Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

14-01-2020

Positieve ervaring:
Ze zijn heel netjes in hun contact. Ook netjes in hun werk. Snel in reageren en duidelijk in hun schrijven.

Negatieve ervaring:
Jammer dat de oorspronkelijke achterkant van de cover niet lukte zoals bedoeld was. Mijn zoon werkt ook in foto bewerking en grafische vormgeving. Hij zegt dat het gerust wel aangepast had kunnen worden waarvan Boekscout zei dat het niet ging.
En de tekeningen zijn kleiner dan wat ik gewild had.

14-01-2020
9,7

Positieve ervaring:
Echt ontzettend blij met deze samenwerking, zonder boekscout had ik niet de stap kunnen zetten naar het uitgeven van mijn boek!

25-12-2019
8,5

Positieve ervaring:
Boekscout verdient alle credits omdat ze een uitgekiend concept op de markt hebben gebracht. Traditionele uitgevers beoordelen een manuscript vaak puur op naamsbekendheid en commerciële kansen. Uitgeverij Boekscout heeft gekozen voor een moderne aanpak en biedt schrijvers een kans op basis van de inhoud. Na het tekenen van het contract krijg je stap voor stap persoonlijke begeleiding, ook bij de promotie van je boek. Voor zowel de auteur als de uitgever zijn er geen financiële risico's aan verbonden vanwege het POD-concept. Ik kan Boekscout van harte aanbevelen.

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaringen.

16-12-2019
9,8

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
BoekScout is bijzonder snel in de afhandeling van het volledige traject van beoordeling manuscript tot publicatie. De vriendelijke en persoonlijke communicatie zijn zeer fijn.

Positieve ervaring:
Betrouwbare partner die zijn afspraken nakomt.

Negatieve ervaring:
Telefoonafspraken maken is niet mijn ding. Ik bel liever op het moment dat ik het nodig heb.

Positieve ervaring:
In een relatief korte tijd lag opeens mijn manuscript in boekvorm op de deurmat! Ik ben bezig met een tweede boek en de kans is groot dat ik deze ook door Boekscout wil laten uitgeven.

Positieve ervaring:
De samenwerking en de voortgang van de verschillende stappen is fantastisch verlopen, er is en was veel toewijding/enthousiasme aan beide kanten. Diep respect daarvoor!

Negatieve ervaring:
Als er al een negatieve ervaring is dan is het de dikte van de cover/achterzijde, die had ik graag wat dikker/steviger gezien, dit is waarschijnlijk een technisch verhaal die ik niemand persoonlijk kan verwijten.

14-11-2019

Positieve ervaring:
Steeds in contact geweest met correcte, enthousiaste en communicatief sterke medewerkers!

14-11-2019
9,8

Positieve ervaring:
Vanaf het begin tot eind super begeleiding gehad!
Er was veel contact, vragen werden snel beantwoord.
Het fijne was ook dat ik een heel idee had voor mijn boek en boekscout echt daar naar te werk gaat wat dus super fijn is!
Enorm blij met de samenwerking.

Het boek is pas net te koop sinds 8 november 2019 ben erg benieuwd hoe de toekomst eruit zal zien

12-11-2019

Positieve ervaring:
Ik zat tijdens mijn opmaak van mijn boek een paar keer vast.
Ook door mijn ziekte achter grond,
Maar door goed telefonisch contact kon ik weer verder.
Amber en Samira,heel erg bedankt voor jullie begrip en de goede samenwerking