Beoordelingen Bosvelt & Haisch dak- en isolatietechniek

• Personeel 8,4
  • Nazorg en garantie 8,1

Frank uit: Arnhem

22-02-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Verwarming, Dakwerk, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Van begin af aan weet je waar je aan toe bent. Niks geen verborgen dingetjes in contracten of anderszins. Mijn volledige dak is gerenoveerd e tegelijk ook de zolder. Ik heb er werkelijk geen enkel omkijken naar gehad en het is perfect opgeleverd. Ik ben er gewoon erg blij mee.

Tips/ verbeterpunten:
Ik kan er geen bedenken.

Edwin uit: Apeldoorn

13-02-2018
1,0

Positieve ervaring:
Bij de stortschade is er een dakpan van mijn dak gewaaid. Deze schade gemeld en per mail de bijzonderheden door gegeven. Na 3 weken contact gezocht omdat ik niks hoorde. Het blijkt dat men niet komt voor een dakpan.

Tips/ verbeterpunten:
Neem kennis van het gezegde brood is ook kruimels. Ik vind het absoluut onbegrijpelijk dat er niet gelijk werd verteld dat men niet voor een dakpan komt. Ik zal ervoor zorgen dat dit een koude douche krijgt via het programma Kassa waar ik al mee in contact ben. Echt een waardeloze service.

Lena uit: Arnhem

24-01-2018

Positieve ervaring:
Dit bedrijf heeft keurig werk afgeleverd. Er was haast bij ivm het slechte weer en een mogelijke lekkage door ontbrekende dakpannen. Ze waren snel ter plaatse en alles ziet er weer netjes uit. Nogmaals bedankt!

21-01-2018
6,9

Jan uit: Ugchelen

20-01-2018

Positieve ervaring:
Uitgevoerd volgens afspraak. Vooraf werkwijze toegelicht. We hoefden niet thuis te zijn.
Eerste storm overleefd! Vakwerk!

Tips/ verbeterpunten:
Hoewel de mondeling (per telefoon) gemaakte afspraken stipt zijn nagekomen, was een schriftelijke bevestiging (per e-mail) prettiger geweest.
Nadat de puincontainer was opgehaald bleef er een restje puin achter (ongeveer een halve emmer).
Dat heb ik toen maar zelf opgeruimd.

Karin uit: Arnhem

17-01-2018
1,7

Tips/ verbeterpunten:
We hebben helaas een slechte ervaring gehad met Bosvelt en Haisch. Er was geen duidelijkheid over de afgesproken startdatum van het werk, en uiteindelijk hebben wij een annuleringsboete moeten betalen. De afhandeling was erg onaangenaam.

John uit: APELDOORN

14-12-2017

Ervaring met: Dakwerk, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Goede offerte (onvoorziene zaken worden meegenomen)
afspraken worden volledig nagekomen.
Overlast wordt door stevig aanpakken, ondanks slechte weersomstandigheden, tot een minimum beperkt.

Tips/ verbeterpunten:
Communicatie m.b.t. het aanvangstijdstip eerste dag.
Eventuele garantie afspraken schriftelijk vastleggen op de
eindfactuur

E.J. uit: Teuge

11-12-2017
7,6

Ervaring met: Dakwerk, Woningisolatie, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Er werd elke middag na de werkzaamheden keurig opgeruimd .

Tips/ verbeterpunten:
Beter communiceren hoe laat de jongens aanwezig zijn op de werkplek.

M uit: Arnhem

05-12-2017

Ervaring met: Overig

M. uit: Ugchelen

30-11-2017

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Dakwerk, Schoorsteentechniek, Lood- en zinkwerkzaamheden, Overig

Zeer tevreden.
Zijn zeer bekwame vakmensen.