Beoordelingen BlinQ Tandartsen

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,9
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,9
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,9

Cindy Mes uit: Etten Leur

12-09-2019

Hele vrriendelijk, begripvolle en professionele praktijk. Zowel de assistentes als tandarts Herman weten me elke keer weer gerust te stellen. Ik heb jarenlang niet naar de tandarts gedurfd en dankzij hen ga ik weer trouw tweemaal per jaar.

susanne uit: etten leur

13-06-2019

Hele fijne tandarts. Na een behandeling in Spanje was ik erg bang voor tandarts geworden en ben ik jaren niet geweest. Nu bij Herman van angst geen sprake meer en heeft hij 2 bruggen geplaatst

01-05-2019

Hennie Meijs uit: Nieuwkuijk

26-03-2019
4,0

Ik heb een bezoek gebracht aan de tandarts met een psychiatrische patiënte ongeveer 2 weken geleden. De deeltaxi was een crime, voor een bezoek van 10 minuten zaten we ruim twee uur in de wachtkamer. Patiënte kreeg daarna een afspraak bij de mond hygiënist.Afspraak25-03 om 13.45. Ik besloot zelf te gaan rijden. Patiënt had heel de nacht niet geslapen voor de behandeling en moest extra ondersteund worden in verband met hoog oplopende spanning. Om 13.30 ging ik weg. Ze heeft ook nog een ontsteking aan haar voet en loopt moeilijk. Vooraan bij de Concordia laan was een onbekend stoplicht in verband met het opbreken van de straat, dat duurde extra lang. Wij kwamen dan ook enige minuten te laat aan, tot grote frustratie van de patiënt. Zij meldde zich aan bij de balie en kreeg direct te horen van een dame met een ijskoud gezicht, dat de afspraak niet door ging, ze was te laat...……...22 mei kan ze weer terug komen...….
Ik begrijp echt wel dat er bij grote tijds overschrijdingen
moeilijkheden ontstaan met de planning. Maar een beetje rekening houden met bijzondere patiënten had ik wel verwacht van jullie vooruitstrevende moderne praktijk. Patiënt kan nu weer 2 maanden spanning opbouwen. Ik ben er niet over te spreken. Als het aan mij lag kwam patiënte nooit meer terug bij jullie. Tandartsen praktijk van der Horst gaat hier veel beter mee om, houd terdege rekening met de bijzondere extra gecompliceerde populatie van ons.
Hennie Meijs
seniorverpleegkundige/GGZ agoog