Bedrijfsnaam: Meerbouw Pijnacker BV Vestigingsplaats: Pijnacker

19-12-2016

Wij hebben er een adviseur bij betrokken (Van Mum Advies), dit werkt erg prettig.

Naam: Kim Waalewijn Bedrijfsnaam: Bouwbedrijf van der Spek bv Vestigingsplaats: Pijnacker

7,8

Al jaren een tevreden klant van NCK, in combinatie met het ledenvoordeel van Bouwend Nederland een goede prijs-kwaliteitsverhouding.