Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

25-03-2019

Positieve ervaring:
Onze droom is eindelijk uitgekomen! Dit was niet mogelijk geweest zonder de expertise en ondersteuning van Boekscout.

Zij geloofden in ons verhaal en hebben ons de handvaten gegeven die wij nodig hadden om onze droom werkelijkheid te laten worden!

24-03-2019
7,8

Positieve ervaring:
Hulpvaardig en positieve begeleiding. Snel in reageren.
Duidelijke richtlijnen.

Negatieve ervaring:
Drukwerk afbeeldingen kunnen beter.
Onderlinge communicatie tijdens het uitgeefproces niet altijd duidelijk.

22-03-2019
7,6

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
Snel en volgens duidelijk plan alles afgehandeld.

Negatieve ervaring:
ligt ook aan mezelf. Allerlei marketingtools, zoals flyers, bladwijzers, e.d. kan ik niet uitdraaien. Mijn IT kennis is te klein om gebruik te maken van de tools die aangereikt worden.

09-03-2019
9,7

Positieve ervaring:
De afstemming en samenwerking met de medewerkers van Boekscout was plezierig en to the point. Ze reageerden vlot op mijn voorstellen en vragen. Van huis uit was mij altijd voorgehouden dat wanneer iets goed is, je het moet loven. En dat doe ik dan ook van harte.

Positieve ervaring:
Boekscout is als een warm bad, het voelt als thuiskomen.
De ontvangst en begeleiding van de mensen bij boekscout is professioneel en warm, de mailtjes en telefonische contacten zijn begrijpend en heerlijk informeel, in één woord, geweldig!

9,7

Positieve ervaring:
Hele fijne samenwerking gehad om mijn boek ‘een stralend hartje’ uit te brengen.
Betrokken personeel met veel vakkennis.

Bedankt!

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: > 5 boeken

Positieve ervaring:
Voor de achtste keer heb ik weer op een zeer prettige manier samengewerkt met de lieve mensen van Boekscout. Snelle communicatie. Uiteindelijk een prachtig boek, waar ik zeer tevreden over ben!

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaringen. Als er vragen zijn dan kan je ze stellen en er wordt altijd snel op gereageerd.

01-03-2019

Positieve ervaring:
De medewerkers van Boekscout zijn erg aardig, betrokken en kundig. Er wordt tijdig gereageerd op de mails en er wordt duidelijke informatie gegeven op de website.
Ook heel fijn dat je een eigen blog kan bijhouden.
Maar het belangrijkste: het boek ziet er prachtig uit! Dat heeft Boekscout echt heel goed gedaan. En ik ben Boekscout sowieso heel dankbaar dat ik door hen mijn eigen boek in handen kan houden!

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaring in dit proces.
Het enige is dat ik het wel fijn zou hebben gevonden als er ook wat begeleiding was op het gebied van marketing; voor een leek als ik is je boek promoten best een zoektocht. Maar het boekje dat ik bij Boekscout heb besteld is handig qua tips en je kan via de mail met vragen bij de afdeling Marketing terecht.

01-03-2019
8,1

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: 2 boeken

Positieve ervaring:
Mijn tweede boek uitgegeven bij Boekscout. Fijne begeleiding. Eerlijk, betrouwbaar en ze denken erg goed mee met je wensen.

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaring met boekscout.

28-02-2019