Beoordelingen BonGo Solar BV

• Snelheid/ levertijd 8,6

Mevrouw uit: Velp

12-07-2019
7,0

De zonnepanelen werden in een halve dag geïnstalleerd. We moesten eerst onze meter laten vervangen. Daarna werd snel een afspraak gemaakt. De monteurs werkten netjes, lieten geen rommel achter en ze veegden ook de dakgoot schoon. Doordat ze geen steiger gebruikten, bleven de struiken in de tuin heel. Bij sommige andere bedrijven was een steiger verplicht, waardoor onze struiken verpletterd zouden zijn. De panelen leveren op dit moment (zomer) veel op. De kwaliteit kan ik niet beoordelen evenals de vakbekwaamheid van de installateurs. Ik hoop dat de panelen zo zijn geïnstalleerd dat het risico op brand en schade door blikseminslag minimaal is. De doorvoer van de kabel op zolder vond ik niet zo netjes, daarvoor hebben ze later nog een rozet nagestuurd. Verder ziet het er netjes uit, ook op het dak. Het is grappig dat de omvormer een fel blauw lichtje heeft, waardoor het minder donker is in de gang.

De heer uit: Almere hout

11-07-2019

Het begon wat aanleg betrof 100% fout.echter............
Bongo Solar greep in na onze klacht!!Een geweldig deskundig team kwam installeerde zoals wij verwachtten,na de laatste kruimeltjes te hebben weggezogen ,was een ieder 100% tevreden.prima werk!

De heer uit: Almere

09-07-2019
3,3

Contact bij verkoop was prettig en goed.
Installateurs hebben zeer correct hun werk gedaan.
Levering en installatie was binnen 6 weken echt snel.

De heer uit: Lunteren

05-07-2019
1,8

In offerte stadium was het contact prettig en professioneel.

De heer uit: Rheden

03-07-2019

De ploeg was erg plezierig. Alles werd in overleg bepaald.
Alle tijd voor vragen en uitleg.
Alles in 1 dag geïnstalleerd en werkend ondanks dat het om een behoorlijk aantal panelen ging op vier verschillende dak vlakken. Wel 2 ploegen aan het werk.

Mevrouw uit: Roosendaal

7,8

Snel en goed geplaatst we hadden voorbereidingen gedaan dus dat ging heel snel bij mijn zus waren ze zowat heel de dag bezig dus ik hoop dat t goed is

De heer uit: Rheden

03-07-2019

Vanaf eerste contact tot en met de oplevering is alles keurig verlopen. Goede communicatie en een duidelijk verhaal.
Bij installatie zelf ook snelle en vakkundige uitvoering gezien.
Alles verliep op rolletjes.

Mevrouw uit: BUNSCHOTEN

03-07-2019

zie hier boven snel en correct.

De heer uit: Apeldoorn

02-07-2019

Snelle offerte en na onderhandeling een scherpe prijsafspraak kunnen maken. Communicatie was uitermate prettig en klantgericht. De installateurs hebben pro-actief overlegd/meegedacht hoe de opstelling van de panelen het best tot zijn recht kwam. 1 Scherm bleek niet te functioneren (tijdens installatie zelf gemeld door de installateur), en is de dag daarop direct tot tevredenheid ontvangen. De app is na installatie netjes per mail verstuurd en is goed te volgen. Kortom, ik ben oprecht tevreden.

De heer uit: Best

02-07-2019

De communicatie met BonGo Solar verliep vlot en prettig. Ik stond daarbij versteld van de snelle installatie mogelijkheid na het goedkeuren van de offerte. Ook na installatie contact verliep soepel en naar wens.