Beoordelingen BonGo Solar BV

• Snelheid/ levertijd 8,6

Mevrouw uit: Dieren

19-05-2019
9,6

Dat. ze optijd. en. geordert. gewerkt. hebben

De heer uit: Soesterberg

17-05-2019

Bedrijf gevonden via collega. Contact opgenomen en vakkundige uitleg gekregen. Offerte opgevraagd en snel binnen. Recensies hebben mij overtuigd. Vandaag zijn de panelen geplaatst. 2 keurige jongens maar spraken niet de Nederlandse taal. Wel goed engels. Al snel bleek hun vakkundigheid en snelheid van werken. Tevens kam er iemand van BonGo Solar langs om alles te controleren wat ik persoonlijk top vond. Erg prettig en nogmaals goede uitleg gekregen. Ik heb alleen helaas nog niet te app om te controleren of alles goed werkt. Dit krijg ik binnen 5 werkdagen maar hoop zsm natuurlijk. Ik ga er dus vanuit dat alles goed werkt

De heer uit: Rheden

15-05-2019

Komt betrouwbaar over. Communiceert goed. Vakbekwame installateurs. Prettige mensen. Komen na wat ze beloven. Goed van vertrouwen.

De heer uit: Apeldoorn

11-05-2019
8,5

Prettige en positieve personen die het zonnepanelenproject hebben uitgevoerd. Vanaf de prijsopgave tot en met de installatie van de zonnepanelen.

De heer uit: Arnhem

09-05-2019

De heer uit: Houten

08-05-2019

Er wordt goed met je mee gedacht, over de beste opstelling voor de panelen, de panelen die het beste bij je passen en de soort omvormer. Ze lijken alles te leveren, wat je wilt. Enige verdieping voordat je contact hebt met Bongo is wel aan te raden, anders gaat het wel heel erg snel.

De heer uit: asd

7,7

De heer uit: Almelo

8,5

De gesprekken met Cythia, de offerte en de installateurs hebben de panelen prima geplaatst; zo hoog mogelijk. Daardoor zouden er zelfs nog panelen bij kunnen. Ook Ron de elektricien heeft uitstekend z'n best gedaan om een optimale oplossing te vinden voor de bekabeling. Ik ben ook tevreden met de nazorg.

De heer uit: Roosendaal

08-05-2019

Zoals de vele reviews ook bij mij vanaf het voortraject t/m het plaatsen van de zonne-installatie tevreden

De heer uit: Oosterbeek

08-05-2019

Duidelijke communicatie, klantvriendelijke telefonische benadering, snelle en deskundige aanleg van panelen en omvormer.., nette en correcte monteurs.