Beoordelingen Boumans Schilderspecialist

Marly & Michel uit: Haelen

10-12-2018
9,8

Algehele mening:
Wij waren al bekend met de kwaliteit van het schilderwerk van Ron Boumans omdat hij in ons vorige huis zowel binnen als buiten schilder en herstel werkzaamheden had verricht. Wij waren indertijd al onder de indruk van het resultaat wat o.i. ook heeft bijgedragen aan de goede verkoop van ons huis. Toen wij ons huidige huis moesten laten schilderen hebben we er geen moment over getwijfeld om Ron Boumans weer in te schakelen. In ons 50 jaren oude huis moesten ook weer behoorlijke herstelwerkzaamheden verricht worden. We verwachtten veel van Ron maar het resultaat overtreft onze verwachtingen. Het is schitterend mooi geworden en we zijn meer dan tevreden. Als je Ron het schilderwerk laat doen, weet je dat je een behoorlijke prijs moet betalen maar het is elke cent dubbel en dwars waard. Wij durven best te stellen dat je, als je voor het beste resultaat wilt gaan, je absoluut Ron Boumans moet inschakelen. Bedankt Ron, wij kunnen nu pas echt van ons "nieuwe" huis gaan genieten.

Marion uit: Haelen

7,5

Peter uit: HAELEN

14-11-2018

Algehele mening:
Hij heeft geweldig werk geleverd een echte vakman

Martha uit: Haelen

03-10-2018
9,8

Xandra uit: HAELEN

17-08-2018

Algehele mening:
Zeer tevreden na diverse opdrachten, helder en duidelijk over prijzen/werkzaamheden/kleuradvies en zeer stipt in het nakomen van afspraken en het netjes werken en achterlaten van de werkplek!

Jos uit: Haelen

Algehele mening:
Zeer prettige ervaring. Werkt snel,nauwkeurig en netjes..

Silvia uit: Helden

Algehele mening:
Zeer vakkundig is onze benedenverdieping gerenoveerd en heerlijk opgefrist. Ron heeft een goede kijk op prachtige kleuren. Netjes gewerkt en alles opgeruimd konden zo de meubels er weer in.

Arno uit: Haelen

Algehele mening:
Ron, je hebt weer zeer goed werk afgeleverd.
Dit bedrijf mag zich zeker de betere schilder noemen!

Anita uit: Venlo

13-04-2018

Algehele mening:
Super werk afgeleverd. Wel wat prijzig maar resultaat is top. Mag zeker nog eens terug komen.