Beoordelingen Bloembinderij Acanthus

• Creativiteit 9,3
  • Assortiment 9,2

P. uit: Leeuwarden

09-05-2016

Een leuke winkel, met orginele, betaalbare, en creatieve kadootjes en bloemen voor elke gelegenheid.
Kwaliteit bloemen en bezorging ervan altijd dik in orde.

Albertje uit: Leeuwarden

9,8

Een mooie winkel met heel veel verschillende bloemen, voor elk wat wils. Ook altijd vriendelijk geholpen met een praatje en een lach. Fijn om te komen.

Hilda uit: Leeuwarden

Zeer klantvriendelijk

Theo uit: Leeuwarden

28-04-2016

hartelijke ontvangst, prettige bediening, frisse produkten

Jouke uit: Leeuwarden

23-04-2016

Altijd tijd voor een praatje, goed advies. Goede kwaliteit bloemen. Mooie boeketten. Ik zou zeggen: "dat verdient een bloemetje".

sandra uit: leeuwarden

16-04-2016

Je word hier heel vriendelijk geholpen.

Jan uit: Leeuwarden

16-04-2016

Zeer vriendelijk en ik ben zeer tevreden bij de uitvoering
van een opdracht.

Nynke uit: Leek

15-04-2016

Nu al een paar keer telefonisch iets besteld, zonder problemen en met veel meedenken zijn er goede producten uit gekomen. Super.
En de betaling gewoon op goed vertrouwen met een rekening achteraf betalen (de eerste keer via de post, de laatste keer via de mail). Heel fijn geregeld!

Ina uit: Leeuwarden

14-04-2016

Frans

14-04-2016
9,6

De eigenaresse is een zeer vriendelijke en bekwame vakvrouw die alles in het werk stelt om de klant goed te bedienen. Vorige maand heb ik een bloemstuk voor een begrafenis door haar laten verzorgen. Het was een prachtig bloemstuk! Nog mijn hartelijke dank voor het meedenken, het mooie resultaat en de geweldige service! Ik haal nergens anders meer mijn bloemen.