Beoordelingen Bogers Kozijnen BV

• Showroom 8,7

Lina uit: Wijchen

04-10-2017

Omschrijf uw ervaring:
Dakkapel professioneel en snel geplaatst. Heel snel met oplossing voor problemen. Dakkapel van hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

L.

04-10-2017

Omschrijf uw ervaring:
In onze straat waren al op diverse daken van huizen dakkapellen van Bogers gemonteerd. Ze zijn mooi en praktisch en hebben geen onderhoud nodig.
Deze dakkapellen kunnen wij iedereen aanraden.
De firma Bogers heeft alles in het werk gesteld om onze dakkapel naar volle tevredenheid te monteren.
Veel lof voor de aardige en hardwerkende monteurs.

Franklin uit: Arnhem

06-08-2017

Omschrijf uw ervaring:
Bogers heeft bij mij dakkapel geinstalleerd alsmede kunstof raamkozijnen achter en ik ben zeer tevreden over de hele voortgang van begin tot einde. Afwerking perfect.

Anita uit: Zoetermeer

21-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
In de showroom kregen we een goed advies met een goede prijs voor de dakkapel. Ze waren van 9 tot 2uur bezig en de dakkapel zat erop. De nacht dat de dakkapel erop zat ging het keihard regenen en geen druppel gezien binnen dat was dus de perfecte test. Er is heel netjes gewerkt en alle troep werd meegenomen. Enige is wat we wel aanraden is om de afwerking wel ook mee te nemen, want het is nog best veel werk om dat zelf te doen. Kortom we zijn erg tevreden en raden Bogers zeker bij iedereen aan. Zoek vooral niet meer verder!

Michél en rachel uit: Woerden

20-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Na wat huiswerk gedaan te hebben,en verschillende bedrijven aangedaan te hebben.
Goed en fijn telefoongesprek gehad met de firma bogers vrijblijvend langs geweest, om hun product eerst te zien zien met eigen ogen. Wij hadden een afspraak met Maarten, leuk,spontaan gesprek geen stropdassen gedoe.. doe maar gewoon! Is het Beste!! Alles kon alles was mogelijk.
Uiteindelijk 2 dakkapellen besteld van 3,5 meter waren best groot. Daar kwamen ze op de dag van plaatsing. Nou Maarten heeft niks te veel verteld. 2 prachtige hoog kwaliteit dakkapellen. En werden er met zeer veel liefde opgezet.
Nu staan ze er op. Wij zijn er heel blij mee, geeft een zee van ruimte. En je merkt het aan alle dat het gewoon geen troep is.

Bogers, Maarten bedankt!!

Beveel jullie zeker bij een ander aan.

Kan er helaas geen foto's bij zetten, straks worden ze er nog vanaf gepikt zo mooi.

Ga zo door.

Rick uit: Vught

06-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Ik heb mijn dakkapel pas 2 dagen staan, dus kan niet oordelen over de duurzaamheid, maar daar twijfel ik niet aan.
Wat mij aanspreekt aan Bogers is de duidelijkheid waarmee het allemaal wordt uitgelegd (alles wordt 3x gevraagd en uitgelegd) en alles wordt op papier gezet zonder moeilijke woorden wat het uiteindelijk wordt.
Ook zijn er uiteindelijk geen kleine bedragen ofzo bijgekomen.

Sarina uit: Haarlem

13-06-2017

Ervaring met: overige

Omschrijf uw ervaring:
Een copy van wat ik op Google als review heb gegeven;

Sinds begin 2017 waren mijn vriend en ik op zoek naar nieuwe kozijnen of een nieuwe pui, ik heb me hiervoor ingeschreven bij een website, werd platgebeld door verschillende lugubere bedrijven. Via mijn moeder terecht gekomen bij Bogers, vanwege de goede website en 37 jaar bestaan heb ik contact opgenomen met Bogers, hier heb ik de heer Hartjes gesproken, zeer goed gesprek en ze hadden duidelijk inzicht van wat ons doel was!
Wij zijn uitgenodigd geweest bij Bogers voor een kopje koffie en om eens rond te kijken in hun prachtige showroom!
Wij hebben daar met de heer Wijnen ons verhaal besproken en zijn zo bij ons plan gekomen.
Na een gezellig en goed gesprek hebben we een idee gecreëerd voor onze pui!
Het is geworden: 2 delige pui, 2x 2.14m breed en 2.44m hoog. 2 vaste ramen met 2 draaikiep deuren. 2 mooie roostertjes boven de deuren netjes in het kozijn verwerkt voor ventilatie.
De draaikiep deuren hebben meerdere standen, geweldig om te laten ventileren en als het warm is binnen!
Wij hebben meerdere offertes ontvangen van verschillende bedrijven, dit zelfde idee van een ander bedrijf voor €2,500-3000, toch hebben wij gekozen voor het bedrijf Bogers omdat ze zeer goede klantencontact hebben onderhouden, goede informatie hebben verstreken, een prachtige showroom met veel mogelijkheden en goede onderhandeling in opties en prijs. Wij hebben hier €7500 voor betaald, dat is meer dan het dubbele dan de andere bedrijven ons aanboden, maar het is het dan ook meer dan dubbel waard!
De planning was netjes ruim genomen, wij zouden volgens de originele planning pas eind juni de nieuwe pui geleverd krijgen (en plaatsing), maar deze was al een paar weken eerder al klaar en kon dus ook eerder geplaatst worden!
Ons appartement is nu helemaal top! Voorheen had dit appartement een energielabel van F/G, nu er overal dubbel glas in zit is ons appartement meer energiezuinig geworden en een stuk gezonder! (Wij hadden voorheen enkel glas met houten kozijnen, de ventilatieroosters waren dichtgemaakt door de vorige eigenaar en er was geen ventilatie, hierdoor ontstond schimmel en ging het hout rotten.

Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan! Zeer vriendelijke mensen, top kwaliteit producten en zeer snelle levering!
15 jaar garantie.
Mochten wij over een tijdje verhuizen, en nieuwe deur(en)/kozijnen/pui/dakkapel/serre nodig hebben, dan komen wij zeker terug bij jullie!

Hartelijk dank voor de geweldige ervaring Bogers!

Met vriendelijke groet,
Fulco van Neijenhof & Sarina Bosch.

Bert uit: Boxtel

07-03-2017
7,7

Omschrijf uw ervaring:
Naar aanleiding van een vergelijkingsaanvraag bij Bogers uitgekomen. We zijn uitgenodigd in de showroom en zijn goed en netjes geholpen. Uiteindelijk besloten een dakkapel te kopen.
Hierna is de verkoper nog bij ons thuis geweest voor de details en kort hierna is er een medewerker alle maten op komen nemen.
Uiteindelijk is 12 weken later de dakkapel geplaatst en wat zijn we tevreden.
Hij staat heel mooi op het huis en de ruimte binnen is precies wat we nodig hadden.
Ook tijdens het plaatsen waren de medewerkers meedenkend. Voor het zetten hebben we gesproken over de hoogte van het plafond en dus de positie van het dakkapel.

Mochten we nog een keer een dakkapel aanschaffen komen we terug bij Bogers, een aanrader dus.

S uit: Amsterdam

13-02-2017
9,8

Ervaring met: schuifpui

Omschrijf uw ervaring:
Wij zijn erg tevreden met de aankoop van de Bogers Slimline Schuifpui. Vooraf goed advies gehad in hun showroom in Beuningen. Vriendelijke hardwerkende vaklieden die alles keurig achtergelaten hebben. Onze woonruimte lijkt nu veel groter en vormt een geheel met de buitenruimte. Het is een schitterend resultaat! Bogers is een echte aanrader!

RJ uit: Arnhem

11-02-2017

Omschrijf uw ervaring:
Prettige advies bij het uitzoeken van de dakkapel.
De plaatsing van de dakkapel werd vakkundig uitgevoerd. Vakkundige en plezierige werknemers die hard werkten.