Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,4
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Helga (secretariaat C.V. de Waskniepers) uit: Gendt

15-02-2018

De kinderen (en wij dus ook) hebben een geweldige middag gehad. De interactie tussen Edwin en de kinderen was geweldig, de muziekkeuze erg leuk en heel belangrijk de muziek had het juiste volume voor de kleintjes. De bellenblaasmachine viel erg in de smaak en de spelletjes waarmee ze stickers konden verdienen waren erg leuk. Ze werden aangemoedigd om te dansen en zingen en Edwin gaf zelf het goede voorbeeld haha. Kortom een zeer geslaagde middag en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt namens C.V. de Waskniepers.

Met vriendelijke groet,

Helga Hubers

Peter uit: Oegstgeest

13-02-2018

Dit was verreweg de leukste kinderfeest. Gegeven voor onze dochter van 7, met ongeveer 18 vrienden/vriendinnetjes. Edwin heeft ze vermaakt CONTINU voor meer dan 2 uurtjes. Waar hij zijn energie vandaan krijgt weet ik ook niet - hij is net de Duracell Konijn!!!

Ik zal hem aan iedereen aanraden.

05-02-2018

We hebben een geweldige middag en avond gehad!

Carla uit: Geldermalsen

22-01-2018

Het was super! Alle kids hebben genoten en vertellen er enthousiast over aan hun ouders. 👍

Sinem uit: Capelle aan den IJssel

15-01-2018

Het was een SUPERFEEST! Edwin motiveerde de kinderen om te dansen. Zelfs de alle kleintjes hebben de hele avond niet gezeten. Wij hebben erg genoten. Bedankt Erwin!

Laura uit: Roosendaal

08-01-2018

De kinderen hebben genoten en waren enorm enthousiast. Ook de medewerksters vonden het een erg leuke middag.
Fijn dat het een geheel verzorgde kinderdisco was! TOP!

Carlo uit: Breda

08-01-2018

Super tevreden, gasten erg blij!

Judith uit: Wassenaar

08-01-2018

Een hele leuke middag voor de kinderen, met flexibiliteit en goed aanvullen van sfeer en type groep

Marjorie uit: Oostvoorne

18-12-2017

Het is bijzonder knap van Edwin dat hij zo snel de kinderen kan binden. In het begin waren het twee kampen de jongens en de meisjes wat zeker in groep 8 gebeurt, maar in no-time zat de sfeer erin en was het een groot feest. Iedereen baalde dat het afgelopen was is een goed teken.

Shelly uit: Den haag

06-12-2017

Was een hele leuke middag , hield de kinderen goed bezig

Zoontje vond het de leukste verjaardag ooit , en de gasten waren ook zeer enthousiast

tot volgend jaar ;-)