Beoordelingen BonGo Solar BV

geen

Mevrouw uit: Zwaanshoek

9,9

Positieve ervaring:
Goede adviesgesprekken voor aanschaf. Snelle levering installatie:27-10 offerte acceptatie en 21-11 installatie. Duidelijke instucties over wat ikzelf moest regelen en voorbereiden en doen voor BTW aftrek. Die is al in gang gezet. Monteurs op tijd, vriendelijk, werkten hard door. Schoon opgeleverd en afwatering van mijn dakkapel waarop ze moesten werken, gangbaar gemaakt. De storing met verbinding Solaredge en internet is door BonGo zelf binnen 2 dagen opgelost. Het systeem werkt! Vriendelijke medewerkers klantenservice.

Negatieve ervaring:
De monteurs hadden niet alle materiaal bij zich maar hebben dat snel opgelost. De internetverbinding met de Solaredge kon niet gemaakt worden. Hebben lang met Ziggo gesproken en probleem bij hun gelegd. Mogelijk stond de Solaredge in al slaapstandomdat het inmiddels donker was. Dat is door hun niet opgemerkt. De Wifi-kit die anders bij internetprobleem moest worden geïnstalleerd, hadden ze ondanks mijn verzoek vooraf bij de klantenservice, niet meegenomen.

Mevrouw uit: Kerkrade

Positieve ervaring:
De arbeiders kwamen mooi op tijd erg vriendelijk werken door. Uitleg prima.

Geen

De heer uit: Nieuw Vennep

8,1

23-11-2017
7,8

Negatieve ervaring:
Teen enkele ruimte was veegschoon opgeleverd.
Tegel in hal van de vloer gebroken en hier is niks over gemeld.

De heer uit: Zwolle

23-11-2017

Positieve ervaring:
Ondanks de moeilijke omstandigheden veel regen
En water in de kruip ruimte hebben ze hun werk uitstekend gedaan

22-11-2017

Positieve ervaring:
Via via bij BongoSolar uitgekomen en de ervaring is tot nu toe prima. Vanochtend gemonteerd dus nog erg pril. Door middel van een dakscan kwamen ze uit op 8 panelen. Ik heb zelf eea ingemeten, uitgewerkt en uitgetekend en daardoor konden er uiteindelijk 10 stuks gemonteerd worden. Montage en installatie hebben ze in 3 uren uitgevoerd. Netjes en fraai opgeleverd. Zeer blij mee.

Negatieve ervaring:
Helaas krijg je geen uitgewerkt legplan van Bongo dus je moet er zelf behoorlijk achteraan om een goed beeld te krijgen hoe ze eea willen gaan plaatsen. Omdat ik zelf in AutoCAD het legplan heb uitgewerkt werd de indeling wel duidelijker. Ik vind dat Bongo minimaal een schetsplan móet aanleveren zodat je weet wat je ongeveer krijgt. Omdat ik zelf met de indeling ben gaan schuiven hebben wij er toch 2 extra kunnen plaatsen. Nu 10 ipv 8.

22-11-2017
7,4

Negatieve ervaring:
Vooraf twijfelde ik aan de afwerking van de omvormer inpandig. Maar ik werd door de verkoopadviseurs gerustgesteld, dat alles goed zou komen. Maar op het moment van het installeren kan men tot de conclusie dat de omvormer niet via een bestaande loze leiding van zolder aangesloten kon worden. Zodoende wilde ze een grijze pijp aan de voorkant van ons huis(witte muur) monteren, om zo van de zolder naar de meterkast te komen. Uiteindelijk hebben ze een witte pijp weten te regelen.
Daarnaast ben ik druk bezig geweest van het regelen van dakpannen. In totaal zijn er 8 dakpannen kapot. Ja dit staat vermeld bij de werkzaamheden. Maar ik vind persoonlijk best veel als er 8 dakpannen kapot gaan. Ik heb dus dakpannen moeten regelen bij buurtbewoners. Waar voor mij ook nog kosten aan verbonden zijn.

De heer uit: Berghem

21-11-2017

Positieve ervaring:
Hele prettige ervaring. Top team van zowel de vertegenwoordiger als het installatie team.

De heer uit: Ede

20-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer snelle levering. Binnen 2 weken. Bekwame monteurs, niet van BonGo zelf zoals gezegd was. Was geen WiFi bij de omvormer geleverd maar dit is na een telefoontje nog dezelfde dag geleverd. Alles werkt naar behoren.

Negatieve ervaring:
Na de plaatsing waren de panelen erg vies. ik heb dit de adviseur gemeld. Nooit meer iets van gehoord. Heb de panelen zelf maar schoongemaakt