Beoordelingen Bosbad Putten

uit: Ermelo

07-03-2018
5,7

Regelmatige bezoeker: nee

Prima zwembad, maar voldeed niet aan de verwachting. de aankleding is erg summier, waardoor het niet een warm zwembad aandoet, maar een kale hal met een warm bad

j uit: lunteren

27-02-2018
5,3

Regelmatige bezoeker: ja

de kleedhokjes en de ruimte ervoor waen echt heel vies we vinden het te koud voor een subtropisch zwembad hoorde het ook van andere mensen die gingen weg omdat het zo koud was

13-02-2018
7,4

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Erg nare ervaring met badpersoneel. Bemoeienis ging echt tever. Daarom viel een gezellig ontspannen dagje zwemmen in het water!!!

Indi uit: Ermelo

27-01-2018
6,6

Regelmatige bezoeker: ja

Het is een best goed zwembad, maar ik vind wel dat het met zwemlessen te druk is en onhandig. Ook vind ik dat er niet goed opgelet word. De badmeesters/jufvrouw die letten goed op als op een plek word gesprongen van de kant in het subtropische bad dan word er meestal niks gezegd. Ik heb daar door veel mensen die op mij landen. Ik heb al rug, enkel en knie klachten en dan land een kind van 25 of 40 kilo op mij. Dat is het enige probleeem dat ik echt heb.

19-01-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Alex uit: Putten

06-01-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Ik heb al tientallen zwembaden in mijn leven van binnen gezien en het Bosbad is een van mijn toppers!

Anoniem uit: Anoniem

17-10-2017
7,3

Regelmatige bezoeker: ja

Goed en leuk zwembad alleen jammer dat de zwemlessen ook s’middags zijn want als ze alleen s’morgens zijn kunnen we s’middags ook in de andere baden zwemmen en in het zwembad ligt weleens vies papier ofzo voor de rest goed

Anoniem uit: Putten

17-10-2017
8,1

Regelmatige bezoeker: ja

Erg schoon en fris zwembad,alleen jammer dat het zo duur is en de zwemlessen graag smorend dan kun je in de vakantie ook inlanders baden

Taco uit: Amstelveen

05-09-2017
6,1

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Het zwembad is schoon, netjes en volgens mij goed gecontroleerd. Ook het personeel is klantvriendelijk en goed oplettend naar de huisregels tegenover de badgasten. Wel is de toegang (vooral in de winter) erg prijzig ookal is deze in de winter een euro goedkoper. Het buitenbad is dan dicht en als er zwemlessen zijn dam is er nog maar weinig over om als recreant gebruik te maken van het binnenbad. Ook is het minder leuk om voor veel faciliteiten zoals de kluisjes en bubbelbaden apart te betalen ook al is het een kostbaar plaatje om alles te laten werken en schoon te houden. Waarom kunnen groter zwembaden in grote steden dan wel prijzen zoals 4,25 of 5,00 euro hanteren met bijvoorbeeld gratis kluisjes?

Geert uit: BERGAMBACHT

26-08-2017
n.v.t.

Regelmatige bezoeker: nee

Help!! Wie heeft mijn portemonnee gevonden?? Hij lag waarschijnlijk op het bankje voor het zwembad... het is een bruin leren portemonnee. mn ID-kaart zit erin, wat geld en een anonieme ov-chip kaart. Wie kan mij helpen??