Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,3
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Karin uit: Den Haag

12-10-2017

Super leuk kinderfeestje gehad! Iedereen was helemaal enthousiast en blij door de vrolijke muziek! Super leuk gedaan, dank hiervoor!

Suzanne uit: Middelburg

05-10-2017

Wij hadden Edwin ingehuurd voor het discoverjaardagsfeestje van onze dochter en een vriendje die 9 werden. Het werd een topfeest! Alle 40 kinderen hebben genoten van de muziek en alle spelletjes. Edwin weet alle kinderen te betrekken en alle kinderen stonden en bleven op de dansvloer! Wij hadden als ouders een heel relaxte avond en wij hebben zelf ook genoten! Wij zullen deze DJ zeker aanbevelen!

Stichting Humikla uit: Ede

30-09-2017

Patrick uit: Valkenburg ZH

30-09-2017
9,5

Top DJ. Boeken! Op dit feest kunnen onze leden weer een jaar teren.

P. Ravensbergen
Penningmeester personeelsvereniging De Wilbert

Laura uit: Leiden

27-09-2017

Wat hebben wij genoten van Edwin. De kinderen hebben een fantastische middag gehad. Van de jongste tot de oudste, alle kinderen (en ouders) hebben zich prima vermaakt.

Buurtpreventie uit: Oosterhout

27-09-2017

Wat een gezellige leuke kinder dj. Mede dankzij Edwin is onze burendag een groot succes geweest

Saumya uit: Amsterdam

25-09-2017
8,5

Beste Edwin,

Wij vonden jouw een super behulpzame DJ.
Zeer klantvriendelijk.
Zowel ouders als kinderen waren blij met muziekkeuze.
Inspelen op sfeer is ook goed.
De enige min puntje was , dat het geluid wat aan de zachte kant was.
Dus dat mag wat harder.

Angelique uit: Blaricum

25-09-2017

Ik miste de bellenblaas machine en had wat meer interactie/ spelletjes verwacht om de jonge kinderen wat meer te entertainen.

anja uit: pernis

11-09-2017

Een sprookjes optocht met aansluitend een sprookjes disco dj edwin speelt perfect in op wat de kids willen ! Kinderen vinden hem geweldig. Hij weet en begrijpt wat de kinderen willen. Ik kan ook een aanbeveling doen wij hadden ook de ballonnen act er extra bij genomen ...kinderen vonden het gewelding de ballonnen die edwin voor ze maakte! Het was een zeer geslaagde avond en ik beveel deze dj bij iedereen aan ...kinderfeest nodig dj blijwin uit ...succes verzekerd !!

Cindy uit: Vleuten

11-09-2017

De kinderdisco van Edwin was een 10 met een griffel waard!