Beoordelingen Boers&Boers

• Totaaloordeel Boers&Boers 9,5

Frank uit: Groot Bijgaarden

14-05-2018

Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Kwaliteitsproducten, correct geleverd. Makkelijk te bereiden

Robin uit: Heemstede

Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Top kwaliteit, eenvoudige bereiding en super service

Bram uit: Moordrecht

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Voor het zesde jaar met kerstmis bereid en dit jaar voor 8 personen, een feest op tafel!

Hermien uit: Uitgeest

Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Heerlijke kip. Zonder bot. Goed gevuld. Makkelijk te bereiden, kost wat tijd, maar dat is juist leuk. Duidelijke instructie erbij.

José uit: Haarlem

9,7

Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Het was een feestelijke, lekkere kip. Op tijd bezorgd. Goed verpakt. Recept erbij en thermometer. Prachtige site ook met mooie producten. Kortom een geweldig bedrijf volgens mij.

Marieke uit: Spijkenisse

Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Na al eerder de gevulde kalkoen met Kerst en de gevulde kip met Pasen nu opnieuw de gevulde kip met Pasen. Wederom een doorslaand succes en iedereen aan het diner enthousiast en vol lof. Van bestelling tot bereiding verloopt alles super! Goede informatie vanaf bestellen tot levering (leuke updates!). Hele goede info over bereiding van stap tot stap. Super simpel iedereen kan dit, drie sterren resultaat!

Arjanneke uit: den Haag

08-03-2018
9,7

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Super kalkoen, we kopen het nu al drie jaar voor het Kerstdiner en we gaan nu ook voor de Paas Kip!

carla uit: nuenen

19-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geen stress voor het hoofdgerecht voor groot gezelschap (17p) met gevulde kalkoen! was voor ons de eerste keer, maar 'begeleiding' (boekje, thermometer), service, was vertrouwenwekkend. en inderdaad het eindresultaat mocht er zijn! het was overigens meer dan genoeg (1 + 1/2 kalkoen)

john uit: Makkum

15-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel, ongevuld

Wij waren heel blij met onze kalkoen! Na meer dan vijftig jaar in Nederland eindelijk een met "giblets", onmisbaar voor de jus. Ik was minder blij met de reactie van Copas toen ik mailde dat "Sarah's Sage and Onion Stuffing"bevat een verkeerde omrekening van grammes naar ounces. 150G is geen 8oz.maar 5, en 30G geen 4oz.maar 1. Zij denken niets fout te hebben.
Dit was overigens geen probleem voor ons, wij gebruiken kastanjes, champignons, verse worst en uiteraard knoflook. Een heerlijke kerstfeest, nogmaals bedankt!
John en Pam Hutchinson

Barbara uit: LEIDEN

15-01-2018

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

weer een heerlijke kalkoen gegeten van B&B
top service