Beoordelingen Bouwbedrijf Joziasse

8,1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,0
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 7,9
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,0
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,7
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7,8

F uit: Middelburg

03-07-2018
6,8

Er zou een nieuwe keuken geplsatst worden. Terwijl de oude afgebroken werd, vertelde ze mij dat de nieuwe keuken er nog niet was. Staat nu een tijdelijk ( intussen bijna 4 weken verder) nog niets gehoord!

C uit: middelburg

14-06-2018
8,2

Het moet snel daarom vergeet men het een en ander.

05-05-2018
9,6

Heel prettig

Kim uit: Middelburg

04-05-2018
9,8

Keurig werk geleverd aan de Volkerakstraat 153. Goed opgelost met de nieuwe radiator!

Jenny uit: Middelburg

17-04-2018
5,6

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 5

tijdsduur na aanvraag was erg lang, mede doordat men niet geloofde dat de keuken meer dan 20 jaar oud was..
Vervolgens is eerst een te kort aanrechtblad geplaatst (is wel opnieuw geplaatst) en een fout bovenkastje (verkeerd deurtje) Hier wordt dan over gezegd dat het pech gehad is en zelf mogen bellen of er misschien een juist deurtje over is.. Hier gaan wij niet mee akkoord. De medewerker was prima!! Heeft echt zijn best gedaan met alles, ook bv. deurtje regelen met bovenstaand antwoord, waar hij niet aan kan doen.

Carla uit: Middelburg

10-04-2018

Adrienne uit: Middelburg

10-02-2018
8,2

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 5

Na de aanvraag bij woongoed en de goedkeuring heeft het 4 maanden geduurd door fouten die gemaakt zijn voor ze uiteindelijk de werkzaamheden kwamen uitvoeren. ben echter zeer tevreden over de medewerkers die het geplaatst hebben ze waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Marsel uit: Middelburg

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

Dat was heel proffesioneel en ik ben heel tevreden er over.
Dus bedankt Joziasse.

ashley uit: middelburg

08-02-2018

Onlangs ook nieuwe keuken geplaatst. Meneer die dit deed was erg vriendelijk. Binnen 3 dagen zat de nieuwe keuken er in. Ook toen er nog wat hersteld moest worden is het gelijk opgelost. Aanrader wat betreft keukens plaatsen!

ashley uit: middelburg

3,8

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 4

houten vloer in toilet was rot en moest vervangen worden. De eerste dag is de vloer eruit gehaald. er is toen een dikke houten plaat in gezet. de wc is er los terug op gezet. savonds ging ik naar het toilet en omdat de pot er los op stond kwam, tijdens het doortrekken, de pijp van de stortbak los. Hierdoor kwam er veel water op de vloer. Het was dus niet goed vastgezet (en niet gezegd). de volgende dag werden er tegels gezet op de wc vloer. Omdat er te laat begonnen was met tegelen was de vloer om 5 uur smiddags nog niet uitgehard. hierdoor kon de wc niet terug geplaatst worden door de monteur. Dit was op een vrijdagmiddag. De monteur is zo weggegaan en de wc pot stond nog buiten in de voortuin. We moesten zelf maar die pot terug zetten. er waren ook geen gaten geboord om de wc fatsoenlijk vast te zetten. we hebben het hele weekend met een los, lekkend en stinkend toilet gezeten. We konden amper gebruik maken van de wc. (enige wc in het hele huis). we hebben toen de storingsdienst gebeld en die heeft weer gebeld met iemand van Joziasse. Ons werd toen verteld dat we de wc maar moesten doorspoelen met een emmer water en dat t maandag maar opgelost zou worden. Zo ga je niet met mensen om! Je moet gewoon normaal naar het toilet kunnen zonder dat de wc onderloopt. Zeer ontevreden!