Beoordelingen Bogers Kozijnen BV

Harmen uit: Utrecht

09-04-2019
7,5

Omschrijf uw ervaring:
Volgens mij prima, hoewel lastig om kwaliteit (nu al) zelf te beoordelen.
Dakkappelen zitten er goed op. Service is showroom, meedenken, plaatsen, uitvoering door de collega's was allemaal prima.
Enige mindere puntje was dat het totaal proces erg lang heeft geduurd en volgens mij ook ergens even is stil blijven liggen nadat de vergunningen vanuit gemeente waren ontvangen. Maar we hadden niet echt heel veel haast dus heeft verder geen problemen opgeleverd.
Voor nu hartelijk dank!

Jos uit: Wassenaar

09-04-2019
9,5

Omschrijf uw ervaring:
Goed en heldere afspraak prijs en product top honderd procent tevredenšŸ‘šŸ‘Œ

Jimmy uit: Bergschenhoek

04-04-2019

Omschrijf uw ervaring:
Vriendelijk personeel, schakelt snel en levert topkwaliteit. Aanrader!!

Thijs uit: Voorburg

04-04-2019

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ervaring met: kozijnen

Omschrijf uw ervaring:
Super bedrijf. Komt afspraken na en doen wat ze beloven.

Kees uit: Scherpenzeel

20-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Bij een koopovereenkomst waarbij de vergunningen door bogers geregeld moet worden (Tegen betaling) is het wellicht handig om te vermelden dat een eventuele benodigde bouwtechnische tekening niet bij deze kosten is inbegrepen. Verder prima service. Zowel de plaatsing als de nazorg ( horren plaatsen en ramen stellen). Kom voor een aanstaande verbouwing over 2 jaar graag terug. Zeker niet de goedkoopste dakkapel maar de kwaliteit is hiervoor dan ook beduidend beter. Prettig bedrijf!

Paul uit: Wijk bij Duurstede

09-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer goede uitleg in showroom, duidelijke prijsopgave, geen verassingen achteraf. Jonge monteurs hebben goed werk verricht, goed team. Na de sloop van oude dakkapel alles keurig opgeruimd, goede uitleg gegeven en beleefd tegen klant. Monteurs vertegenwoordigen Bogers!

gerard uit: Nijmegen

24-11-2018

Ervaring met: kozijnen

Omschrijf uw ervaring:
een net bedrijf wat waar maakt wat ze beloven.en goed en netjes werkend personeel.

Addick uit: Nieuw Bergen

20-05-2018
8,5

Omschrijf uw ervaring:
Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de dakkapel hebben we een heel prettige ervaring met Bogers. Aan Maarten heb je echt een goeie, hij maakt zijn woorden helemaal waar! Het resultaat is top en hebben al veel complimenten gehad in de buurt. Wij hadden een 'kerstballenzolder', maar er is een volledige nieuwe verdieping ontstaan. Ik zal geĆÆnteresseerden Bogers aanraden! Groet Addick Kelders Nieuw Bergen

Gert uit: Barneveld

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring:
Zeer net bedrijf. Eerlijk en bekwaam advies. Goede begeleiding. Snelle en vakkundige montage. Top bedrijf.

toon uit: duiven

12-01-2018

Omschrijf uw ervaring:
fijne kennismaking in de showroom met peter ,alles op papier gezet en daarna rondleiding langs het materiaal voor de keuze wat voor ons het beste was .duidelijk en eerlijk advies en prima kwaliteit van het materiaal .het voelde goed en zijn tot koop overgegaan . afgelopen week is de dakkapel geleverd en in Ć©Ć©n woord geweldig ,3 man sterk zijn om 0800 uur begonnen en op vakkundige wijze is de dakkapel geplaatst en om 1400 uur was alles klaar .alles volgens afspraak

tot koop over gegaan