Beoordelingen Bosbad Putten

uit: Voorthuizen

11-09-2018
7,0

Regelmatige bezoeker: ja

Tijdje terug wezen zwemmen. Het was erg druk en er werd ontzettend slecht toezicht gehouden.
Kinderen maakten bommetjes, makten salto's achteruit van de middenrand, sprongen bijna op je (konden 2 keer net uitwijken). En de badjuf zat op de stoel en keek ernaar. Ze deed niks !! Daarna kwam er een badmeester zitten en het was idem dito. Die deed ook niks. Dit kan toch niet? Vind het ontzettend slecht.

16-07-2018
7,6

Regelmatige bezoeker: ja

Mooi zwembad. Wel weinig mogelijkheden voor recreatie zwemmen door banen zwemmen en zwemles. Laatst was er niemand aan het banen zwemmen, maar de kinderen mochten 's middags tot 15.45 uur niet in het grote zwembad. Verder slecht toezicht door badmeesters! Ook nu in de vakantie. Veel grote jongens lopen te klieren op het luchtkussen, badmeesters zeggen hier niks van. Als laatste waren we zaterdag verbaasd over de sluitingstijd. Ook in de zomer sluit het zwembad al om 16.30 uur! Vele gasten waren hierdoor onaangenaam verrast met dit mooie zomerse weer!!

05-07-2018
5,8

Regelmatige bezoeker: ja

Geachte medewerkers van het bosbad,

Na een jaar is er geconstateerd dat de oplettendheid door het badpersoneel nog steeds onder de maat is. In het gedeelte van de stroomversnelling wordt nog massaal gesprongen terwijl op een groot bord staat dat dit niet mag. Gisteren zat de badmeester in de toezichtstoel maar te zitten kijken en dee niets. Ook blijven kinderen zich begeven in het opvang basin van de binnenglijbaan. Verder was de catering gisteren behoorlijk aan het falen. Kroketten waren na het bakken van binnen bevroren en de patat werd in ongelijke porties verdeeld terwijl er de zelfde prijzen voor betaald werden. Ook worden er best hoge prijzen gevraagd voor de toegang en aparte onderdelen van het complex. De Mirandabad in Amsterdam vraagt voor de toegang 4,50 p.p en het gebruik van een bubbelbad is 1,00 en de kluisjes zijn gratis. Ook is dit complex veel groter dus het is van de zotte dat het veel kleinere bosbad duurder is! Ook is niks te zien van de wildwaterbaan die volgens het personeel de afgelopen winter aangelegd zou moeten zijn. Ook is het recreatie gedeelte in de winter en zeker tijdens zwemlessen veel te klein. De hygiëne is prima maar de vraag naar meer kleedruimtes met aparte privacy is groot. Die zijn er echter veel te weinig. Is er dan geen begrip naar de middelbare jeugd die zich in de zomer in grote aantallen een bezoek brengt aan het bosbad en daar behoefte aan heeft? Vorig jaar hier al veel klachten over opgemerkt en zelf ook aangegeven. Na verontschuldigingen van het bosbad twee kaartjes gekregen als excuus maar helaas zijn er geen verbeteringen door mij en andere badgasten waargenomen.

Ik zeg nooit, nooit maar voor mij hoeft een bezoek aan het bosbad niet meer.

Groet,

Een ontevreden bezoeker

Klaske uit: Putten

02-06-2018

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Rustige om gering en aardig personeel

uit: Ermelo

07-03-2018
5,7

Regelmatige bezoeker: nee

Prima zwembad, maar voldeed niet aan de verwachting. de aankleding is erg summier, waardoor het niet een warm zwembad aandoet, maar een kale hal met een warm bad

j uit: lunteren

27-02-2018
5,3

Regelmatige bezoeker: ja

de kleedhokjes en de ruimte ervoor waen echt heel vies we vinden het te koud voor een subtropisch zwembad hoorde het ook van andere mensen die gingen weg omdat het zo koud was

13-02-2018
7,4

Regelmatige bezoeker: ja

Erg nare ervaring met badpersoneel. Bemoeienis ging echt tever. Daarom viel een gezellig ontspannen dagje zwemmen in het water!!!

Indi uit: Ermelo

27-01-2018
6,6

Leeftijdscategorie: 12 tot 20 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Het is een best goed zwembad, maar ik vind wel dat het met zwemlessen te druk is en onhandig. Ook vind ik dat er niet goed opgelet word. De badmeesters/jufvrouw die letten goed op als op een plek word gesprongen van de kant in het subtropische bad dan word er meestal niks gezegd. Ik heb daar door veel mensen die op mij landen. Ik heb al rug, enkel en knie klachten en dan land een kind van 25 of 40 kilo op mij. Dat is het enige probleeem dat ik echt heb.

19-01-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar