Beoordelingen Bobby and Boys

• Nazorg en garantie 6,0

uit: paramaribo

30-09-2015
4,8

Na een aantal jaren voor ons gewerkt te hebben is meneer bobby kwaad van een project weggelopen en niet meer terug gekomen. De arbeiders waren verbaasd en nu komen ook de verhalen los. Structureel heeft de heer bobby ons te hoge prijzen gerekend. Als een project bijv srd 15000 was (en zijn partner wilde tot srd 14000 zakken omdat wij zeker 2 tot 3 projecten per jaar hadden/hebben) legde bobby standaard een duizendje boven op de normale prijs (dus srd 16000) omdat ik toch geen offertes van andere aannemers vroeg (op zich altijd redelijk tevreden geweest over het werk). Zowel bobby als een paar van zijn werklui lopen met jointjes aan over het werk of roken stiekem (maar die wietlucht verraad zich snel). Kunt u hier niet tegen, dan bobby zeker niet nemen.

07-09-2015
1,5

Offertes zijn niet consistent met de werkelijke bouwkosten.
Ongespecificeerd, uit de duim gezogen bouw bedragen.
Vage bouw, bouwaanvang en oplevering tijd.
En nog meer........

Raymil uit: Paramaribo - Uitvlught

07-09-2015
8,1

Ik had de ploeg onderschat. echter direkt bij de aanpak was duidelijk dat ze goede kennis en equipment beschikken. Met deze ploeg hebben wij niet veel zorgen gehad. Financiele afspraken zijn gemaakt, voorschot gegeven en men ging aan de slag. Werk werd opgelverd binnen de afgesporken tijd. Geen verrassingen achteraf over onvoorziene kosten, discussie over kwaliteit, materiaal en overige scenarios die klanten doorgaans ervaren. Ik zou Bobby and Boys aanbevelen*

raghoenath uit: utrecht

06-09-2015
6,7

de prijs opgave was heel hoog dat ik zelfs geschokte
ik heb door een ander laten doen dat is aannemer Radj
dat schelde me de helft van de prijs

uit: Wanica

06-09-2015
5,2

Het betegelen van een terras is compleet verkeerd gegaan. De val is niet naar buiten maar naar binnen. Bij een grote regenbui met veel wind kan het water naar binnen lopen. Geweigerd om het probleem op te lossen. Heb mijn laatste betaling niet gedaan. Bobby had een onderaannemer in dienst genomen om het werk te klaren.

14-01-2015

Een paar projekten van mijn bedrijf worden getoond op de site van bobby-and-boys.com.
Kekemba Resort Paramaribo laat nu (2015) al 5 jaar zijn (ver)bouwingen, schilderwerk, wassen gebouwen en
groot tuinonderhoud naar goede tevredenheid uitvoeren door Bobby en zijn crew.
Bobby's bedrijf is klein en flexibel. Door de kleinheid is er een goed persoonlijk contact.
Bobby besteed ook wat werkzaamheden uit, zoals electra en loodgieterswerk en bijvoorbeeld het
plaatsen van dakgoten. Deze uitbestede werkzaamheden worden door de ingehuurde krachten ook goed uitgevoerd.