Beoordelingen BonGo Solar BV

• Prijs 8,1

De heer uit: Zevenaar

17-08-2018

Positieve ervaring:
Alle afspraken zijn nagekomen.
Installatie vakkundig en comform afspraken uitgevoerd.

Negatieve ervaring:
In eerste instantie contractaanbieding zonder kontakt met (technisch) adviseur. Pas na enig aandringen kwam deze en kon er met enige aanpassingen maatwerk geleverd worden.
Daarna alles volgens afspraak.
Verloop BTW teruggaaf nog onduidelijk.

De heer uit: Westervoort

17-08-2018
7,8

Positieve ervaring:
de gemaakte afspraken zijn goed nagekomen en snelle levering.

Negatieve ervaring:
doordat er 's middags nog een klus was constateer ik dat er sprake is van gehaastheid. Bijvoorbeeld is het gat naar de kelder niet dicht gekit en daardoor liep er water in de kelder, een gat door het hout van het boeiboord van de garage terwijl 2 centimeter naar beneden dat niet was gebeurd. dat is jammer verder hebben de jongens goed gewerkt.

De heer uit: De Bilt

16-08-2018
8,1

Positieve ervaring:
Prima advies. Alle afspraken nagekomen. Installatie netjes gewerkt. Bovendien vriendelijke mensen. Kortom zeer tevreden.

Geen

De heer uit: Spijk

Positieve ervaring:
Over de hele linie uitstekend. Speciale dank gaat uit naar de monteurs die met alle plezier een extra klusje uitvoerden op het dak.

Negatieve ervaring:
Waarom zijn de panelen zo hoog gemonteerd? Had mijns inziens beter lager geweest, dan hadden ze minder lang achter de schaduw van de schoorsteen gezeten.
Verder zit de omvormer te dicht onder het plafond gemonteerd, volgens het instructieboekje. 10 cm ipv. 30.
Een paar kleine schoonheidsfoutjes.

De heer uit: Zevenaar

7,5

Positieve ervaring:
alle vragen werden tijdens de installatie beantwoord en uitgelegd.
Er werd goed door gewerkt.

Negatieve ervaring:
* DSe afspraak was waarschijnlijk erg krap gemaakt, want telefonisch was 12.00 afgesproken. In de mail stond tussen 12 en 14 en uiteindelijk was het andere werk zo ver uitgelopen dat het 15.15 werd.
* Heb overigens nog niets gehoord over de BTW terug gave.
* Kostte wat moeite om een goede rekening te krijgen en die was er niet zoals beloofd een week van te voren. Ik moest er om bellen.
* Was ook raar dat de monteur niet was geïnformeerd dat ik vrijdag tevoren al via Ideal had betaald.

Mevrouw uit: Arnhem

7,0

Positieve ervaring:
Vooraf ben ik uitgebreid geïnformeerd. Al mijn vragen zijn beantwoord en er is goed rekening gehouden met mijn wensen en situatie. Ik heb het contact vooraf als zeer prettig ervaren. En ook het contact nu met de klantenservice gaat goed.
De installatie is snel uitgevoerd. Na 2,5 uur vertrokken de monteurs weer.
Bijzonder dat uiteindelijk niet het vooraf afgesproken legplan is gevolgd, maar (in overleg met mij) een mooiere opstelling is gekozen. Daar bleek dus wèl de ruimte voor te zijn.

Negatieve ervaring:
-Monteurs zouden tussen 12 en 2 uur komen, maar ze kwamen uiteindelijk om 5 uur. > plannng klopt dus niet
-Ik heb er zelf op de dag van installatie 2 maal achteraan moeten bellen om te informeren naar de status. > slechte communicatie
-Vooraf wordt er gesproken over de aanwezigheid van een electriciën. Monteur blijkt geen electriciën te zijn. Hij heeft geleerd om zonnepanelen te plaatsen.
-Stopcontact waarop de omvormer is aangesloten, werkt niet meer. Dat moet nog wel gecorrigeerd worden.
-Omvormer hangt niet heel stevig aan de muur. Lijkt me dat dit beter moet.
-Vooraf wordt gezegd dat betaling op de dag van installatie plaatsvindt d.m.v. pinnen. Daarom heb ik de pinlimiet verhoogd voor die dag. Maar de monteur had geen pinapparaat en uiteindelijk heb ik dus toch middels overschrijving betaald.

De heer uit: Eerbeek

14-08-2018
8,1

Ik heb er 4 maar bevallen uitstekend

Negatieve ervaring:
Alleen bij aflevering en monteren lieten de monteurs een ravage achter mocht zelf de rommel opruimen

Mevrouw uit: Zevenaar

13-08-2018

Positieve ervaring:
Prima advies. Snel en vakkundig gelegd.

De heer uit: Culemborg

10-08-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles stipt volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Keurig werk afgeleverd.

De heer uit: Westervoort

09-08-2018