Beoordelingen Bouma CV

• Prijs 9,0

René uit: Abcoude

20-09-2017

Ervaring met: Anders

De lekkage aan onze centrale waterinstallatie is prima door Appie opgelost. De planning tussen 1 en 5 was erg ruim genomen, waardoor ik de hele middag thuis moest blijven terwijl de monteur pas rond 5 bij ons was.

Monique uit: Amsterdam

15-08-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Het 1ste contact door de telefoon was al prettig; Appie gaf een goede tip waardoor ik CV weer aan de praat kreeg. Voor regulier onderhoud een afspraak gemaakt. Ook al is de CV op leeftijd, kan best nog mee. Dat is fijn om te horen en geeft mij vertrouwen in Bouma CV en in het bijzonder in Appie. Mocht het oudje het begeven dan weet ik zeker waar ik een nieuwe zal aanschaffen en installeren.

Ivo uit: weesp

08-05-2017
9,9

Ervaring met: Anders

er is alles gedaan voor een oplossing te vinden en uiteindelijk gelukt dankzij doorzettingsvermogen van de monteur

Bert uit: Amsterdam

22-03-2017
9,9

Ervaring met: Anders

Er is een nieuwe keukenkraan geinstalleerd bij mijn vader.
Zeer vriendelijke en deskundige monteur.
Snelle service. AANRADER!
Mijn vader is heel erg blij met zijn nieuwe kraan.

R uit: Amsterdam

06-01-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Probleem met CV verholpen door Abdel van Bouma. Vorige monteur (niet van Bouma en niet gecertificeerd) had gasaansluiting verkeerd om gemonteerd waardoor CV het niet deed. Abdel had dat snel in de gaten en heeft snel de boel andersom gemonteerd. Nu weer heerlijk warm hier!

Jennifer uit: Amsterdam

25-12-2016

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Tot op heden zeer goede ervaring met Bouma CV, communicatie is snel en helder en de CV monteur vriendelijk en vakkundig!

Bas uit: Amsterdam-Zuid

05-11-2016
9,6

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Zeer tevrede over de vriendelijke en deskundige dienstverlening. Zeker een aanrader!

Claudia uit: Oostzaan

25-10-2016
9,7

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Zeer klantvriendelijk. Zal reclame voorin jullie maken. Top!!!!

uit: Amsterdam

28-09-2016
8,1

Ervaring met: Mechanische ventilatie

Heel tevreden en vakkundig personeel

28-09-2016

Ontzettend aardige en kundige medewerkers. Verhielpen meteen een installatiefout. Zeer tevreden