Beoordelingen BonGo Solar BV

De heer uit: Hoofddopr

20-04-2018
8,1

Positieve ervaring:
Afspraken worden nagekomen en er worden veel zorgen uithanden genomen

nvt

De heer uit: Lisserbroek

19-04-2018
4,6

Positieve ervaring:
De installateurs waren vakkundig.

Negatieve ervaring:
Op maandag 8 januari per mail akkoord gegeven voor plaatsen zonnepanelen. Geen reactie ontvangen. Later die week gebeld met klantenservice en toen bleek het akkoord niet te zijn ontvangen. Voicemail ingesproken van onze contactpersoon, maar wederom geen reactie. Nogmaals gebeld op maandag 15 januari en toen is eindelijk het akkoord doorgezet naar de klantenservice.
Vervolgens weken niets gehoord. Uiteindelijk ben ik gaan bellen met de klantenservice met de vraag of er al iets bekent is (ik hoefde geen exacte datum voor installatie enkel maar richtlijn). Ik zou de volgende dag worden teruggebeld maar dit is niet gebeurd. Even later wederom contact gezocht, ditmaal via de sales afdeling en wederom een belofte gekregen om teruggebeld te worden. Ook niet gebeurd. Pas bij een volgend telefoontje werd er actie ondernomen.
Er werd iedere keer door de telefoon aangegeven dat jullie het zo druk hebben. Dit komt bij mij over dat jullie kiezen voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.
Ook op mijn laatste mail kreeg ik pas een reactie na een herinneringsmail te hebben verstuurd.

Daarnaast heb ik tijdens het opmaken van de offerte aangegeven dat ik een kWh meter in de meterkast wil hebben die de energieopbrengst van de zonnepanelen meet. Dit was mogelijk voor € 50,- extra installatiekosten. De meter heb ik zelf aangeschaft(kostte mij ook € 50,-). Bij installatie bleek dat de zonnepanelen niet op één aparte groep geïnstalleerd konden worden waardoor het aansluiten van een kWh meter geen zin had.

De heer uit: Dieren

18-04-2018
8,2

De heer uit: Velp

17-04-2018

Positieve ervaring:
Mensen deden met plezier en toewijding hun werk Engelse taal was prima.

N.V.T.

Mevrouw uit: Zuidveen

17-04-2018
1,8

Positieve ervaring:
Kan ik me niet meer herinneren, veel problemen. Afspraken niet nakomen

Negatieve ervaring:
Ik heb een omvormer die nu niet meer in het assortiment zit en moet het nu zelf maar even uit googelen. Ik wil aanspraak maken van de garantie, maar op mijn mail wordt niet gereageerd

De heer uit: Ellecom

7,7

Positieve ervaring:
De vaktechnische ervaring met de eerste technicus, de start van alles, was zeer positief en doorslaggevend.
De uitvoerende mensen waren netjes, beleefd en betrokken.

Negatieve ervaring:
Een echte negatieve ervaring heb ik (nog?) niet.
De communicatie vanuit het thuisfront zou wel iets beter kunnen.

De heer uit: Arnhem

Mevrouw uit: Rheden

9,7

Positieve ervaring:
Alles is naar tevredenheid en snel verlopen. Geen op of aanmerkingen.

De heer uit: Renkum

Positieve ervaring:
Prettig en vakkundig geholpen door afdeling verkoop

Negatieve ervaring:
- legplan ander dan afgesproken
- monteurs niet vriendelijk (leuk op maandagochtend humeur)

De heer uit: Dieren

14-04-2018