Beoordelingen BonGo Solar BV

• Prijs 8,1

De heer uit: Wolvega

22-07-2017

Positieve ervaring:
Er worden veel voorbeelden gegeven over hoe zonnepanelen op de woning geplaatst kunnen worden. Daarnaast wordt er ook goed naar de klant geluisterd als deze zelf ook een idee ueeft over een legplan.

Ik vond de snelle reacties tijdens het mail verkeer erg fijn zelfs al ruim buiten de kantoor uren werd er de zelfde dag nog gereageerd.

De monteurs waren erg vriendelijk en deden hun werk erg netjes en snel 12 panelen en omvormer waren operationeel binnen 3 uurtjes.

Ook het contact met de centrale btw teruggave verloopt goed. Alles wordt erg duidelijk uitgelegd en je hebt hier zelf op het invullen van 1 formulier na geen werk van.

Negatieve ervaring:
Eigenlijk heb ik geen negatieve ervaringen maar blijf toch nederlander en heb een heel klein puntje van aandacht. Ik heb gekozen voor een systeem van solaredge een fijn systeem echter werd pas in de instructies van de installatie duidelijk dat dit systeem standaard niet op wifi wordt aangesloten. Dit is goed op te lossen met een wifi module van solaredge. Ik had dit alleen graag al bij het doorspreken van de opdracht willen weten.

De heer uit: Bunde

22-07-2017
8,5

Goede afwerking

De heer uit: Borne

12-07-2017

Positieve ervaring:
Gewoonweg prima! Waar voor je geld, deskundige en snelle levering, uitstekende service!

De heer uit: Heeswijk Dinther

11-07-2017

Positieve ervaring:
Alles is volgens afspraak gegaan Er werd snel en netjes gewerkt
Maar mijn voorbereidingen waren ook perfect volgens de monteurs

Mevrouw uit: Gaanderen

11-07-2017

Positieve ervaring:
keurig nette, op elkaar ingespeelde, monteurs

uit: Ammerzoden

09-07-2017
4,6

Correcte levering en montage

Negatieve ervaring:
Tot heden geen info omtrent dagelijkse besparing moeizaam. In begin super met grafiek etc. Na een week geen info. Tig mailtjes dan weer even juiste info en tot heden geen goede info elke dag hetzelfde. Zal wel aan mij liggen. BonGo Solar wil wel ter plekke komen kijken en instellen kosten € 250,--

De heer uit: Amersfoort

07-07-2017
9,6

Positieve ervaring:
Prima adviestraject, duidelijke offerte en vlotte en correcte afhandeling van uiteindelijke opdracht.
Acceptabele levertijd en installatie in duurde maar een halve dag, eigenlijk niets op aan te merken

De heer uit: Sassenheim

01-07-2017

De heer uit: Leiderdorp

30-06-2017

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, vlot in het aanleveren en aanpassen van offertes in meerdere opties

De heer uit: Krommenie

29-06-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk en bekwaam te woord gestaan en geadviseerd over de aankoop, voorwaarden en levertijd.
Korte levertijd en afspraak gaf de doorslag.
Ook de technische kwaliteit en mogelijkheden waren verrassend en compleet.

Negatieve ervaring:
Zeer negatief voor een minder valide was de bereikbaarheid van uw bedrijf, het is een prestatie dat ik op de bovenste verdieping kon komen (ademnood).