Beoordelingen Bouma CV

• Prijs 9,0

Rufus uit: Amsterdam

05-04-2018

Ervaring met: Anders

Net voor Pasen hadden wij geen warm water meer. Na een zoektocht op internet Bouma CV gebeld. In eerste instantie kreeg ik te horen dat ze het heel erg druk hadden en eigenlijk pas over 2 weken langs konden komen. Zolang zonder warm water kan natuurlijk niet en ik zei dus dat dat erop neer kwam dat ik iemand anders moest bellen. Dat was ook weer niet de bedoeling en ze hebben direct aan een klant van hen gevraagd die geen spoed hulp nodig had of ze de afspraak konden verzetten. Dat kon en de volgende dag stond Appie voor de deur. Het probleem bleek wat ingewikkelder dan normaal en een onderdeel in de ontbrander bleek kapot te zijn wat zelden voorkomt. Daarom hadden ze dit onderdeel niet op voorraad en moest hij in het centrale magazijn besteld worden. Maar omdat dit een spoed levering zou zijn zouden hier extra kosten aan verbonden zijn dus eerst heeft Appie diverse collega's gebeld om te vragen of zij niet toevallig dat onderdeel in hun busje hadden liggen. Dat bleek van niet dus er moest speciaal een spoed levering plaats vinden vanuit het magazijn 150km verderop. De levering zou de volgende dag plaatsvinden want dit alles speelde zich al in de avond uren af. De volgende dag stond Appie weer netjes voor de deur met het nieuwe onderdeel. Helaas bleek de verpakking wel de goede te zijn alleen zat er een verkeerd onderdeel in, dus Appie baalde enorm. Hij is toen zelf maar het onderdeel gaan halen, 150 km heen en 150 km terug, want hij vond niet dat ze het konden maken om pas na de Pasen weer warm water te hebben. Hij kwam met het juiste onderdeel terug dezelfde dag en alles was direct weer gemaakt. De uren voor het heen en weer rijden stonden (uiteraard) niet op de rekening en Appei zei dat als er iets toch niet bleek te werken dat ik hem altijd kon bellen, ook in de avond of tijdens Pasen en dat hij het dan direct weer in orde komt maken. Dat was gelukkig niet nodig. Al met al is Appie een zeer professionele monteur die met je meedenkt, veel verstand van zaken heeft, en die netjes van te voren meldt indien blijkt dat de kosten hoger uit zullen vallen dan verwacht door onvoorziene omstandigheden etc. Als ik weer iets aan mijn CV ketel heb dan bel ik Appie direct weer! Zelden zo een goede service ontvangen.

Gabriƫlle uit: Amsterdam

16-01-2018

Ervaring met: Mechanische ventilatie

Mechanische ventilatie schoongemaakt. Betrouwbaar, netjes en zeer vriendelijk. Neemt de tijd en geeft advies. Heel tevreden.

Patrice uit: Amsterdam

15-01-2018

Ervaring met: Anders

Appie kwam langs voor onderhoud van mijn CV ketel en de mechanische ventilatie.
Appie verstaat zijn vak, weet waar hij mee bezig is en neemt de tijd.
Ik ben tevreden!

11-01-2018

Een professioneel bedrijf die weet waar hij over praat. Heeft kennis van zijn vak!!

Merel uit: Amsterdam

09-01-2018
9,9

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Appie kwam zeer betrouwbaar over, leek zijn werk zorgvuldig te doen en vermelde voorziene onderhoud en kosten voor volgend jaar.
Daarnaast zag hij ook fouten die een ander bedrijf de vorige keer gemaakt had.
Erg vriendelijk en professioneel.

T uit: Amsterdam

01-01-2018
9,7

Ervaring met: Anders

Via internet gekozen ivm reviews. Had lekkage op een feestdag; is door Appie snel opgelost. Niet goedkoop door feestdag maar fair price voor een oplossing buiten kantoortijd.

Sandra uit: Amsterdam

13-12-2017

Ervaring met: Anders

Op 2 december uitstekend geholpen door Bouma CV. Onze pomp was stuk en daardoor konden we niet meer douchen en wassen. Nog diezelfde dag in het weekend kwamen ze langs. Uitstekend geholpen door Appi en zijn collega en ze hebben de pomp kunnen repareren. Uitstekende service, professioneel, kundig en vriendelijk. Super!

Richard uit: Amsterdam

10-12-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Suzanne uit: Diemen

08-12-2017

Ervaring met: Mechanische ventilatie

Al een paar jaar trouwe klant, prima en betrouwbare service voor een eerlijke prijs.

Marcel uit: Amsterdam

06-12-2017