Beoordelingen Boers&Boers

• Totaaloordeel Boers&Boers 9,5

carla uit: nuenen

19-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geen stress voor het hoofdgerecht voor groot gezelschap (17p) met gevulde kalkoen! was voor ons de eerste keer, maar 'begeleiding' (boekje, thermometer), service, was vertrouwenwekkend. en inderdaad het eindresultaat mocht er zijn! het was overigens meer dan genoeg (1 + 1/2 kalkoen)

john uit: Makkum

15-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel, ongevuld

Wij waren heel blij met onze kalkoen! Na meer dan vijftig jaar in Nederland eindelijk een met "giblets", onmisbaar voor de jus. Ik was minder blij met de reactie van Copas toen ik mailde dat "Sarah's Sage and Onion Stuffing"bevat een verkeerde omrekening van grammes naar ounces. 150G is geen 8oz.maar 5, en 30G geen 4oz.maar 1. Zij denken niets fout te hebben.
Dit was overigens geen probleem voor ons, wij gebruiken kastanjes, champignons, verse worst en uiteraard knoflook. Een heerlijke kerstfeest, nogmaals bedankt!
John en Pam Hutchinson

Barbara uit: LEIDEN

15-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

weer een heerlijke kalkoen gegeten van B&B
top service

Jean-Pierre uit: Rosmalen

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Top. Goede communicatie en super service als zaken anders gaan dan gepland

Roxane uit: Hillegom

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Een topkalkoen en hele vriendelijke, persoonlijke communicatie via de mail

Chantal uit: Antwerpen

9,7

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld glutenvrij

Service was top. Maar volg mijn raad : volg de instructies van Boers&Boers voor het bereiden van de kalkoen. Ik deed dit niet en mijn kalkoen was iets te droog. Jammer van zo'n topprodukt. Volgend jaar beter.

Celus uit: Culemborg

11-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Alles klopte als een bus! Meer valt er niet te melden, zeer tevreden!

Saskia uit: Edam

11-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geweldige service! Dit maakte de kerstsfeer compleet. Het was de eerste keer dat gevulde kalkoen bij ons op het menu stond dus wij hebben geen vergelijking. Maar het is moeilijk voor te stellen dat het beter zou kunnen. Wij gaan zeker vaker bestellen!

Judith uit: Ijsselstein

10-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Eindelijk kon ik een traditionele kalkoen op tafel zetten! En zelfs glutenvrij is mogelijk. Boers&Boers blinkt uit in kwaliteit èn in hun communicatie en snelle reactie op vragen

Geesje uit: Rotterdam

10-01-2018
9,7

Product (hoofdaankoop): Ham

Bijzonder prettige dienstverlening.
De ham was zeer smaakvol en ook een tien voor de plumpudding!