Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,3
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Anne-Marie uit: Barendrecht

20-04-2018

Gisteren kwam Edwin draaien op het kinderfeestje van onze jongste dochter van 9 jaar, en samen met al haar vriendinnetjes werd het een top feestje! Wat een superleuke energie heeft Edwin; grappig, speels maar zéker niet kinderachtig! Hij kreeg álle meiden helemaal los, en dat met een buitentemperatuur van 27 graden!
Leuke spelletjes afgewisseld met lekker dansen op je favoriete muziek: dus volgens Anne en haar meidenclub ‘het allerleukste kinderfeestje ooit’ (en zo was het!!)
Absolute aanrader! Dank je wel!

Mellany uit: Wormer

06-04-2018

Hoi Edwin,

De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, je deed het super leuk!! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor iedereen die net zn tof kinderfeestje wilt voor zijn kind.

monique uit: wijhe

06-04-2018
7,5

Marleen uit: Barendrecht

29-03-2018

Gezellige avond. Wist de kinderen (130 stuks) goed te entertainen. Kinderen waren enthousiast.

Aziz uit: Rotterdam

28-03-2018

Belangrijkste feedback krijgen wij van onze jonge gasten en ouders en die zijn zeer positief. Stiekem genieten wij er ook van ;)

Willy uit: Zwanenburg

28-03-2018

Onze dochter kan er zeker op terug kijken.
Was een top feest.
Jullie kunnen blijwin zeker boeken

Leo uit: Amsterdam

28-03-2018

Edwin speelt erg goed in op de sfeer, leeftijd en behoefte. Hierdoor is het een top feest geworden. Geen moment van verveling. Chapeau!

Helga (secretariaat C.V. de Waskniepers) uit: Gendt

15-02-2018

De kinderen (en wij dus ook) hebben een geweldige middag gehad. De interactie tussen Edwin en de kinderen was geweldig, de muziekkeuze erg leuk en heel belangrijk de muziek had het juiste volume voor de kleintjes. De bellenblaasmachine viel erg in de smaak en de spelletjes waarmee ze stickers konden verdienen waren erg leuk. Ze werden aangemoedigd om te dansen en zingen en Edwin gaf zelf het goede voorbeeld haha. Kortom een zeer geslaagde middag en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt namens C.V. de Waskniepers.

Met vriendelijke groet,

Helga Hubers

Peter uit: Oegstgeest

13-02-2018

Dit was verreweg de leukste kinderfeest. Gegeven voor onze dochter van 7, met ongeveer 18 vrienden/vriendinnetjes. Edwin heeft ze vermaakt CONTINU voor meer dan 2 uurtjes. Waar hij zijn energie vandaan krijgt weet ik ook niet - hij is net de Duracell Konijn!!!

Ik zal hem aan iedereen aanraden.

05-02-2018

We hebben een geweldige middag en avond gehad!