Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,4
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Monique uit: Amersfoort

18-10-2018

Een kinderfeestje met 18 meiden werd geweldig begeleid door de dj. Leuke muziek, afwisseling in activiteiten, stickers en enthousiasme. De meiden waren onder de indruk!

Susanne uit: Dordrecht

16-10-2018
8,5

Hij weet 27 jonge kids anderhalf uur te boeien en zich op de dansvloer uit te laten leven.

Marcia uit: Amstelveen

15-10-2018

Super show!
Kids hebben echt een super dag.
1000% aan te raden!

Willinkschool uit: Bennebroek

15-10-2018

Wauw, wat een te gek feest hebben we gehad op de Willinkschool! Edwin weet het leuk te maken voor iedereen, voor elke leeftijd. De Photo Booth was een succes en viel ook zeer in de smaak. De rode wangen op de foto's zeggen genoeg :-) Bedankt voor de zeer geslaagde dag!

M uit: Den haag

12-10-2018

Was super geslaagd en zeker weer een aanrader voor de volgende verjaardag

Olivier uit: Haarlem

09-10-2018

We hebben hem ingehuurd voor een eind-groep acht feestje. Met Blijwin werd het met recht een FEEST. Echt super! De kinds hebben allemaal meegedaan en hadden een fantastische avond.

Dansvereniging uit: Doornenburg

03-10-2018

Om 50 kinderen 2,5 uur aan het springen te houden moet je van goede huizen komen. Ontzettend leuke disco. Gezellig, proffessioneel en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Marjolein uit: Enschede

03-10-2018

De kinderdisco tijdens onze bruiloft was geweldig! Alle kinderen hebben zich fantastisch vermaakt!

nicole uit: best

hoi edwin,
bedankt voor de leuke dag
wij als kinderopvang zijn erg positief en tevreden over je, mede dankzij jou hebben de kinderen een leuke dag gehad en hebben ze zich goed vermaakt met de spelletjes en de muziek
ook veel leuke reacties gehad van veel ouders

Chris uit: Maasdijk

30-09-2018

Een heel tof bedrijf! De dj doet leuk zijn ding, speelt in met de kinderen, en maakt de kinder blij! Een topfeest voor de kinderen, en dus zeker een aanrader!