Beoordelingen BNP Paribas Personal Finance

• Contactgegevens zijn makkelijk te vinden 6,8

Irene uit: Hilversum

15-08-2017

Positieve ervaring:
lang heb ik een bezoek aan mijn hypotheekoverzicht uitgesteld in de veronderstelling dat ik er toch niets van zou begrijpen. Die mening heb ik positief bijgesteld.

jan uit: sassenheim

29-06-2017
5,1

n.v.t.

Verbeterpunten:
In mijn persoonlijk overzicht had ik graag het rente percentage gezien en de looptijd van mijn lening voor dit rente percentage en de totale looptijd.

Uw klantenservice is moeilijk bereikbaar en uw onderneming is ondoorzichtig; Quion, Quion +, BNP Paribas, Woonfonds, etc.? Waar ben ik eigenlijk klant?

Peter uit: Berg en Dal

12-06-2017
6,0

Niet veel.

Verbeterpunten:
Men begon nu pas met regelingen mbt aanpassingen hypotheek in verband met de lage hypotheek rente.

Jan uit: Gouda

19-05-2017

Positieve ervaring:
Digitaal hypotheekoverzicht is prima.

Verbeterpunten:
Wanneer komen jullie met de mogelijkheid van rentemiddeling????

Alex uit: Hoorn

18-05-2017
4,0

Geen

Verbeterpunten:
In de registratiebrief wordt o.a. een rekenmodule beloofd waarmee je kunt berekenen wat voordeliger is: sparen of aflossen. Die is er niet. De enige info is wat ik zo ook wel weet, en wat ik liever gewoon op papier blijf ontvangen. De website reageert heel slecht met een ipad (bijv.: onderste deel paigina valt weg).

Jules uit: Horst

11-04-2017

Positieve ervaring:
Duidelijk overzicht van je situatie

Verbeterpunten:
Wat als er een aflossing komt in een eenmalig bedrag ipv maandelijkse aflossing? Is dit niet ook interessant om in het overzicht mee te nemen? En wat wordt het maandelijkse bedrag dan?

j uit: breda

19-03-2017
7,9

Positieve ervaring:
recentelijk een deel van mijn hypotheek afgelost.
correcte en z e e r snelle afwerking door Quion.

Jeroen uit: Middelharnis

25-02-2017
6,7

Positieve ervaring:
Het geeft op hoofdlijnen informatie over de hypotheek.

Verbeterpunten:
Als ik hierop kijk, zoek ik bijv. een antwoord op de vraag: Is het, gezien de huidige hypotheekrente en spaarrentestand, interessant om een eenmalig bedrag in te leggen? En wat gebeurt er met de hypotheek als ik dat doe? En moet ik dan inleggen in het aflossingsvrije deel of in het spaardeel?
En is het voor mij mogelijk om mijn hypotheek over te sluiten? En wat zijn dan de mogelijkheden en financiële gevolgen?
Op deze manier is de website niet meer dan een weergave van de gegevens die ik toch al kende.

Josien uit: Holten

17-02-2017

Verbeterpunten:
Hoop dat de rentemiddeling spoedig wordt toegepast.

Tijs uit: Haarlem

11-02-2017
5,0

Verbeterpunten:
We hadden verwacht ook te kunnen zien wat we tot nog toe aan spaarbedrag hebben.
Daarnaast hadden we verwacht te kunnen zien wat extra aflossen voor effect zou hebben op het maandelijks te betalen hypotheekbedrag.
De informatie op de site is niet meer dan in de jaaropgaaf stond die ik per post ontving.