Beoordelingen BonGo Solar BV

• Prijs 8,2

De heer uit: Renkum

23-02-2018

Positieve ervaring:
Het team van de heer D. Zielinskie was schoon , netjes, beleefd en hebben goed gewerkt.

Negatieve ervaring:
Administratief qua afspraken, verwarring blijkbaar door de grote vraag

23-02-2018

De heer uit: Apeldoorn

22-02-2018
7,7

De heer uit: Almere

22-02-2018
1,0

Negatieve ervaring:
Ik zou absoluut geen zaken doen met dit bedrijf. Bij verkoop en installatie in 2013 ging alles goed en soepel, echter we hebben nu al 2x stormschade gehad waarbij precies dezelfde twee panelen op ons platte dak zijn omgewaaid. Oftewel, blijkbaar geen geschikte plek om panelen neer te zetten

Zodra je schade hebt bij Bongo beginnen de moeilijkheden. De pro-activiteit is nul, afspraken worden niet nagekomen en bij schade nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Momenteel wacht ik al 35 dagen op een reactie (na 5x zelf gebeld te hebben) om de schade van mijn zonnepanelen te laten herstellen.

Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF

Ervaring met: Zonnepanelen

De heer uit: nieuw- vennep

De heer uit: Hoofddorp

Positieve ervaring:
Prettig verlopen contacten en duidelijke antwoorden bij vragen of opmerkingen.

9,7

Positieve ervaring:
Goede communicatie omtrent de voortgang. Bedrijf is zeer goed te bereiken en komen snel met een antwoord. Installatie verliep uitstekend, aankomsttijd en tijd die nodig was paste precies bij wat ze vooraf hadden afgesproken.

20-02-2018

Positieve ervaring:
Een zeer snel reageren op elke vraag, en een al even zo snel antwoord.Zeer vriendelijk personeel en vakkundig.

Negatieve ervaring:
Wij vinden het jammer dat wij nu ondernemers worden alleen maar omdat wij graag mee willen werken aan een beter Milieu.

20-02-2018

Positieve ervaring:
ging best snel, dec inschrijven collectief Arnhem, jan doorspreken (tfn) check installateur en 16 feb gelegd.

Mevrouw uit: Hoofddorp

17-02-2018
6,7

Aardige installateurs

Negatieve ervaring:
Probleem na installatie: kortsluiting in onze meterkast