Beoordelingen Bosvelt & Haisch dak- en isolatietechniek

Ervaring met: Dakwerk, Woningisolatie

Gerard uit: Oosterbeek

23-10-2017

Positieve ervaring:
Vakkundige offerte. Uitvoering werkzaamheden in de afgesproken weken. Goede reactie op onvoorziene gebreken in bestaande constructie. Bovengemiddelde kennis bouw-fysische aspecten.

Tips/ verbeterpunten:
Bijvoorbeeld per mail 's ochtends aangeven wat er die dag gaat gebeuren (vanwege af en toe moeten improviseren).

Vraag rapportcijfer nazorg/garantie vind ik te voorbarig, zo vlak na levering.

R. uit: Ugchelern

18-10-2017
8,1

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Dakreiniging en dakcoating

Positieve ervaring:
Goede ervaring met directeur en werknemers.

Robbert uit: Apeldoorn

06-09-2017
1,7

Ervaring met: Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Zinkwerk laten vervangen. De prijs leek goed. Na aanvang opdracht bleek Bosvelt niet zo goed in het nakomen van afspraken. Uiteindelijk bleek de kwaliteit ook niet wat het had moeten zijn. Lekkages niet opgehouden. Regenpijpen niet aangesloten. Goten lopen over.

Tips/ verbeterpunten:
Nakomen afspraken en slordige afwerking

Melle uit: Giesbeek

02-09-2017

Positieve ervaring:
We hadden een lekkage in ons nieuwe huis en dit was tijdens de bouwkundige keuring niet opgevallen bij de 'expert'. Het plafond en de muren waren net geschilderd toen er na een flinke bui ineens overal natte plekken zaten. Bosvelt en Haisch stond na mijn telefoontje binnen een uur op de stoep. Er bleek een dakpan al een lange periode kapot te zijn. Ze hebben direct een noodvoorziening getroffen en spullen besteld. Een week later was alles weer hersteld. Topclub, dit noem je service!

Jaap uit: Zevenaar

29-08-2017

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: Dakwerk, Woningisolatie, Schoorsteentechniek, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Vriendelijk en correct personeel. Afwerking vond plaats na mijn verzoek;dit had eerder gekund,maar is uiteindelijk naar tevredenheid verricht.

Tips/ verbeterpunten:
Afwerking kan sneller. Verder prima bedrijf!

Geert uit: Heelsum

25-08-2017

Positieve ervaring:
Na wat problemen over de afwerking werden die op een uitstekende wijze verholpen.

Geen

Jan uit: Oosterbeek

23-08-2017

Positieve ervaring:
vakwerk . deskundig personeel.betrouwbaar.

Maarten uit: Apeldoorn

18-03-2017
1,4

Ervaring met: Schoorsteentechniek

Positieve ervaring:
In eerste instantie prima contact met Bennie, helaas bleef het daarbij.

Er was een afspraak gemaakt voor het vegen van de schoorsteen. Dit kon niet doorgaan op de betreffende dag omdat er sneeuw lag. Geen probleem, is logisch. Daarna echter keer op keer geen afspraken meer kunnen maken. Ook afspraken voor terugbellen werden niet nagekomen.
Eind februari een collega gesproken die aangaf dat Bennie met vakantie is. Heb mijn beklag gedaan bij hem met verzoek om alsnog contact met mij op te laten nemen bij terugkomst (begin maart), maar heb niets meer vernomen.

Vandaag heb ik maar weer gebeld gebeld en heb Bennie hiermee geconfronteerd. Krijg slechts te horen dat het er allemaal bij in geschoten is. Gevraagd of ik alsnog een afspraak kan maken om de schoorsteen op korte termijn geveegd te krijgen, maar kan pas op z'n vroegst over 5 weken.

Schijnbaar zijn andere afspraken wel belangrijk, ik snap niet waarom dit zo moeilijk moet gaan.

Afspraken nakomen!!

Arjen uit: Oosterbeek