Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

18-10-2018

Positieve ervaring:
Bij dit bedrijf heb ik het gevoel dat er écht gelezen wordt en écht met gevoel beoordeeld wordt. Vakkennis en gevoel zijn twee hele belangrijke elementen die dit bedrijf bezit en dromen voor beginnende schrijvers waar maken.

13-09-2018

Positieve ervaring:
Vanaf het begin af aan blijkt Boek-Scout als een betrouwbare en goed geoliede machine te functioneren, die met goede adviezen de zaak op de rails houdt. Ze komen de gemaakte afspraken keurig na en houden rekening met je wensen. Het eerste boek " Het Leopard Labyrint" ziet er in A5 formaat perfect verzorgd uit en ligt nu in de boekhandel.Chapeau.

Geen

11-09-2018
9,6

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 3 boeken

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke en plezierige samenwerking om tot een prachtig eindproduct te komen. Proficiat!
Ik ben een tevreden auteur.

10-09-2018

Positieve ervaring:
Prettige en deskundige ontvangst, heldere beoordeling, duidelijke routebeschrijving naar uitgave, persoonlijke benadering, correcte tijdsplanning.

Negatieve ervaring:
Die heb ik niet. Het enige minpuntje is de prijsbepaling, die ik voor een klein boek wel wat hoog vind.

10-09-2018
9,5

Positieve ervaring:
Ik vond het super hoe alles ging.

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaring

24-08-2018

Positieve ervaring:
Ik had me geen betere uitgever kunnen wensen! Boekscout is geweldig. Er komt nogal wat op je af als je je eerste boek uitgeeft, maar dat alles wordt door de medewerkers van Boekscout in een reeks overzichtelijke en duidelijke emailberichten met je gecommuniceerd. Stap voor stap krijg je hier uitleg en begeleiding in. Ze zijn ontzettend vriendelijk, denken graag met je mee, en komen alle afspraken na. Al word je als schrijver niet snel rijk, het is op zich al een onbetaalbaar mooi moment als je een stapeltje van je eigen boeken bij de lokale boekhandel ziet liggen. Boekscout, duizend maal dank voor jullie bekwame en sympathieke hulp bij het waarmaken van mijn allergrootste droom!!

15-08-2018
7,5

prettige hartelijke samenwerking

Negatieve ervaring:
te veel het gevoel in een inflexibele procedure terecht te zijn gekomen, en die website met persoonlijk account, werkte niet altijd.

15-08-2018

Positieve ervaring:
Snel, direct, oplossingsgericht en luisterend naar mijn wensen. Top!

Negatieve ervaring:
In zijn snelheid maakt Boekscout wel fouten. Zo stond in eerste instantie mijn naam(!) verkeerd op de cover. Slechte zaak. Gelukkig werd het even snel weer aangepast!

25-07-2018
7,2

Positieve ervaring:
Prettig in de omgang. Opbouwende kritiek.

Negatieve ervaring:
Irritant lastig te bereiken. Telefonisch haast onmogelijk. Moest ik weer online een formulier invullen voor een bel contact. Heel irritant als je even snel een korte vraag hebt.

23-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Ik werd op ieder punt goed op de hoogte gehouden en bijgestaan bij alle vragen en onduidelijkheden.