Beoordelingen Bob Jansen Haar & Make-Up

• Resultaat 9,7
  • Producten 9,5

Francis uit: Oudendijk

03-03-2017

Al vanaf de beginjaren ,toen Bob Jansen nog leerling kapper was, was ik al klant bij hem, en na al die jaren zag je hem en zijn team groeien in de kapperswereld. Nog steeds ben ik zeer tevreden over deze geweldige kapper en zijn team. Voor mij echt geen ander meer.

Marionne uit: Berkhout

10-12-2016

Heel vriendelijk, nemen de tijd, salon heeft geweldig uitstraling
resultaat heel erg blij mee, top kapper.

31-10-2016

DE AANBEVELING MOET JJJJAAAA ZIJN!!!!!

23-10-2016

DE AANBEVELING MOET JJJJAAAA ZIJN!!!!!

23-10-2016

Ik ben iedere keer weer blij en tevreden als ik bij Bob Jansen geknipt en gestyled de deur uitga.
Ook tijdens mijn gewonnen Hair Clinic via Facebook, weet ik van mijn stylist Faye, hoe ik het beste mijn haar kan verzorgen en wat stylingstrucs meegekregen...
Ik heb dit succesvol ervaren!
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TOP BIJ BOB JANSEN!!!!!

Janneke uit: Zwaag

22-10-2016

Ik ben altijd blij als ik bij Bob Jansen ben geweest, het haar zit dan weer fantastisch

Sandra uit: Midwoud

21-10-2016

Authentiek. Bob Jansen en zijn enthusiaste team bedrijven hier authentiek vakwerk van de bovenste plank.
Vanaf het binnenkomen tot het weggaan, het is een plezier om in deze zaak te zijn. Authentiek zijn ook de mensen die hier werken. Stuk voor stuk vriendelijke, warme mensen die op hoog niveau werken. Out of the box denken is geen probleem. Maar voor een kleine verandering, of gewoon even een nette trim, is het ook prima. De hoofdmassages zijn goddelijk. Ik verheug mij altijd op mijn 'time out' bij Bob Jansen. 'Highlight' van de maand!

matjene uit: harlingen

altijd top

Sandra uit: Hoorn

21-10-2016

Ik vind het altijd fijn om naar de kapper te gaan. Goed en eerlijk advies, stimuleren om vol te houden mijn haar te laten groeien en altijd in om iets nieuws te proberen. Het is voor mij een paar uurtjes ontspanning!

Claudia uit: Heerhugowaard

20-10-2016

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar Bob Jansen geweest. Dit na jarenlang wisselende kappers te hebben gehad. Mijn man zei ga eens naar een goede kapper die goede adviezen geeft. Nou dat heb ik geweten. Vanaf die dag ben ik verkocht. Mijn vaste kapster is Rody. Ze luistert naar je en geeft goede adviezen. Bovendien kan ze geweldig goed knippen. Helemaal top. De volgende keer wordt een soort metamorfose. Heel ander kleurtje etc. Ik laat me verrassen...en ik weet zeker dat ik er straks prachtig uitzie! Gefeliciteerd met jullie 30 jarig jubileum.