Beoordelingen Bosvelt & Haisch dak- en isolatietechniek

28-10-2018
7,6

Ervaring met: Dakwerk

Positieve ervaring:
Prima voortraject, goeie duidelijk offerte en nakomen afspraken. Eindresultaat prima.

Tips/ verbeterpunten:
Veel rotzooi rondom huis tijdens plaatsen dak. Veel afval dat pas op laatste dag werd opgeruimd.

Bouwe uit: Oosterbeek

19-10-2018
9,7

Ervaring met: Dakwerk, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Netjes geholpen en nog een tijdelijke reparatie toegepast vd dakgoot welke niet gefactureerd op basis van goede service

Monique uit: Apeldoorn

12-09-2018

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Dakwerk, Schoorsteentechniek, Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Erg blij met ons nieuwe dak, nieuwe goten en gerepareerde schoorsteen die er weer als nieuw uitziet. Aardige werkmannen, maakten alles na afloop keurig schoon en volgend jaar zien we ze graag terug komen voor de volgende klus. Uitstekende prijs/kwaliteit/service

kan er geen bedenken!

Lisa

28-08-2018
1,0

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden

Positieve ervaring:
Ze namen de eerste keer wel de telefoon op. (Later niet meer)

Tips/ verbeterpunten:
Ik heb gevraagd om een offerte. Ze zouden die toesturen, maar ik heb nooit meer iets gehoord.

R uit: Arnhem

24-08-2018

Ervaring met: Lood- en zinkwerkzaamheden

Positieve ervaring:
Goede communicatie en snelle levering en afhandeling van de werkzaamheden.

Geen

22-08-2018
8,1

Ervaring met: Dakwerk, Woningisolatie, Lood- en zinkwerkzaamheden

fer uit: velp

18-08-2018

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden, Dakwerk, Woningisolatie, Schoorsteentechniek, Lood- en zinkwerkzaamheden, Overig

Positieve ervaring:
heel prettige personen, betrouwbaar, in de meeste opzichten kundig, zeer goede dakdekkers (denk ik). komen terug als dingen niet in orde zijn.

Tips/ verbeterpunten:
erg slordige en zelfs niet kloppende afwerking van ramen, niet voldoende kunde / ervaring aanwezig in dat opzicht, duurde erg lang voor de ramen echt klopten (is hopelijk nu het geval, al moet er nog steeds iets gebeuren met een spagnolet!)

Wilco uit: Eerbeek

10-05-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Dakwerk

Positieve ervaring:
1e ervaring was met reinigen van pannen en coaten. Onder een dikke laag mos kwamen pannen weg die te slecht waren om te coaten en moesten worden vervangen. Vakkundig en snel opgepakt. Personeel was goed en gemotiveerd. Nu twee jaar later gaan we voor volledige dakrenovatie omdat er asbest verwijderd moet worden. We vertrouwen op een goede en snelle afhandeling met geïntegreerde zonnepanelen idee van Bennie.

Jan uit: De Steeg

09-05-2018

Ervaring met: Dakwerk, Schoorsteentechniek

Positieve ervaring:
Het bedrijf heb ik voor een grote klus uitgekozen voor het aanbrengen van de bitumen dakbedekking op een bestaand pand. Ik kende het bedrijf niet maar mede gelet op de positieve reviews ben ik overstag gegaan.
Gelukkig met een positief eindesultaat!
De gemaakte afspraken, planning en nazorg zijn prima nagekomen en als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik weer voor Bosvelt & Haisch kiezen. Ik kan u dan ook het bedrijf van harte aanbevelen.

Nvt

Kim uit: Giesbeek

09-05-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Dakreiniging en dakcoating

Positieve ervaring:
Het dak shined weer als nooit te voren!

Geen