Beoordelingen Bochane Autoschade

• Tevredenheid herstel 9,0

Westerveld uit: Opheusden

25-05-2018

Positieve ervaring:
Netjes via sms en telefoon op de hoogte gehouden, het was schade door een ander veroorzaakt dus netjes via hun afgehandeld en die paraplu leuk hoor!

Tips / Verbeterpunten:
Jammer dat het niet meer heel vroeg kan, kon eerst wel. Voor ons lastiger qua plannen nu, en er werd gezegd langer kwijt en volgende dag te horen krijgen hij is al klaar is maar ook wel weer fijn daar niet van dus niet geheel negatief maar moment van inplannen is dat niet fijn zolang je auto kwijt te zijn en het dus dan helemaal niet zo is

Jan uit: Veenendaal

Positieve ervaring:
Zeker positief. Is de eerste keer dus geen ervaring.

Geen, vooralsnog.

N.v.t.

E.J. uit: DRIEBERGEN-RIJSENBURG

Vestiging: Maarn

Positieve ervaring:
Garage Maarn was onscherp! Was ik niet gewend!De auto stond niet zoals duidelijk afgesproken met Paula ivm mijn late vlucht uit het buitenland bij de pomp, dus buiten het hek. Helaas de buurvrouw moeten lastigvallen en uiteindelijk hebben Saffet en Wendy Beers van Renault Route Service het super opgelost. Chapeau!!!

Tips / Verbeterpunten:
Fouten kunnen gebeuren, was ik niet gewend van garage Maarn. Uiteindelijk heel goed opgelost! De buurvrouw verdient een doosje Merci voor al haar hulp ivm de onduidelijkheid wie ik zou moeten bellen. Mede omdat het Pinksterweekend inging.

Bochane Veenendaal Schade-afdeling

Jelle uit: Lelystad

Vestiging: Lelystad

José uit: Leuth

23-05-2018

Vestiging: Nijmegen

Positieve ervaring:
Keurig gerepareerd, niks op aan te merken.

Tips / Verbeterpunten:
Bochane vestiging te Nijmegen heeft steken laten vallen.
Het hele proces heeft te lang geduurd.
Ik had een dier aangereden en liet de schade beoordelen. Alleen de Mistlamp zou kapot zijn. Afspraak gemaakt om de auto te brengen, zij zouden het repareren.Gelukkig ben ik verzekerd. Toen ik 2 weken later de auto vroeg in de morgen bracht ( de spullen zouden al geleverd zijn)kreeg ik 's avonds te horen dat er meer kapot was en dat de auto op transport zou gaan. Ik kon de auto komen ophalen. Nieuwe afspraak gemaakt. Overdracht naar andere collega ivm vrije dagen was hopeloos. Verkeerde spullen besteld, tot 2x toe nieuwe afspraak moeten maken om de auto op transport te krijgen. Uiteindelijk toch binnen de afgesproken tijd gemaakt omdat ik aandrong. (Medewerkster achter de balie heeft uiteindelijk goed haar best gedaan) Absoluut geen schoonheidsprijs. Uiteindelijke kosten vele malen hoger dan in eerste instantie gezegd. Nu is het wel verzekeringswerk, maar toch. Ik krijg er een nare bijsmaak van.

Marjan uit: Veenendaal

22-05-2018

Positieve ervaring:
Zeer deskundig, vakkundig en snel geholpen!

Charles uit: Arnhem

Mariska uit: Veenendaal

30-04-2018

Kent ons van: Vrienden, kennissen

Positieve ervaring:
Goede service. Alles netjes volgens afspraak.
Nog op de parkeerplaats bleek mijn jongste zoontje de net gemaakte auto mooi te hebben bewerkt, ook dit werd meteen zo goed mogelijk verholpen. Klasse!

anoniem uit: onbekend

24-04-2018