Beoordelingen Boerin en de Kok

Kyocera uit: Hoofddorp

18-03-2019

Aart Kok Adventure BV uit: Heemstede

14-03-2019

Heerlijke lunch met homemade gerechten in een heel prettige ambiance. We werden met zorg ontvangen en vertroeteld en komen zeker een keer terug.

13-03-2019
8,5

Goede communicatie vooraf en super gastvriendelijk tijdens de dag. Het was zelfs mogelijk om de lunch aan te passen aan onze wensen en speciale gerechten voor ons te koken. We hebben een hele goede en fijne dag gehad bij Boerin en de Kok. Echt in de buitenlucht, toch dichtbij de stad. Perfect!

Gemeente Amstelveen uit: Amstelveen

11-03-2019

Zeer positief! Leuk om te doen, goede uitleg bij de gerechten en heerlijk gegeten! Top.

Marie Louise

09-03-2019
9,5

Bij Martijn eten is een feestje. Bij een kookworkshop geniet je van geweldige gerechten en het plezier van met elkaar koken eten. Wil je een keer niet koken maar wel heel lekker eten, ook dan verzorgt Martijn een geweldige diner. De sfeer is ongedwongen. Mensen kunnen zelf hun drankjes pakken en door de keuken lopen. Een aanrader!

Patty - Schiphol

04-03-2019
9,7

Met ons team hebben we de kookworkshop Italiaans gevolgd. Een prachtige locatie op de boerderij, sfeervol ingericht en enthousiaste begeleiding door Bjorn en Sam! Het menu dat we kookten was voor iedereeen geschikt - ook voor de vegetariërs. Alleen de panna cotta was wat flauw geworden. Dank nogmaals voor de leuke ervaring - ook fijn dat het op zo'n korte termijn allemaal mogelijk was.