Beoordelingen Bouma CV

• Prijs 9,1

Suraya uit: Amsterdam

04-03-2019

Ervaring met: Anders

Zeer goede ervaring met Abdel. Kennis en professionaliteit zeer goed.

Ben uit: Amsterdam

02-02-2019

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Zaterdagavond laat hield onze ketel ermee op. Maar met een pasgeboren baby in huis was dat natuurlijk niet fijn! De heren van Bouma CV maakten voor ons een uitzondering; binnen 45 minuten stonden ze bij ons binnen en waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service. Jullie hebben karmapunten verdiend.

Sven uit: Amsterdam

16-12-2018

Ervaring met: Mechanische ventilatie

Enorm tevreden met BoumaCv.
Ben een vaste klant en blijf zeker een vaste klant!
Ze voldoen aan alle kwaliteiten.
00:30 mijn ketel spoed kunnen maken en dankzij boumacv volgende ochtend gewoon kunnen douchen met warm water!

Zeker een aanrader!

Roos uit: Amsterdam

22-11-2018

Ervaring met: Onderhoud verwarming

We hadden online een afspraak gemaakt en precies op tijd stonden appie en zijn collega voor de deur.
Zeer vriendelijke en vakkundige heren. Naast het onderhoud hebben ze ook veel advies gegeven over onze verwarming en hoe we in de toekomst het huis beter warm kunnen houden. Ook door “doe het zelf” te promoten!
Volgend jaar komen ze weer terug doordat we in het systeem gezet zijn! Zeer tevreden klanten:)

K uit: Broek in Waterland

17-11-2018

Ervaring met: Anders

In het begin van de maand mei hadden wij last overstromingen en stank in het beneden toilet en konden de oorzaak hiervan niet achterhalen. Op een gegeven moment was de maat vol en probeerden wij een aantal loodgieters in te schakelen om het probleem op te lossen. Doordat het een zaterdag was en ook nog eens een nationale feestdag rekenden deze partijen erg veel geld. Gelukkig vonden wij Bouma CV via een vriend van ons. Het personeel was er binnen anderhalf uur. Het bleek een ontzettend vervelende en smerige klus om in de riool buis te komen, maar de heren bleven professioneel en vriendelijk, daarnaast hebben zij uitermate puik werk afgeleverd. Tot op heden hebben wij geen problemen meer ondervonden aan ons riolering. Wij hadden verwacht dat de kosten tegen zouden vallen, maar dit was gelukkig niet het geval. Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk en zullen vaker gebruik maken van deze service. Al hoop ik uiteraard dat dit nooit meer hoeft.

Jay uit: Den haag

17-11-2018

Ervaring met: Nieuwe ketels

Beste Allen,

Had gisteren een een cv storing waardoor ik geen warme huis kon bieden aan me 2 maanden oude zoontje.

Na dit verteld te hebben heeft de telefoniste van Boumacv mijn na werktijd ingepland en kon de storing in de avond worden geholpen door de dappere jongens

Heel veel dank!

Peter uit: Amsterdam

06-11-2018

Ervaring met: Anders

Niets op aan te merken. Netjes alles opgeruimd.

jules uit: amsterdam

01-11-2018

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Super contact gehad en snel en vriendelijke geholpen door medewerker.

Bruce uit: Almere

05-09-2018

Ervaring met: Anders

Top bedrijf, mijn aanspreekpunt voor bijna alles in het huis. Vriendelijk, eerlijk en neemt de tijd om alles uit te leggen. Super!

John uit: Amsterdam

24-08-2018

Ervaring met: Anders

Bij storing in warmwatervoorziening snelle reactie en snelle reparatie naar volle tevredenheid