Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Personeel 8,7

19-07-2019

19-07-2019

Positieve ervaring:
De begeleiding was super, heel veel flexibiliteit in data en deadlines zolang er communicatie is. Ik ben heel tevreden over mijn ervaring.

15-07-2019

Positieve ervaring:
Het is voor mij allemaal nieuw, alsof ik op een andere planeet ben beland. Maar wat ik tot nu toe beleef is positief. Ik wordt goed geholpen wanneer ik er even niet uitkom. Op alle vragen die ik stelde, werd snel en duidelijk antwoord gegeven. En het eindresultaat is helemaal super! Een mooi, professioneel uitziend boek!

Negatieve ervaring:
Om eerlijk te zijn heb ik die niet. Het was hard werken om het manuscript te corrigeren en dat leverde wel wat stress op, maar dat hoort er nu éénmaal bij en dat zie ik niet als iets negatiefs.

15-07-2019
9,8

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
Ze zijn bij Boekscout erg gericht op wat jij wilt. Ze houden goed rekening met jou en natuurlijk ook met wat het beste is voor jouw boek. Wanneer er een probleem is, staan ze paraat om je goed te helpen.

Positieve ervaring:
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Boekscout. Alles dat ik hierboven heb ingevuld, daar sta ik volledig achter. Hele leuke en enthousiaste medewerkers. Heel snel antwoord op vragen. Kortom ik heb niets te klagen. Dank jullie wel allemaal.

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaring.

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
Dit is nu mijn tweede boek dat ik uitgeef samen met Boekscout. Het fijne van Boekscout vind ik dat ze met mij meedenken, zonder te veel bemoeienis met het creatieve proces. Zo hebben ze bijvoorbeeld mij goed geadviseerd over grafische vormgeving en over de titel en de subtitel van het boek. Dit waren echt verbeteringen. De samenwerking verliep telkens heel soepel. Mijn volgende boek ga ik ook weer via Boekscout uitgeven.

Negatieve ervaring:
Er was een misverstand over de cover van het boek, maar dat is allemaal heel snel goed gekomen. Het blijft nu eenmaal mensenwerk en de perfectie van de mens is nu juist dat de mens niet volmaakt is.

9,6

Positieve ervaring:
Een roman schrijven is iets anders dan een proefschrift of een journalistiek artikel. Dat was een hele omschakeling voor me. De meiden bij boekscout hebben me uitstekend geholpen en prima bijgestaan tijdens dit proces. Ik raad iedereen die ooit met de gedachten speelt om een boek te publiceren aan om dit bij Boekscout te doen.

09-07-2019

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 3 boeken

Positieve ervaring:
De auteur wordt steeds positief benaderd. Dat geeft ze een steuntje in de rug. Het straalt geduld uit en dat is prettig.

Negatieve ervaring:
Ik heb in de eindfase weleens een persoonlijk gesprek gemist als er iets fout ging. Meer telefonisch contact kan probleempjes verhelderen en daardoor kan een snellere oplossing worden gevonden. Werkt ook efficiënter.

14-06-2019

Positieve ervaring:
Ik kreeg altijd keurig antwoord op mijn vragen. Bellen is lastig en dat is wel eens jammer, maar wel begrijpelijk. Ik ben blij met het eindresultaat en alles ging in goed overleg!

14-06-2019