Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Personeel 8,7

07-09-2019
9,8

Positieve ervaring:
Alles was tip top inorde, supervriendelijk personeel, topkwaliteit, etc.

Negatieve ervaring:
De communicatie was niet slecht, maar af en toe ongecontroleerd. Soms lezen ze hun standaardmails niet na waardoor daar fouten in zaten omdat mijn regeling niet altijd de standaardprocedure volgde. Aan mijn kant ontstond er dan occasioneel eens wat paniek, maar die was altijd binnen een korte periode opgelost.

26-08-2019

Positieve ervaring:
Communicatie van begin tot einde zeer helder. Goede begeleiding, met name t.a.v. de omslag. Tijdschema is precies gevolgd.

tot dusverre geen

25-08-2019

Positieve ervaring:
Eindresultaat wordt waargemaakt: een kwalitatief goed product; een boek met professionele cover-opmaak.
Uitstekende begeleiding tijdens het productietraject.
Flexibiliteit in planning en uitvoering.
Het concept werkt: met weinig kosten kan een beginnende en onbekende schrijver een boek op de markt brengen, weliswaar met een kleine concessie: in de meeste gevallen zal er geen sprake zijn van levering uit voorraad. De boekhandel is lastig tot promotie te bewegen.

Negatieve ervaring:
De hoofdtitel van mijn boek is "Vaar wel". Als ik gewaarschuwd was dat er al enkele boeken met die titel zijn uitgegeven dan had ik waarschijnlijk een andere gekozen.
De beloofde vermelding op bol.com verliep wat moeizaam maar dat is uiteindelijk toch goed gekomen.

21-08-2019

19-08-2019

Positieve ervaring:
De communicatie verliep vlot en snel.Er was een grote betrokkenheid van het personeel. Ik heb het als positief ervaren

09-08-2019

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
Er werd goed naar mijn wensen geluisterd.

Negatieve ervaring:
In het begin duurde het een beetje lang. Maar ui snap dat dat kan gebeuren.

09-08-2019

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 5 boeken

Positieve ervaring:
Mijn tweede boek bij Boekscout is nu verschenen en ik kan niet anders zeggen dat ik voor 100 % tevreden ben, alles is gegaan zoals een schrijver het maar kan wensen. Vooral dit tweede boek wilde ik heel snel realiseren en ik heb daarbij alle medewerking van Boekscout gehad, mijn complimenten voor het hele team. Mocht er hierna nog een geesteskind uit mijn brein ontstaan, dan zal ik zeker weer jullie van jullie vakmanschap gebruik willen maken. Mijn hartelijke dank.

Heb ik niet!

05-08-2019

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

03-08-2019

Positieve ervaring:
De acceptatie van het manuscript en de vriendelijke ontvangst was voor mij een verademing na verschillende afwijzingen en lange wachttijden. Ook de begeleiding was fantastisch. Er werd stap voor stap wat van je gevraagd en dat gaf je het prettige gevoel dat je zelf meewerkte aan de totstandkoming van het boek. Ook had je altijd met dezelfde twee mensen te maken. Super, een 9.
Ina Harkema van Jobs Beproeving.

Geen

03-08-2019
9,5

Positieve ervaring:
Ina Harkema van Jobs Beproeving.

Geen