Beoordelingen Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie

• Bestelgemak 7,7
  • Prijs-/kwaliteitsverhouding 7,5

Naam: L. Verkoeyen Bedrijfsnaam: GE-Bouw Verhuur BV Vestigingsplaats: Venray

12-11-2017

Excuses, mijn vorige ervaring ging over de telefonie van sTN en niet over de ledenvoordelen van Bouwend Nederland!! Over de ledenvoordelen van Bouwend Nederland niets dan lof..

Naam: L. Verkoeyen Bedrijfsnaam: GE-Bouw Verhuur BV Vestigingsplaats: Venray

12-11-2017
6,8

Goede service maar (te) duur t.o.v. andere aanbieders. Daarbij was het bereik op de bedrijfslocatie heel erg slecht, hoewel dit volgens de dekkingskaart van KPN goed zou moeten zijn.

Naam: Hans Boersma Bedrijfsnaam: Aannemersbedrijf Boersma BV. Vestigingsplaats: Alkmaar

08-11-2017

27-10-2017

Naam: Hilda Vegter Bedrijfsnaam: Vegter Waterbouw BV Vestigingsplaats: Veendam

27-10-2017
8,1

Naam: Jogchem Bagijn Bedrijfsnaam: Boswijk-Bouw & Boswijk-Elektra Vestigingsplaats: Doorn

26-10-2017
7,4

Op advies van STN zijn we overgestapt op verschillende abonnementen. Bij nader inzien blijken deze helaas duurder dan vergelijkbare abonnementen voor particulieren. Dat is jammer en verwacht je eigenlijk niet.

Naam: Tiny Teunissen-Oomen Bedrijfsnaam: Aannemersbedrijf; Teunissen BV Vestigingsplaats: Ysselsteyn

24-10-2017

Naam: A. van Dodewaard Bedrijfsnaam: Aannemingsbedrijf C. van Dodewaard B.V. Vestigingsplaats: Wadenoijen

6,8

Slechte ervaring gehad vrij recent met het verlengen van 1 van onze mobiele abonnementen. Overal zelf achteraan moeten gaan, mail die niet behandeld/doorgestuurd is etc etc. Uiteindelijk na 2 maanden nieuwe telefoon ontvangen.
Vaste telefonie, storing in het netwerk, STN goed gecommuniceerd met KPN en uitvoerende aannemer en ons als klant. Echter nadat "probleem"na ca. 14 dagen verholpen was niets meer gehoord, ik had graag een klacht cq. schade bij KPN ingediend, om als bedrijf 14 dagen zonder telefoon te zitten is niet handig

Naam: H.W.Baltus Bedrijfsnaam: Baltus Aannemingsbedrijf vof Vestigingsplaats: Amsterdam

7,5