Beoordelingen Bosbad Putten

04-03-2017
7,7

Leeftijdscategorie: 12 tot 20 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Het is echt een Top ZWEMBAD. Ik heb een Bosbad pas en nu kom ik er in ieder geval vaak in de zomer.Ik ben nu 14 maar toen ik nog op de basisschool zat toen hield ik vanaf m'n zevende m'n verjaardag hier!!!!!
Ik raad het echt iedereen aan!!!!!!!

31-12-2016

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Elk jaar zijn wij op vakantie in Putten en bezoeken wij met genoegen Bosbad Putten!

Jannie uit: Tollebeek

Leeftijdscategorie: 31-35 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Ik kom maar 1 keer per jaar. Als ik met groep 8 op kamp ben. Het tegoed op het pasje is echter maar een jaar geldig. Ik loop dus nu net mijn tegoed mis. Het zou fijn zijn als dat anders kan. Verder zeer tevreden. Nette service, leuk zwembad.

Janny uit: Nijkerk

9,7

Regelmatige bezoeker: ja

ik kom daar al ongeveer 30 jaar samen met 2 zussen en een vriendin en hebben zoals je wel kunt zien het reuze naar ons zin daar niet meer weg te denken horen bij het interieur

Rianne uit: Putten

Leeftijdscategorie: 31-35 jaar

Fantastisch zwembad!
Misschien kan het buitenzwembad nog wat meer toegankelijk worden gemaakt, door een afscheiding tussen het kinder bad en het grote bad.
Rondom het grote bad dan alle hekjes en begroeiing weg, waardoor je nog meer zicht en toegang hebt op en tot het zwembad vanaf de ligweide.
Misschien een gedeelte met ligbedden?

Annie uit: Putten

Helemaal geweldig

Weimy uit: Bunschoten

4,6

Regelmatige bezoeker: nee

Ik ben voor het eerst in bosbad putten wezen zwemmen als je om 11 uur komt is er geen stoel meer vrij en alle stoelen liggen handdoeken op en er word bijna niet 1stoel door de jeugd gebruikt al het personeel kan daar op toezien zitten ze er een uur op dan er. Wat van zeggen ik ga nooit meer naar dit zwembad toe

Anneke uit: Putten

22-10-2016

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Er is een goede sfeer in het Bosbad. De collega's gaan goed met elkaar om en met de klanten. Tijdens het zwemmen heb ik nooit gemerkt dat er ruzies zijn tussen klanten.

N uit: Nijkerk

21-10-2016
7,3

Regelmatige bezoeker: ja

Bij de toiletten hangt vaak een urine lucht..(geen chloorlucht)...het zou fijn zijn als het daar wat frisser ruikt.
Complimenten voor personeel ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
We komen graag zwemmen..