Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,3
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Shelly uit: Den haag

06-12-2017

Was een hele leuke middag , hield de kinderen goed bezig

Zoontje vond het de leukste verjaardag ooit , en de gasten waren ook zeer enthousiast

tot volgend jaar ;-)

Henri uit: Didam

06-12-2017

Renske uit: Utrecht

04-12-2017

Het was weer een geweldige sinterklaasmiddag. We hebben veel positieve verhalen gehoord van zowel ouders als kinderen. Voor de organisatie is het prettig dat alles aan Edwin kan worden overgelaten. Hij zorgt er voor dat alles goed loopt en dat het een geslaagde middag wordt! Dankjewel!

Marieke

01-12-2017

In 1 woord: super!

Karin uit: Den Haag

12-10-2017

Super leuk kinderfeestje gehad! Iedereen was helemaal enthousiast en blij door de vrolijke muziek! Super leuk gedaan, dank hiervoor!

Suzanne uit: Middelburg

05-10-2017

Wij hadden Edwin ingehuurd voor het discoverjaardagsfeestje van onze dochter en een vriendje die 9 werden. Het werd een topfeest! Alle 40 kinderen hebben genoten van de muziek en alle spelletjes. Edwin weet alle kinderen te betrekken en alle kinderen stonden en bleven op de dansvloer! Wij hadden als ouders een heel relaxte avond en wij hebben zelf ook genoten! Wij zullen deze DJ zeker aanbevelen!

Stichting Humikla uit: Ede

30-09-2017

Patrick uit: Valkenburg ZH

30-09-2017
9,5

Top DJ. Boeken! Op dit feest kunnen onze leden weer een jaar teren.

P. Ravensbergen
Penningmeester personeelsvereniging De Wilbert

Laura uit: Leiden

27-09-2017

Wat hebben wij genoten van Edwin. De kinderen hebben een fantastische middag gehad. Van de jongste tot de oudste, alle kinderen (en ouders) hebben zich prima vermaakt.

Buurtpreventie uit: Oosterhout

27-09-2017

Wat een gezellige leuke kinder dj. Mede dankzij Edwin is onze burendag een groot succes geweest