Beoordelingen Bouwend Nederland Ledenvoordelen - GPS-Buddy

• Ondervonden tijdsbesparingen met oplossingen van GPS-Buddy 6,5

Naam: Villanueva Bedrijfsnaam: VORM Bouw Vestigingsplaats: Papendrecht

05-05-2017
6,5

Ondanks dat uiteindelijk gebleken is dat het systeem niet voor ons doel geschikt is, is de afhandeling van het abonnement contract zeer klantvriendelijk.

Naam: Job Meijer Bedrijfsnaam: Meijer bouw Warmenhuizen Vestigingsplaats: Warmenhuizen

24-01-2017
8,1

Naam: Hans Bedrijfsnaam: Aannemersbedrijf Stil Vestigingsplaats: Schalkwijk

22-12-2016
5,0

Als eenmanszaak heb ik dit product aangeschaft voor mijn kilometerregistratie voor de belastingdienst. Dit product heeft nog veel meer mogelijkheden waar ik geen gebruik van maak. De kilometerregistratie deed het in eerste instantie niet eens en pas na een aantal keren bellen en mailen werkte het. Door alle opties is het pakket relatief duur en daardoor niet het beste pakket voor je kilometerregistratie voor de belastingdienst. Ik weet niet of ik het weer aan zou schaffen.

Naam: J. Villanueva Bedrijfsnaam: Vorm Bouw B.V. Vestigingsplaats: Papendrecht

24-10-2016
5,5

het systeem werkt nog niet. Kan zijn omdat wij losse systemen gebruiken die niet zijn ingebouwd.

Naam: erwin v lieshout Bedrijfsnaam: bouwbedrijf van gerven Vestigingsplaats: mierlo

7,0

Naam: J. Hoekstra Bedrijfsnaam: Hoekstra Bouw BV Vestigingsplaats: Noordhorn

7,5

Naam: Taeke Offringa Bedrijfsnaam: Bouwbedrijf Swart bv Vestigingsplaats: Eastermar

21-10-2016

Naam: Van Beek Infra Groep BV Bedrijfsnaam: Van Beek Infra Groep BV Vestigingsplaats: Etten-Leur

20-10-2016
6,0

Wij hebben onderzocht wat het "echte" prijsvoordeel geweest moet zijn geweest. Vergelijkend met onze huidige tracktrace aanbieder voor de machines zit er helemaal geen prijsvoordeel bij het tracktrace systeem op de voertuigen via GPS Buddy, jammer dus.

Naam: Karin Tinga Bedrijfsnaam: Aannemingsbedrijf van der Burgt Vestigingsplaats: Deurne

18-10-2016
7,5

Naam: GAW van den Hoed Bedrijfsnaam: Knipscheer Infrastructuur BV Vestigingsplaats: Almere

18-10-2016
6,5