Beoordelingen Body Language Academy

• Trainer/spreker 9,4

Jacco de Vries uit: Heemstede

13-03-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Een ontzettend leerzame training! Je leert er echt een hele nieuwe taal bij en ziet veel meer dan voorheen. De trainster (Denise Dechamps) is echt een autoriteit op het gebied van lichaamstaal, en dat is fijn leren.
Enige punt van aandacht is dat de dagen wat mij betreft nog best wat langer mochten zijn met nog meer inhoud.

Denise Deschamps uit: Almere

11-03-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Veel geleerd vooral de eerste les.
Enthousiast uitgelegd door Denise.
Tijdens werken in tweetallen misschien iets meer betrokkenheid gewenst.

Emma uit: Utrecht

31-01-2019

Dienst: - Incompany Training

Denise heeft ons in 3 uur tijd veel informatie gegeven. Op een toegankelijke, prikkelende wijze hebben we onszelf nog beter leren kennen en zijn we gedwongen kritisch te kijken naar de wijze waarop wij overkomen. Denise heeft haar verhaal echt aangepast aan de behoefte die er bij onze groep was en de vragen die wij stelden. Direct toepasbaar, met de nodige achtergrond informatie zodat je het beter begrijpt en het bij blijft. Een absolute aanrader voor iedereen die benieuwd is naar je eigen lichaamstaal, hoe je dit slim in kunt zetten en hoe je die van een ander kunt lezen.

Simone Hazelaar uit: Almere

16-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Ik heb de training als heel leerzaam en interessant ervaren, de manier van kennisoverdracht is prettig en de groepsopdrachten waren echt leuk om te doen.
Ik hoop er op mijn werk veel plezier van te hebben.

Sanna Langereis uit: Haarlem

08-01-2019
7,0

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Het aanbevelen zal ik vooral doen als mensen hier naar opzoek zijn. Mensen uit mijn eigen vakgebied vind ik het iets minder geschikt voor.
Achteraf ben ik tot de conclusie gekomen dat op de punten waar ik echt in wou leren, me niet heel veel nieuws is gegeven en dat is natuurlijk jammer.
Het microexpressie stuk ligt minder mijn affiniteit maar het verdere lichaam wel en dat was wel zo basic dat ik er niet veel meer uithaalde. Ik had daarin meer psychologie en neurologie verwacht.
Tip: Ik vond zelf de werkruimte erg stijf. Ook achter tafels zitten vind ik met name voor een lichaamstaaltraining een belemmering. We kunnen namelijk zoveel leren van elkaar in houdingen etc. Inspelen in wat er op dat moment gebeurd.

Mirjam uit: Amsterdam

08-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Dit is wel een van de meest verrijkende en interessantste trainingen die ik gevolgd heb, veel nieuwe info en zo leerzaam! Het had me leuk geleken om nog wat meer zelf te oefenen, maar gezien de tijd misschien niet mogelijk. Dank!

Melchior van Schuppen uit: Zwolle/Ommen

06-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Denise is een kei in het overbrengen van haar vak.
Zij doet dit op een afwisselende manier, recht van uit haar hart en echtheid.
De dagen waren voor mij uiterst boeiend en tegelijk ook ontspannend. Ik heb er erg van genoten en veel geleerd.
De innerlijke mens werd ook erg goed verzorgd.

De plaats had voor mij liever in een wat spirituele plek mogen zijn, b.v. een boerderij of plek aan het strand of in het bos.

Joyce Otten uit: Haarlem

04-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

De Professional Training heb ik als erg waardevol ervaren. Denise is erg prettig om naar te luisteren en brengt haar gedegen kennis over het onderwerp vol enthousiasme over tijdens de twee dagen. De inhoud van de training is heel praktisch en met de verschillende oefeningen direct toepasbaar in je werk- en privé-leven. Het is hierin leuk dat je zowel inzicht krijgt in jouw eigen lichaamstaal als meer leert over het herkennen en interpreteren bij anderen. Er worden veel kleinere subonderwerpen behandeld en voor mij persoonlijk zou ik wel eerder een keuze maken op een aantal onderwerpen en dit meer uitdiepen en doorgronden. Nu blijft het soms wel iets te veel aan de oppervlakte, terwijl je ook merkt dat Denise er nog veel inhoudelijk over kan vertellen. Ik kijk uit naar het volgen van de opvolgende mastertraining!

Lydia van Oudenaren

03-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Professional Training

Gewoon een goede en leuke training! De trainer is deskundig en tegelijkertijd toegankelijk voor feedback. Mooi leiderschap!

Jenny Kuntzelaers uit: Venlo

03-01-2019

Dienst: - Lichaamstaal Master Training

De inhoud van de proffesional en master trainingsdagen was van hoog niveau. Het werd met passie door Denise verteld, uitgelegd en vaak ook uitgebeeld.
De medecursisten en de gezamenlijke lunch waren ook erg gezellig en goed.
Ook Berna heeft gedurende de dagen zich voor ons ingezet, waardoor de cursus een extra warme gloed kreeg.
Het was voor mijn in een woord een feest om te mogen deelnemen.