Beoordelingen Uitgeverij Boekscout

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Personeel 8,7

15-05-2019

Positieve ervaring:
Met veel plezier heb ik samengewerkt met medewerkers van Boekscout. Naast professionaliteit was ook de vriendelijke begeleiding een fijne ervaring. Persoonlijk heb ik meerdere keren een beroep gedaan op de medewerkers om mij behulpzaam te zijn daar waar mijn persoonlijke kennis tekort schoot. Met veel plezier kijk ik terug op een periode waarin ik samen met medewerkers van Boekscout iets moois tot stand mocht brengen. Ik zal de Uitgeverij zeker aanbevelen!

14-05-2019

Positieve ervaring:
In Belgie moet je bij een uitgeverij vaak heel veel boeken afnemen vooraleer er kan worden overgegaan tot publicatie ueberhaupt. Het concept Boekscout.nl sprak mij in deze zin enorm aan. Vriendelijke mensen, zeer sociaal bewogen en op en top profis.

9,5

Positieve ervaring:
Zowel het opzet als de uitwerking van het concept, staan voor prima kwaliteit. Het vakmanschap komt pas echt tot uiting, op het moment dat men de uitdaging aangaat. Een jonge deskundige groep gemotiveerde mensen met liefde voor het boek.

Negatieve ervaring:
Er zijn geen negatieve ervaringen met de uitgeverij. Wel het bittere gevoel, van de confrontatie met de hardheid van onze samenleving, bij het verkrijgen van noodzakelijke aandacht. Ook op dit vlak is er vanuit de uitgeverij ondersteuning aanwezig.

Aantal uitgegeven boeken via Boekscout.nl: > 5 boeken

Positieve ervaring:
De samenwerking is altijd super, het resultaat prachtig. Chappeau!

n.v.t.

27-04-2019

Positieve ervaring:
Top begeleiding en fijne medewerkers

27-04-2019
9,7

Positieve ervaring:
Veel schrijvers beweren dat een uitgever vinden moeilijk is. Een uitgever vinden die je op een correcte manier informeert, is niet altijd vanzelfsprekend. Boekscout handelt correct.

Negatieve ervaring:
Ietwat onduidelijkheid i.v.m. wat ik al of niet mag publiceren zonder toestemming van de informatie die ik vond via het Internet.
Ik schreef Leo Damrosch aan terwijl dit helemaal niet nodig was.

22-04-2019

Positieve ervaring:
Boekscout blinkt uit in zijn persoonlijk contact en verleent daarbij uitstekend professioneel support bij het ingewikkelde proces van het uitgeven van een boek. Ik heb dat plezier al twee maal mogen meemaken en ik bedank ze daarvoor uit de grond van mijn hart, en hoop binnenkort mijn volgende boek ook weer door hun te laten uitgeven. Boekscout is de beste op het gebied van het uitgeven van je boek. Ik wil ze daar graag voor complimenteren en bedanken aan de hele crew.

Negatieve ervaring:
Absoluut geen negativiteit te melden

21-04-2019
8,2

Positieve ervaring:
Heel vriendelijke, enthousiaste mensen, die je correct en met kennis van zaken door het proces van manuscript tot boek leiden.

Geen.

19-04-2019

Positieve ervaring:
Spontaan, komen afspraken goed na, er wordt goed meegedacht over ideeen