Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

12-11-2019

Positieve ervaring:
Ik zat tijdens mijn opmaak van mijn boek een paar keer vast.
Ook door mijn ziekte achter grond,
Maar door goed telefonisch contact kon ik weer verder.
Amber en Samira,heel erg bedankt voor jullie begrip en de goede samenwerking

12-11-2019

Positieve ervaring:
Ik zat tijdens mijn opmaak van mijn boek een paar keer vast.
Ook door mijn ziekte achter grond,
Maar door goed telefonisch contact kon ik weer verder.
Amber en Samira,heel erg bedankt voor jullie begrip en de goede samenwerking

10-11-2019
9,8

Positieve ervaring:
Mijn eerste boek Onvoltooid Verlangen bracht ik uit bij deze uitgever, uitgeverij Boekscout.
Met Boekscout was het eigen meteen raak! Natuurlijk had ik eerst de reviews over deze uitgever gelezen. Dat is zeer raadzaam, zodat je een beetje een idee krijgt met wie je een contract aangaat- en welke uitgever bij jou past. Bij het eerste contact met Boekscout had ik al snel een goed gevoel.
Het meedenken met jouw als auteur/schrijver, en de behoorlijk grote flexibiliteit met hun medewerkers, verdient een pluim! Het is een online uitgever, en toch nodigen ze jou uit, om een middag naar hun bedrijf in Soest te komen voor een infomiddag met debuterende schrijvers. Ook dat was tot in de puntjes verzorgt en er heerste een prettige gemoedelijke sfeer. Het contact heb ik als erg prettig ervaren. Ze nemen je veel werk uit handen.
Het enige minpuntje is wel, dat de medewerkers wat lastig, dan wel niet, telefonisch aanspreekbaar zijn. Mocht je toch iemand willen spreken, bijvoorbeeld iemand van de voorbereiding of de productie, dan is er wel een optie om een belafspraak te maken. Echter, ik kan mij anderzijds voorstellen dat telefonisch contact veel tijd vergt, en ik begrijp dat er voor deze optie is gekozen.

Ik vind uitgeverij Boekscout, met wat zij op hun website presenteren en uitleggen, zonder enige franje ‒ franje die je als auteur niet nodig hebt ‒ en daarbij het zeer prettige vriendelijke contact, samenwerking en geduld, ruimschoots aan mijn verwachting hebben voldaan! Mijn tweede boek, dat ik nu aan het schrijven ben, zal ik ook zeker door deze uitgever laten uitbrengen.

Alle medewerkers van Boekscout: Bedankt!

Leroy Evers.

geen

09-11-2019
9,8

Enthousiasmerende, zeer klantvriendelijke ondersteuning

Negatieve ervaring:
Het kaft is te slap, het boek ligt niet vlak op tafel. Verkeerd verlijmd? Te dun materiaal?

08-11-2019

Positieve ervaring:
Ik had vanaf de éérste moment een positieve klik, een professionele vriendelijke uitgeverij waar toffe mensen werken en ik ben fan van pod omdat het ecologisch verantwoord is.

Negatieve ervaring:
Toen ik mijn manuscript toestuurde heb ik erg lang op antwoord moeten wachten en heb uiteindelijk zelf terug contact opgenomen.

08-11-2019

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: > 5 boeken

Positieve ervaring:
Het is elke keer weer een feestje om samen met de medewerkers van Boekscout het proces van uitgeven aan te gaan. Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat. De communicatie hier over was erg goed.

Negatieve ervaring:
Heb ik geen. Iedereen was alleraardigst en steeds een snelle reactie terug.

8,1

Positieve ervaring:
Heel fijn, warm contact, professionele medewerkers, snelle reactie. Eerlijk en duidelijk.

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: > 5 boeken

Positieve ervaring:
Elke keer is het weer een feest om met jullie samen te werken. Zoveel energie en enthousiasme. De vormgeving blijft voor mij altijd de extra topper.

Geen

9,5

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 3 boeken

Positieve ervaring:
De overeengekomen planning bleek voor mij net enkele dagen te lang. Een formele presentatie met veel bezoekers in het raadhuis van Steenbergen leek daardoor zonder boeken te gaan worden. Echter door een prima inzet en snelle respons van het productieteam (Amber en Wieke) had ik ruim op tijd mijn prachtig uitgevoerde boeken.