Beoordelingen BON Makelaardij

Iwan uit: Zevenbergen

03-08-2017

Ervaring met: bezichtiging

Positieve ervaring:
Laatste bezichtigingen waren positief. Er werd voor ons het een en ander uitgezocht.

Negatieve ervaring:
Rare clausule in het contract. Mogelijkheid voor de koper, om het huis te verkopen bij een hoger bod. Dit terwijl de eerste bieder al kosten aan het maken is.

Bij de tweede bezichtiging werden wij gezien als zeikers. Een huis waar best wel wat schade/kluswerk was, werd verkocht als een goed onderhouden huis.
We moesten kijken in ruimtes en niet naar details.

Rita uit: Zevenbergen

02-08-2017

Positieve ervaring:
De hele samenwerking als zeer positief ervaren.
Professioneel, vriendelijk, geduldig.

geen

Lionel uit: Dordrecht

02-08-2017
8,1

Ervaring met: bezichtiging

Positieve ervaring:
Brochures zien er kwalitatief zeer goed uit. Daarnaast geven jullie ook de koper een lehk gevoel bij het kopen van een huis dmv kleine geschenken. Goed bereikbaar en mogelijke bezichtigingen in het weekend is super!

Nvt

K. uit: Lelystad

21-07-2017
5,0

Positieve ervaring:
Bon makelaars is eigenlijk gelijk aan alle makelaars. De informatie die je als potentiele koper wilt ontvangen wordt niet gegeven of er wordt maar wat gezegd. Niet realistische oplossingen worden aangedragen. Een beetje meer onderzoek zal de potentiele koper waarderen en hierdoor zal het vertrouwen in de makelaar groeien.
Wij hebben nog geen makelaar gesproken welke we zouden aanbevelen. Dus ook Bon niet. Helaas.

Negatieve ervaring:
Onvoldoende kennis van de woning en vooral rondom de woning. Bouwactiviteiten, stukje grond van de gemeente. Niet realistische oplossingen aandragen voor een tekortkoming van de woning.
Pas op voor 'gladde' praatjes. De klant is tegenwoordig beter geinformeerd waardoor je snel door hebt of iemand verstand heeft van zaken. Begeleiding bij en na de handtekening was prima. Maar dit was ook een ander persoon.

Erik uit: Zevenbergen

04-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
Alles was top geregeld met een zeer goede afloop hiervoor nogmaals mijn hartelijke dank.

04-07-2017

11-06-2017

Bjorn uit: Langeweg

09-06-2017
1,0

LET OP !!!

pas op voor deze makelaar.
ondanks een huis bij hun aangekocht waar een hoop ernstige bereken aan zitten, daar wordt niks mee gedaan en in de contracten zetten ze een ouderdomsclausule zodat het heel lastig is om daar werkt van te maken.

persoonlijk vind ik het gewoon oplichting dus wees gewaarschuwd

LET OP !!!

pas op voor deze makelaar.
l

persoonlijk vind ik het gewoon oplichting dus wees gewaarschuwd

Bep uit: Zevenbergen

07-06-2017

Heel prettig in omgang

Negatieve ervaring:
Een keer met bezichtiging werd ongevraagd m,n koelkast en oven opengetrokken ,vond ik niet prettig ongevraagd

Cees uit: Zevenbergen

03-05-2017