Beoordelingen Bob Jansen Haar & Make-Up

• Producten 9,5

Kelly uit: Purmerend

18-06-2018
5,4

Na Twee jaar klant te zijn geweest, wordt ik afgelopen maart?!?!? afgebeld voor een afspraak in september. Daar ik dan een belangrijke dag heb (trouwen van mijn zusje) viel dit voor mij koud op mijn dak. Dit ivm een collega die voor onbepaalde tijd afwezig zou zijn. Voor een kapperzaak die klantbeleving en vriendelijkheid hoog heb staan snap ik niet dat er voor zover van te voren afgezegd wordt en er geen vervanging is. Tevens lopen er stagiaires rond die de vrijdagavond of zaterdag als feestdag zien en lang leve de lol. Zonde van de aanpak bij afzeggen en de drukte qua sfeer in het weekend. Verder een top zaak waar je lekker verwend wordt.

Francis uit: Oudendijk

03-03-2017

Al vanaf de beginjaren ,toen Bob Jansen nog leerling kapper was, was ik al klant bij hem, en na al die jaren zag je hem en zijn team groeien in de kapperswereld. Nog steeds ben ik zeer tevreden over deze geweldige kapper en zijn team. Voor mij echt geen ander meer.

Marionne uit: Berkhout

10-12-2016

Heel vriendelijk, nemen de tijd, salon heeft geweldig uitstraling
resultaat heel erg blij mee, top kapper.

31-10-2016

DE AANBEVELING MOET JJJJAAAA ZIJN!!!!!

23-10-2016

DE AANBEVELING MOET JJJJAAAA ZIJN!!!!!

23-10-2016

Ik ben iedere keer weer blij en tevreden als ik bij Bob Jansen geknipt en gestyled de deur uitga.
Ook tijdens mijn gewonnen Hair Clinic via Facebook, weet ik van mijn stylist Faye, hoe ik het beste mijn haar kan verzorgen en wat stylingstrucs meegekregen...
Ik heb dit succesvol ervaren!
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TOP BIJ BOB JANSEN!!!!!

Janneke uit: Zwaag

22-10-2016

Ik ben altijd blij als ik bij Bob Jansen ben geweest, het haar zit dan weer fantastisch

Sandra uit: Midwoud

21-10-2016

Authentiek. Bob Jansen en zijn enthusiaste team bedrijven hier authentiek vakwerk van de bovenste plank.
Vanaf het binnenkomen tot het weggaan, het is een plezier om in deze zaak te zijn. Authentiek zijn ook de mensen die hier werken. Stuk voor stuk vriendelijke, warme mensen die op hoog niveau werken. Out of the box denken is geen probleem. Maar voor een kleine verandering, of gewoon even een nette trim, is het ook prima. De hoofdmassages zijn goddelijk. Ik verheug mij altijd op mijn 'time out' bij Bob Jansen. 'Highlight' van de maand!

matjene uit: harlingen

altijd top

Sandra uit: Hoorn

21-10-2016

Ik vind het altijd fijn om naar de kapper te gaan. Goed en eerlijk advies, stimuleren om vol te houden mijn haar te laten groeien en altijd in om iets nieuws te proberen. Het is voor mij een paar uurtjes ontspanning!