Beoordelingen Bosbad Putten

17-10-2017
7,3

Leeftijdscategorie: 21-30 jaar

Regelmatige bezoeker: ja

Goed en leuk zwembad alleen jammer dat de zwemlessen ook s’middags zijn want als ze alleen s’morgens zijn kunnen we s’middags ook in de andere baden zwemmen en in het zwembad ligt weleens vies papier ofzo voor de rest goed

Anoniem uit: Putten

17-10-2017
8,1

Regelmatige bezoeker: ja

Erg schoon en fris zwembad,alleen jammer dat het zo duur is en de zwemlessen graag smorend dan kun je in de vakantie ook inlanders baden

Taco uit: Amstelveen

05-09-2017
6,1

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Het zwembad is schoon, netjes en volgens mij goed gecontroleerd. Ook het personeel is klantvriendelijk en goed oplettend naar de huisregels tegenover de badgasten. Wel is de toegang (vooral in de winter) erg prijzig ookal is deze in de winter een euro goedkoper. Het buitenbad is dan dicht en als er zwemlessen zijn dam is er nog maar weinig over om als recreant gebruik te maken van het binnenbad. Ook is het minder leuk om voor veel faciliteiten zoals de kluisjes en bubbelbaden apart te betalen ook al is het een kostbaar plaatje om alles te laten werken en schoon te houden. Waarom kunnen groter zwembaden in grote steden dan wel prijzen zoals 4,25 of 5,00 euro hanteren met bijvoorbeeld gratis kluisjes?

Geert uit: BERGAMBACHT

26-08-2017
n.v.t.

Regelmatige bezoeker: nee

Help!! Wie heeft mijn portemonnee gevonden?? Hij lag waarschijnlijk op het bankje voor het zwembad... het is een bruin leren portemonnee. mn ID-kaart zit erin, wat geld en een anonieme ov-chip kaart. Wie kan mij helpen??

Angelique uit: Putten

29-05-2017

Leeftijdscategorie: 21-30 jaar

Emmah-Linn uit: Putten

04-03-2017
7,7

Regelmatige bezoeker: ja

Het is echt een Top ZWEMBAD. Ik heb een Bosbad pas en nu kom ik er in ieder geval vaak in de zomer.Ik ben nu 14 maar toen ik nog op de basisschool zat toen hield ik vanaf m'n zevende m'n verjaardag hier!!!!!
Ik raad het echt iedereen aan!!!!!!!

31-12-2016

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Elk jaar zijn wij op vakantie in Putten en bezoeken wij met genoegen Bosbad Putten!

Jannie uit: Tollebeek

Leeftijdscategorie: 31-35 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Ik kom maar 1 keer per jaar. Als ik met groep 8 op kamp ben. Het tegoed op het pasje is echter maar een jaar geldig. Ik loop dus nu net mijn tegoed mis. Het zou fijn zijn als dat anders kan. Verder zeer tevreden. Nette service, leuk zwembad.

Janny uit: Nijkerk

9,7

Leeftijdscategorie: 60 jaar en ouder

Regelmatige bezoeker: ja

ik kom daar al ongeveer 30 jaar samen met 2 zussen en een vriendin en hebben zoals je wel kunt zien het reuze naar ons zin daar niet meer weg te denken horen bij het interieur

Rianne uit: Putten

Leeftijdscategorie: 31-35 jaar

Fantastisch zwembad!
Misschien kan het buitenzwembad nog wat meer toegankelijk worden gemaakt, door een afscheiding tussen het kinder bad en het grote bad.
Rondom het grote bad dan alle hekjes en begroeiing weg, waardoor je nog meer zicht en toegang hebt op en tot het zwembad vanaf de ligweide.
Misschien een gedeelte met ligbedden?