Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,4
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Recreatiepark de Paalberg uit: Ermelo

10-08-2018

Wij hebben de Blijwin Kidsdisco laten plaatsvinden op onze camping. Wij zijn uitermate tevreden, we hebben ontzettend veel positieve reacties gekregen van onze gasten die een hele gezellige avond gehad hebben.
Alle kids waren ook super enthousiast.
Bij ons kwam de DJ met eigen disco tent, bellenblaasmachine en photobooth. Wij raden zeker aan om DJ Edwin langs te laten komen!

Niels uit: Roelofarensdsveen

24-07-2018

Anne uit: Maarssen

17-07-2018

Op het laatste moment Blijwin ingeschakeld voor een Summerparty/eindfeest voor groep 8. En wat is dat een goede beslissing geweest. Edwin heeft er een topavond van gemaakt. Vanaf het start moment dat het einde heeft hij de kids kunnen vermaken met dans en battles. Erg leuk, goede interactie met de kids. Een aanrader! Echt. Doen.

Familie uit: Wassenaar

15-07-2018

Blijwin is in één woord: geweldig!
De kinderen worden het hele discofeest door Blijwin op positieve wijze vermaakt en zijn daarom dolenthousiast, zowel de jongens als de meisjes, van jong tot 'oud'! Echt een aanrader!!

Natalie uit: Wassenaar

10-07-2018

De kinderen hebben genoten van de disco, ze waren niet van de dansvloer af te krijgen!

Jan uit: 5131 Alphen NBr.

09-07-2018

Mijn afscheids-dag na 44 jaar leerkracht op de Willibrordusschool in Alphen was geweldig. Mede dank zij de fantastische inbreng van DJ Erwin van Blijwin kinderdisco. Bij ons nog best kans op herhaling, collega's horende!! Van harte aanbevolen!

Marielle/mila uit: Schiedam

09-07-2018

Mila was bij een tuinfeest van demi en dat was echt super ! Erg genoten. En erwin doet het wrg goed om de kinderen het naar hun zin te maken !

Basisschool d'n Heiakker uit: Deurne

03-07-2018

+/=300 kinderen vermaakt, ze hebben genoten.
Snelle en duidelijke reactie op de mail, wij waren zeer tevreden als school en werkgroep

03-07-2018
7,0

Mariska uit: Warmond

01-07-2018

De kinderen van basisschool de Buitenplaats hebben een super zomerfeest gehad, Blijwin maakte er echt een geweldig feest van! Onwijs bedankt voor de TOP middag!!!