

Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Faculty Club
Reden bezoek: presentatie/ lezing
Positieve ervaring:
Zeer nette en goede service en dienstverlening van Horeca personeel en leiding daarvan om last minute wijziging door te voeren
Tips en verbeterpunten:
Na contact over wijziging van het aantal (veel hoger) is een totaal ongeschikt aanbod gedaan door sales (veel te kleine ruimte). Dit had echt nooit gepast en was een heel slecht advies en slechte dienstverlening. Gelukkig heeft het horecapersoneel het zeer vakkundig en servicegericht opgepakt
Ik ben: Eerste keer te gast
Locatie: Koning Willem II Stadion
Reden bezoek: vergadering
Tips en verbeterpunten:
Er was geluidshinder van personeel dat bezig was met de voorbereidingen voor de avond. Ze hielden geen rekening met gasten die in vergadering zaten.
Ik ben: Vaste gast
Locatie: Prise d'eau Golf
Reden bezoek: wedstrijd
Positieve ervaring:
Gezellig gedekte ruimte, goede bediening
Tips en verbeterpunten:
We hadden grote broodjes met te weinig beleg. Een dikke bol met 1 plakje kaas is niet goed. Slechts een voorbeeld.
Beter wat kleiner broodjes met goed beleg.
Ik ben: Vaste gast
Locatie: Auberge du Bonheur
Reden bezoek: vergadering
Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Auberge du Bonheur
Reden bezoek: presentatie/ lezing
Positieve ervaring:
Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam
Tips en verbeterpunten:
Eten te zout, zowel bij vegetarisch als veganistisch gerecht
Ik ben: Eerste keer te gast
Locatie: Auberge du Bonheur
Reden bezoek: feestavond
Positieve ervaring:
Goede sfeer, prettige bediening, lekker eten.
Tips en verbeterpunten:
Kan er geen noemen.
Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Faculty Club
Reden bezoek: vergadering
Positieve ervaring:
Het is een mooie locatie met mooie vergaderruimtes. Eten is prima.
Tips en verbeterpunten:
Opstarten met allerlei laptops. Ik heb dubbel gecheckt of er toch niet een techneut moet komen meekijken en dat was niet nodig. Dat bleek dus wel degelijk nodig te zijn. Helaas blijft dat een dingetje en dat start de dag niet fijn op. Misschien als de klant zelf al twijfelt dat er toch iemand van IT moet meekijken..... dat vaak dan ook wel noodzakelijk is. De gastvrouw heeft deze skills niet en de gebruiker met zijn of haar laptop ook niet.
Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Auberge du Bonheur
Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)
Positieve ervaring:
Leuk menu
Tips en verbeterpunten:
Er was niemand bij ontvangst. Duurde erg lang voordat eerste gang (45 minuten) startte. Dat is lang voor een brunch
Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Koning Willem II Stadion
Reden bezoek: vergadering
Ik ben: Vaker te gast geweest
Locatie: Faculty Club
Reden bezoek: vergadering
Positieve ervaring:
Er was een vergissing gemaakt bij de reservering. Ik had telefonisch contact gehad met de Faculty Club voor het reserveren van een ruimte. Dit is allemaal telefonisch afgehandeld en ook niet meer per mail bevestigd. Hierbij is vanuit jullie de keuze gemaakt om dit bij de Auberge te reserveren, maar helaas is dit niet aan mij doorgegeven. Vandaar dat het dinsdag niet goed ging toen ze zich melden bij de Faculty Club, maar het is goed opgelost. Bedankt voor de flexibiliteit.