Beoordelingen BlueLuna

• Aanbod / diversiteit 8,4
  • Bereikbaarheid tel / email 8,5

Sanne uit: Den Haag

12-02-2018

Omschrijf uw ervaring: Zeer prettige samenwerking, hopelijk niet eenmalig...

Marischka uit: Baarn

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring: We hebben al eerder met BlueLuna gewerkt voor het inhuren van entertainment bij events. Het contact is altijd prettig en efficient, goed advies. Er wordt goed meegedacht over de invulling van het entertainment, een expertise die ik zelf niet in huis heb.

Ronald uit: Amsterdam

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring: Het optreden van het duo Blode On Blonde werd door mij en de gasten als erg goed ervaren. De stemmen passen uitstekend bij elkaar, de gekozen nummers sloten perfect aan bij de sfeer van het event en de wens vanuit de organisatie. daarnaast zijn het twee prettige mensen om mee samen te werken.

03-01-2018
7,0

mirjam uit: zaandam

19-12-2017

Omschrijf uw ervaring: Ik vond het een prettige samenwerking en ze hebben een leuek show neer gezet. lekker flexibel en meedenkend. heel top

Diederik uit: Den Bosch

05-12-2017
7,8

Omschrijf uw ervaring: Optreden van Iris was geweldig! Piano leverancier was 1 uur te laat en slecht bereikbaar. Hierdoor kwamen wij in de knoop met krap repetitieschema.

Helen uit: Amsterdam

8,2

Astrid uit: 's-Hertogenbosch

27-11-2017

Omschrijf uw ervaring: De breakdancegroep Come Correct voldeed aan alle verwachtingen. Daardoor werd het een bijzonder geslaagde opening van de academie.

Diane uit: Zoetermeer

7,6