Beoordelingen Bogers Kozijnen BV

• Showroom 8,8

Kees uit: Scherpenzeel

20-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Bij een koopovereenkomst waarbij de vergunningen door bogers geregeld moet worden (Tegen betaling) is het wellicht handig om te vermelden dat een eventuele benodigde bouwtechnische tekening niet bij deze kosten is inbegrepen. Verder prima service. Zowel de plaatsing als de nazorg ( horren plaatsen en ramen stellen). Kom voor een aanstaande verbouwing over 2 jaar graag terug. Zeker niet de goedkoopste dakkapel maar de kwaliteit is hiervoor dan ook beduidend beter. Prettig bedrijf!

Paul uit: Wijk bij Duurstede

09-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer goede uitleg in showroom, duidelijke prijsopgave, geen verassingen achteraf. Jonge monteurs hebben goed werk verricht, goed team. Na de sloop van oude dakkapel alles keurig opgeruimd, goede uitleg gegeven en beleefd tegen klant. Monteurs vertegenwoordigen Bogers!

gerard uit: Nijmegen

24-11-2018

Ervaring met: kozijnen

Omschrijf uw ervaring:
een net bedrijf wat waar maakt wat ze beloven.en goed en netjes werkend personeel.

Addick uit: Nieuw Bergen

20-05-2018
8,5

Omschrijf uw ervaring:
Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de dakkapel hebben we een heel prettige ervaring met Bogers. Aan Maarten heb je echt een goeie, hij maakt zijn woorden helemaal waar! Het resultaat is top en hebben al veel complimenten gehad in de buurt. Wij hadden een 'kerstballenzolder', maar er is een volledige nieuwe verdieping ontstaan. Ik zal geïnteresseerden Bogers aanraden! Groet Addick Kelders Nieuw Bergen

Gert uit: Barneveld

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer net bedrijf. Eerlijk en bekwaam advies. Goede begeleiding. Snelle en vakkundige montage. Top bedrijf.

toon uit: duiven

12-01-2018

Omschrijf uw ervaring:
fijne kennismaking in de showroom met peter ,alles op papier gezet en daarna rondleiding langs het materiaal voor de keuze wat voor ons het beste was .duidelijk en eerlijk advies en prima kwaliteit van het materiaal .het voelde goed en zijn tot koop overgegaan . afgelopen week is de dakkapel geleverd en in één woord geweldig ,3 man sterk zijn om 0800 uur begonnen en op vakkundige wijze is de dakkapel geplaatst en om 1400 uur was alles klaar .alles volgens afspraak

tot koop over gegaan

Lina uit: Wijchen

04-10-2017

Omschrijf uw ervaring:
Dakkapel professioneel en snel geplaatst. Heel snel met oplossing voor problemen. Dakkapel van hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

L.

04-10-2017

Omschrijf uw ervaring:
In onze straat waren al op diverse daken van huizen dakkapellen van Bogers gemonteerd. Ze zijn mooi en praktisch en hebben geen onderhoud nodig.
Deze dakkapellen kunnen wij iedereen aanraden.
De firma Bogers heeft alles in het werk gesteld om onze dakkapel naar volle tevredenheid te monteren.
Veel lof voor de aardige en hardwerkende monteurs.

Franklin uit: Arnhem

06-08-2017

Omschrijf uw ervaring:
Bogers heeft bij mij dakkapel geinstalleerd alsmede kunstof raamkozijnen achter en ik ben zeer tevreden over de hele voortgang van begin tot einde. Afwerking perfect.

Anita uit: Zoetermeer

21-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
In de showroom kregen we een goed advies met een goede prijs voor de dakkapel. Ze waren van 9 tot 2uur bezig en de dakkapel zat erop. De nacht dat de dakkapel erop zat ging het keihard regenen en geen druppel gezien binnen dat was dus de perfecte test. Er is heel netjes gewerkt en alle troep werd meegenomen. Enige is wat we wel aanraden is om de afwerking wel ook mee te nemen, want het is nog best veel werk om dat zelf te doen. Kortom we zijn erg tevreden en raden Bogers zeker bij iedereen aan. Zoek vooral niet meer verder!