Beoordelingen BonGo Solar BV

• Garanties 8,4
  • Prijs 8,1

De heer uit: ENKHUIZEN

Positieve ervaring:
zeer goed werk leveren deze monteurs en ruimen alles weer netjes op blijft geen rommel achter

Mevrouw uit: Hoofddorp

8,1

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Duidelijke uitleg. Goede service

De heer uit: Anna Paulowna

7,6

Positieve ervaring:
Snelheid contact met adviseurs.
Inhoud offerte en respons op vragen en aanpassingen.
Installateurs werken snel en efficiënt.

Negatieve ervaring:
De doorvoer van de bedrading van buiten naar binnen was niet heel netjes gedaan. De flexibele buis die werd gebruikt was niet geschikt om de kabels netjes weg te werken.
Ik het zelf het eea aangepast, oa kabelgoot geplaatst en geboorde gat dichtgekit.

Ik had een ventilatiepan gekocht en dit vooraf afgestemd met Bongosolar adviseur voor wat betreft juiste maat en of dit onder het paneel past. Tijdens montage bleek deze toch niet te passen.

De heer uit: Gendringen

Positieve ervaring:
goed advies goede afspraken goede monteurs
alles prima verlopen

nvt

De heer uit: Nieuwegein

Positieve ervaring:
Alles is gewoon naar wens verlopen zoals het hoort.

nvt

7,8

Positieve ervaring:
De kwaliteit en kennis van adviseur en monteurs was uitstekend. Altijd snelle reacties cq offertes.
Zeer snel in leveren en keurige montage, ook in huis.
Communicatie en vooroverleg met monteurs op dag van montage was goed. Alles werkte direct.

Negatieve ervaring:
Afspraken met adviseur zijn niet door werkvoorbereiding meegenomen naar monteurs.
Advies mbt verstelbare dakhaken is slecht toegelicht door adviseur. Haken zijn dikker!
Garantie kan ik nog niet beoordelen!!!!! Hoop dat eea niet nodig is!

9,8

Positieve ervaring:
Over het algemeen zijn we uitermate tevreden met de uitvoering. Het personeel stelde zich zéér welwillend op en er werd getracht om alle mogelijkheden voor montage van de omvormer met bijbehorende kabel zodanig uit te voeren, zoals we graag wilden. compliment voor de mannen daarvoor.!

Negatieve ervaring:
Jammer, dat er tussen de afdeling verkoop en uitvoering een tekort aan communicatie was. Daardoor ontstond er aan het begin van de werkzaamheden een vertraging, die niet nodig was geweest. E.e.a. is bij jullie bekend en als positief commentaar op te vatten.

Mevrouw uit: Arnhem

Positieve ervaring:
In het voortraject werd actief meegedacht over de meest rendabele plek van de zonnepanelen op het dak. De installatie liep vlot en professioneel.

8,1

Positieve ervaring:
De medewerking en meedenken van de monteur voor plaatsen van de leidingen voor het elektrisch gedeelte!
Het plaatsen van de panelen op het dak.

Negatieve ervaring:
Werkzaamheden 2 uur later begonnen omdat er intern bij BongoSolar de communicatie niet goed was gegaan m.b.t. de bijgevoegde lijst van onze belangenbehartiger de heer Joop Pors. Geen negatieve ervaring t.o.v. de werkzaamheden.

Mevrouw uit: Purmerend

14-06-2018