Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

Shirley uit: Herentals

25-07-2018

Reden bezoek: training/ cursus

Positieve ervaring:
De tuinkamer is een mooie lichte ruimte, het privé terras is een groot pluspunt en de lunch was zeer verzorgd. Ook de kamers en het ontbijt waren in orde. Fijn dat er een kleine attentie voorzien was voor de jarigen in ons gezelschap.

Tips en verbeterpunten:
Airco in de hotelkamers en in de tuinkamer. De ventilators boden een beetje verkoeling, maar niet voldoende. Het is deze zomer uiteraard extreem warm, dus we hebben uiteraard wel begrip voor de situatie. Wat betreft de pauzemomenten hebben we de volgende opmerking: volgens de offerte (die ik gisteren niet bij had, waardoor ik er gisteren niets over gezegd heb), zou er fruit ter beschikking geweest zijn, maar we hebben helaas geen fruit gezien. Nu ik nogmaals de offerte gecheckt heb, onthoud ik het wel voor een volgende gelegenheid

Noortje uit: Tilburg

16-07-2018

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Goede ontvangst, nette en goede bediening en eventuele vragen en opmerkingen werden ter harte genomen. Alles naar wens.

J. uit: Tilburg

14-07-2018

Ik ben: Vaker te gast geweest

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Offerte en rekening sluit goed op elkaar aan. Voorbespreking prima in orde. Wat besproken werd meteen schriftelijk bevestigd

Tips en verbeterpunten:
De Ofyr stond te dichtbij de gasten waardoor de warmte uitstraling groot was.

D. uit: Oisterwijk

13-07-2018

Ine uit: Tilburg

12-07-2018

Positieve ervaring:
Personeel denkt mee, stelde voor om zowel buiten als binnen te dekken voor ons. Lekker eten, mooi opgediend.

Tips en verbeterpunten:
Leuke ontvangst maar jammer dat er niemand was om het "af te sluiten"toen we weggingen. Was een beetje kaal en voelde raar aan.

Gerard uit: Kapellen Belgie

11-07-2018

Reden bezoek: anders

Fantastisch personeel.
Marieke, Rosalie, Tamara. geweldig
Eten was Prima.
Hotelkamers en ontbijt goed.
Prima locatie en de volgende dag een mooie golfbaan
Aantrekkelijk arrangement

Tips en verbeterpunten:
Jammer dat zaken niet op elkaar zijn afgestemd.
De Horecarekening na ons diner op maandagavond kon niet verdeeld worden over onze kamerrekening.
De rekening was zelfs niet beschikbaar op dinsdagmorgen. Is nog steeds niet nagestuurd.
Een bestelling van lunchpakketjes voor de golf op prise d'eau moet geregeld worden via de hotelreceptie die aangaven dat nog nooit eerder te hebben verzorgd.
Correspondentie om het een en ander te regelen komt van verschillende mensen die duidelijk elkaars mail niet hebben gelezen. Vragen over creditkaart gegevens per mail vind ik onveilig en dus niet verstandig.
Douchen in een gladde badkuip is voor oudere mensen levensgevaarlijk.

A uit: Ulvenhout

11-07-2018
9,6

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
Zeer prettige ontvangst en een grote gastvrijheid. Medewerkers deden alles om het evenement te laten slagen.

Geen

7,6

Locatie: Faculty Club

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Grand Café Esplanade is een unieke lokatie, sfeervol en flexibel. Mooi terras en in de luwte van de stad.
Keurig verzorgd

Tips en verbeterpunten:
de veelheid van het aantal contact personen is m.i een minpunt omdat telkens duidelijk moet worden verteld wat al wel of niet is afgesproken. zeker ook omdat de e-mail adressen met de naam van de medewerker begint in plaats van bijv; bonheurgroep@.....