Beoordelingen Bosvelt & Haisch dak- en isolatietechniek

• Nazorg en garantie 8,2

Wilco uit: Eerbeek

10-05-2018

Positieve ervaring:
1e ervaring was met reinigen van pannen en coaten. Onder een dikke laag mos kwamen pannen weg die te slecht waren om te coaten en moesten worden vervangen. Vakkundig en snel opgepakt. Personeel was goed en gemotiveerd. Nu twee jaar later gaan we voor volledige dakrenovatie omdat er asbest verwijderd moet worden. We vertrouwen op een goede en snelle afhandeling met geïntegreerde zonnepanelen idee van Bennie.

Jan uit: De Steeg

09-05-2018

Ervaring met: Dakwerk, Schoorsteentechniek

Positieve ervaring:
Het bedrijf heb ik voor een grote klus uitgekozen voor het aanbrengen van de bitumen dakbedekking op een bestaand pand. Ik kende het bedrijf niet maar mede gelet op de positieve reviews ben ik overstag gegaan.
Gelukkig met een positief eindesultaat!
De gemaakte afspraken, planning en nazorg zijn prima nagekomen en als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik weer voor Bosvelt & Haisch kiezen. Ik kan u dan ook het bedrijf van harte aanbevelen.

Nvt

Kim uit: Giesbeek

09-05-2018

Ervaring met: Dakreiniging en dakcoating

Positieve ervaring:
Het dak shined weer als nooit te voren!

Geen

Femke uit: Nijmegen

03-04-2018

Ervaring met: Schoorsteentechniek

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk personeel en goede offerte. Afspraken worden goed nagekomen.

Peter uit: Zevenaar

29-03-2018

Positieve ervaring:
Ik ben super tevreden keurig werk geleverd, alles was tijdens het werk bespreekbaar. Personeel super vriendelijk en beleefd. Zelfs in de regen werd er doorgewerkt en alles werd na de klus opgeruimd en bezemschoon opgeleverd.

Tips/ verbeterpunten:
Hier heb ik over na moeten denken maar ik zou het echt niet weten wat er nog verbeterd kan worden. Kan Bosvelt & Haisch een ieder aanbevelen.

ralph uit: berg en dal

28-02-2018

Ervaring met: Dakwerk, Lood- en zinkwerkzaamheden, Dakreiniging en dakcoating

Positieve ervaring:
prettig personeel, ieder komt de afspraken na, deskundig en vlotte werkers

Frank uit: Arnhem

22-02-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Verwarming, Dakwerk, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Van begin af aan weet je waar je aan toe bent. Niks geen verborgen dingetjes in contracten of anderszins. Mijn volledige dak is gerenoveerd e tegelijk ook de zolder. Ik heb er werkelijk geen enkel omkijken naar gehad en het is perfect opgeleverd. Ik ben er gewoon erg blij mee.

Tips/ verbeterpunten:
Ik kan er geen bedenken.

Edwin uit: Apeldoorn

13-02-2018
1,0

Positieve ervaring:
Bij de stortschade is er een dakpan van mijn dak gewaaid. Deze schade gemeld en per mail de bijzonderheden door gegeven. Na 3 weken contact gezocht omdat ik niks hoorde. Het blijkt dat men niet komt voor een dakpan.

Tips/ verbeterpunten:
Neem kennis van het gezegde brood is ook kruimels. Ik vind het absoluut onbegrijpelijk dat er niet gelijk werd verteld dat men niet voor een dakpan komt. Ik zal ervoor zorgen dat dit een koude douche krijgt via het programma Kassa waar ik al mee in contact ben. Echt een waardeloze service.

Lena uit: Arnhem

24-01-2018

Positieve ervaring:
Dit bedrijf heeft keurig werk afgeleverd. Er was haast bij ivm het slechte weer en een mogelijke lekkage door ontbrekende dakpannen. Ze waren snel ter plaatse en alles ziet er weer netjes uit. Nogmaals bedankt!

21-01-2018
6,9