Beoordelingen Boers&Boers

9,6

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Product 9,5
  • Service 9,8
  • Totaaloordeel Boers&Boers 9,6

Theresa uit: Oirschot

29-01-2019

Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Great food and great service.

Godfried uit: Alkmaar

29-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Voor het eerst een med.gevulde kalkoen besteld en op de Kamado klaargemaakt. Het was perfect echt geweldig. We hebben ervan genoten en gaan met pasen beslist weer bestellen. Bezorging was ook bijzonder goed.
Dit is een echte aanrader om bij Boers&Boers te bestellen. Wij raden jullie aan bij onze familie en vrienden.

Ruud uit: Haarlem

24-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De lekkerste kalkoen komt van Boers&Broers!

Sjaak uit: Venhuizen

24-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Mooie website. Duidelijk en informatief. Bestellen uitermate simpel. Zeer goed produkt. Levering perfekt. Je word van tevoren goed geinformeerd over de tijd van levering in een tijdsraam van 2 uur. Wanneer het produkt de straat in rijdt krijg je bericht. Info rondom bereiding produkt is zeer duidelijk.

h uit: amstelveen

21-01-2019
7,3

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

DE kalkoen zag er goed uit alleen de vulling zat niet helemaal goed hing er een beetje uit. Achteraf zagen we dat de vulling niet goed was aangedrukt. Vulling was erg flauw. We hebben precies opgevolgd wat jullie aangaven bij de beschrijving. Maar toch vonden we de kalkoen een beetje aan de droge kant.Helaas

Annet uit: Apeldoorn

21-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De gevulde kalkoen was zoals omschreven: heerlijk en mals. De bereiding volgens het stappenplan was duidelijk.
De bezorging zoals afgesproken en werd van te voren over gecommuniceerd.
Een absolute aanrader!
We hebben met 9 man ruim voldoende van de kalkoen kunnen eten. We hadden nog over.

Monique uit: Monster

20-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De gevulde kalkoen werd keurig in een koelbox geleverd, daarbij een uitstekende uitleg over het wanneer en hoe ontdooien en een uitgebreide uitleg over de bereiding in de oven die stapsgewijs werd beschreven. Kon gewoon niet misgaan! De vulling was ook heerlijk . De kalkoen was echt heerlijk en een echte aanrader.

Judith uit: Koog aan de Zaan

19-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heel graag wilde ik een keer met kerst een kalkoen in de oven hebben. Zo gezegd zo gedaan. Wat een geweldig bedrijf. Van alle kanten blijkt dat er met zorg omgegaan wordt met je bestelling. Bij meerdere mensen heb ik jullie aanbevolen.

Ellen uit: Wijchen

17-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Vanaf informatie over bestellen tot en met levering en duidelijke instrukties een prima ervaring. de kalkoen was het pronkstuk van ons kerstdiner.

Ellen uit: Hoofddorp

16-01-2019

Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Prima! Keurigig op tijd en met duidelijke instructies