Beoordelingen BonGo Solar BV

• Prijs 8,2

De heer uit: Ede

20-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer snelle levering. Binnen 2 weken. Bekwame monteurs, niet van BonGo zelf zoals gezegd was. Was geen WiFi bij de omvormer geleverd maar dit is na een telefoontje nog dezelfde dag geleverd. Alles werkt naar behoren.

Negatieve ervaring:
Na de plaatsing waren de panelen erg vies. ik heb dit de adviseur gemeld. Nooit meer iets van gehoord. Heb de panelen zelf maar schoongemaakt

De heer uit: Nieuw-Vennep

9,6

Positieve ervaring:
Alles naar volle tevredenheid gedaan

De heer uit: borne

Positieve ervaring:
Nette afwikkeling van het hele proces. Vanaf het
opvragen van informatie tot de bestelling en levering.

Nvt

Positieve ervaring:
Enthousiaste ploeg monteurs die naar je luistert hoe je het wil hebben en ook met creatieve oplossingen komt. Bedrijfsklaar opgeleverd voor de geoffreerde prijs.

Negatieve ervaring:
Even van tevoren bellen als er lange vertraging is door het verkeer.

Negatieve ervaring:
bij afspraak met de adviseur aan huis hadden wij afgesproken tot levering van zwarte panelen. Nu blijken het toch panelen met zilveren randen te zijn. Zo staat het ook op de bevestiging, dat wel, maar dat hebben wij niet gezien bij de controle. Op zich laten we het zo, maar het is niet geheel volgens de afspraak.
Verder zijn we zeker wel tevreden over alles.

Mevrouw uit: Hoofddorp

7,9

Positieve ervaring:
Prima, kundige en vriendelijke monteurs! Snelle en nette montage.

Negatieve ervaring:
Diverse keren mail gestuurd naar BonGo Solar maar nooit een antwoord ontvangen. Pas na rechtstreeks contact op te nemen met de adviseur antwoord gekregen.
Facturen klopten steeds niet, is uiteindelijk ook door adviseur goed gekomen. Wat betreft de administratie kan er nog wel wat verbetert worden.

Mevrouw uit: Nieuw Vennep

Positieve ervaring:
Snelle reacties op vragen die ik per mail stuurde - meestal binnen een paar uur reactie terug. Erg prettig.
Afspraken waren ook allemaal redelijk op de afgesproken tijd. Duidelijke communicatie ook.

Negatieve ervaring:
Achteraf bleek de btw terugvragen iets lastiger daar ik zzp-er ben. Maar met het betrokken bedrijf daar toch uitgekomen.

15-11-2017

Positieve ervaring:
De zonnepanelen zijn snel en netjes aangebracht door zeer vriendelijk personeel.

De heer uit: Veenendaal

13-11-2017

Positieve ervaring:
De betrouwbaarheid en klantgerichtheid.

Communicatie:
De tegenspraak in de berichtgeving, dat is irritant.

Monteur van de Omvormer staat gauw klaar met:"dat doe ik niet , dat ga ik niet doen".Dat is niet leuk!
Uiteindelijk gebeurt het wel zo als afgesproken.

De heer uit: Eibergen

13-11-2017

Positieve ervaring:
Afgelopen vrijdag zijn de panelen geplaatst door een zeer efficiënte ploeg van 3 man.
Half acht begonnen en om half elf weer vertrokken.
Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd.
We zijn zeer tevreden over het geleverde werk,( mag ook wel eens gezegd worden)

Nu wachten op beter weer,