Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

06-04-2020

Positieve ervaring:
In het proces naar het uitgeven van mijn boek ben ik heel professioneel geholpen. Alle vragen die ik per mail stelde werden binnen een dag vriendelijk en uitermate correct beantwoord. De auteurslogin geeft zo veel mogelijkheden en alles digitaal aan kunnen leveren is heel handig. Geen verloren reistijd zo. Echt top!

Geen

06-04-2020
8,5

Positieve ervaring:
de profesionele aanpak en de verschillende afdelingen binnen de uitgeverij geeft mij goed en veilig vertrouwen. ook de auteurs bijeenkomst oor nader infomatie om kennis te maken wie ze zijn en hoe zij werken.

geen negatieve ervaringen meegemaakt

alleen een tip om eensover te sparren.
misschien een enkele keer persoonlijk contact tussen auteur en uitgever zodat sommige dinfen makkelijker besproken kunnen worden.

21-03-2020

Positieve ervaring:
Na elders 140 boeken te hebben gepubliceerd, kwam ik bij BoekScout in een 'warm bad'. Er was veel informatie, directe duidelijkheid en een perfecte begeleiding. De kwaliteit van het boek is prima!

Negatieve ervaring:
De prijs van het door mij geschreven kinderboek vind ik hoog. De persoonlijke auteurskorting vind ik erg laag.

20-03-2020

Positieve ervaring:
Fijn dat er op veel verschillende vlakken professionele ondersteuning en begeleiding wordt gegeven! De opbouw hierin is erg prettig.

Negatieve ervaring:
Sommige standaarsteksten of e-mails konden op verschillende manieren gelezen of geinterpreteerd worden. Bijv. rondom toestemming geven voor mailing. Dit schiep af en toe onduidelijkheid. Er volgde wel altijd snel antwoord op vragen.

16-03-2020
7,5

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 4 boeken

Positieve ervaring:
Het contact was prettig. Communicatie verliep vlot. Het uitgeef proces verliep naar verwachting.

Negatieve ervaring:
Ik moest zelf de 40 mailadressen verzamelen en kreeg hierbij geen hulp. Dit was daarom, heel erg zwaar voor mij om dit voor elkaar te krijgen.

16-03-2020
8,1

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 4 boeken

Positieve ervaring:
Het eindresultaat is erg mooi geworden en de communicatie gaat soepel

Negatieve ervaring:
Ik moest zelf een aantal keer boekscout erop attent maken dat zowel in het manuscript, als op de achterflap, ze een aantal keer een woord verkeerd hadden afgebroken. Dat vond ik wel erg slordig, gezien Boekscout zelf wil dat we een foutloos manuscript insturen.

13-03-2020

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
De samenwerking was zeer prettig en ik ben goed geholpen tijdens het hele proces.
Ik zou de samenwerking in volle vertrouwen zo weer overdoen.

12-03-2020
6,7

Positieve ervaring:
Het is een mooi boek geworden en ze hebben mij geholpen door na elke deadline een spellingcheck uit te voeren. Die ik kan dan zelf, samen met de corrector die ik gevonden heb moest verbeteren. Ik vond de introductiedag bij boekscout erg leuk. Daar kreeg ik samen met andere schrijvers een presentatie over het bedrijf en over wat ons te wachten stond. Ook vond ik het leuk dat ze voor iedere schrijver een verhaaltje hadden geschreven over wat ze van het boek vonden.

Negatieve ervaring:
Mijn negatieve ervaring is dat er een spellingsfout is gekomen op de achterkant van het boek. Dat komt denk ik doordat de achterkant van het boek niet goed is bekeken. Verder wordt er veel van jezelf verwacht, als in je moet zelf een corrector vinden en zelf de promotie doen. Ik vond het jammer dat er geen boekpresentatie was toen het boek werd uitgebracht.

11-03-2020

Positieve ervaring:
Een zeer aangename uitgeverij om mee samen te werken. Je boek wordt serieus genomen en de mensen waarmee je samen werkt zijn professioneel en weten dus zeer goed waarmee ze bezig zijn.
Als 'nieuwe' auteur word je goed begeleidt in het reilen en zeilen van de uitgeef wereld. Je hebt steeds het gevoel dat je van alles op de hoogte wordt gesteld en er geen detail over het hoofd wordt gezien.

Negatieve ervaring:
Het enige minpunt voor mij persoonlijk is dat de uitgeverij in Nederland ligt en ik in Belgiƫ woon. Maar voor zo'n service ga ik graag enkele uurtjes de baan op.

11-03-2020

Positieve ervaring:
Was een zeer professionele samenwerking!

Negatieve ervaring:
Het communiceren gaat voornamelijk door mailen, dat loopt soms stroef en langzaam! Het hindert het proces