Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

Naam: Anne Nyst

Positieve ervaring:
Ik ben gegrepen door het enthousiasme van de medewerkers van jullie bedrijf, van het begin (de openhartigheid tijdens de bijeenkomst), tijdens het proces ( o.a. de extra moeite voor het plaatsen van de foto's), tot het einde (de persoonlijke kaart!) tijdens het tot stand komen van mijn boek.. Ik heb geen vergelijking met andere uitgevers, dit is mijn eerste boek, maar jullie begeleiding geeft mij het gevoel dat we het samen hebben waargemaakt om het verhaal tot een boek te vormen. Ik waardeer zeer de inbreng die van mij gevraagd werd, hierdoor voelt het nog meer dat het mijn boek is! Dank jullie wel!!!

Naam: Alie Seubers

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 4 boeken

Positieve ervaring:
Werken met Boekscout is prettig, snel en effectief. Het zijn 4 prachtige boeken.

7,9

Naam: Zakariya Bosmans

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 3 boeken

Positieve ervaring:
Het eindresultaat is altijd weer prachtig en iets om trots op te zijn. Het eindproduct wordt zeer professioneel afgeleverd. De ideale manier om als auteur je eigen werken te kunnen publiceren. Ik heb meerdere mogelijkheden gehad om mijn werken elders te laten drukken, maar als ik de zaken afweeg qua afspraken, contract, professionaliteit, afwerking, enz, kies ik het liefst voor Boekscout.

10-06-2018

Naam: Petra

Positieve ervaring:
Niets dan positieve ervaringen! Goede en snelle communicatie, vriendelijk en professioneel.

09-06-2018

Naam: Yvette de Groot

Positieve ervaring:
Voor een leek zoals ik ben ik stapje voor stapje begeleid in het hele proces. Strakke planning en nergens onduidelijkheden

Naam: joeri sterringa

Positieve ervaring:
Boekscout is een betrouwbare partner. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Dat is heel belangrijk voor een nieuwe auteur zoals ik

Naam: Marieke S.

Positieve ervaring:
Persoonlijk, warm maar ook duidelijk. Een prettige communicatie. Het gevoel het samen te doen, hulp kunnen vragen waar nodig, zonder betutteling. Zelf de leiding hebben over je eigen proces en toch weten dat er mensen achter je staan.

7,7

Naam: Piet Helmus

Positieve ervaring:
Een heel belangrijk deel van het werk moet nog gebeuren, n.l. het verkopen maar de ervaring tot op heden is goed. Ik wordt altijd keurig per mail geholpen en te woord gestaan. Ik vraag me wel af of u goed bent ingesteld op ervaren auteurs en niet alleen maar beginners.

9,7

Naam: Jo Snoeren

Positieve ervaring:
ik heb het als zeer ontspannen ervaren. Vanaf mijn eerste bezoek aan Boekscout en verder het gehele traject. Wat ik wel mis is het persoonlijke contact tijdens het traject. Via mails wordt alles goed uitgelegd en begeleid. Maar een spontaan telefoontje kan ook zeer aangenaam zijn. Maar verder niets als waardering.

6,0

Naam: Tessa Diks

Positieve ervaring:
Het eindproduct ziet er mooi uit.