Beoordelingen Bouma CV

Marcel uit: Amsterdam

8,5

Cihan uit: Amsterdam

Ervaring met: Anders

De service van Bouma CV is altijd zeer professioneel en betrouwbaar. Abdel en Khalid hebben snel een probleem met mijn verstopte afvoer verholpen. Daarnaast kreeg ik ook hele handige tips en uitleg om problemen in de toekomst te voorkomen. Beleefde, hardwerkende vakmensen.

Amine uit: Amsterdam

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Very good experience. I signed directly for annual maintenance subscription. Very professional and speak English very well.
The prices are very competitive.

Nikki uit: Amsterdam

16-11-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Ontzettend tevreden over de goede en snelle service, geweldige klantvriendelijkheid en overduidelijk vakmanschap.

reint uit: amsterdam

12-11-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Binnen een uur aanwezig op zondag. Duidelijk probleem gecommuniceerd en de oplossing alsmede de kosten. En die vielen voor een zondag behoorlijk mee!

Paul

10-11-2017
9,9

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Storing aan CV ketel was supersnel en deskundig verholpen. Heel erg blij dat ze zo snel tijd hadden.

Ron uit: Uithoorn

24-09-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Kundig en snel de pakkingen vervangen van de Cv.
Deze kan er weer een jaartje tegen.
Dankzij Appie en Appie. Bedankt mannen.

René uit: Abcoude

20-09-2017

Ervaring met: Anders

De lekkage aan onze centrale waterinstallatie is prima door Appie opgelost. De planning tussen 1 en 5 was erg ruim genomen, waardoor ik de hele middag thuis moest blijven terwijl de monteur pas rond 5 bij ons was.

Monique uit: Amsterdam

15-08-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Het 1ste contact door de telefoon was al prettig; Appie gaf een goede tip waardoor ik CV weer aan de praat kreeg. Voor regulier onderhoud een afspraak gemaakt. Ook al is de CV op leeftijd, kan best nog mee. Dat is fijn om te horen en geeft mij vertrouwen in Bouma CV en in het bijzonder in Appie. Mocht het oudje het begeven dan weet ik zeker waar ik een nieuwe zal aanschaffen en installeren.

Ivo uit: weesp

08-05-2017
9,9

Ervaring met: Anders

er is alles gedaan voor een oplossing te vinden en uiteindelijk gelukt dankzij doorzettingsvermogen van de monteur