Beoordelingen Blauwestadhoeve BV

dick uit: Hoogwoud

13-03-2018

Wij hebben de Blauwestadhoeve onlangs afgehuurd met onze voetbalteams voor in totaal 60 mensen. Wat ons opviel was dat alle vertrekken keurig schoon waren van slaapkamers tot douche ruimtes en wc iets wat ontzettend plezierig is. Daarnaast een heerlijke keuken om in te werken en een fantastische lounge ruimte om te relaxen. Als grote groep hebben wij ons een heel weekend fantastisch kunnen vermaken mede dankzij de mooie beachhal waardoor wij met activiteiten niet afhankelijk waren van het weer. ook een compliment aan Rob en Marjolijn die voor ieder probleem altijd een oplossing hadden. Wij hebben echt een super weekend gehad en dat met een groep van 60 mensen.

Margriet uit: Hoogvliet

06-05-2016

Wij waren hier met de familie van 29 april t/M 1 mei.
De jongste 14 maanden en de oudste 75. De groepsaccomodatie plus lounge voldeden aan de beschrijving op de website, de bedden sliepen goed en de huisjes in de schuur waren heel apart.
Wij vinden de groepsaccomodatie op zich meer geschikt voor groepen die actief zijn op sportgebied, wij als familie zijn meer van de spelletjes en relaxen. Daardoor vonden wij de loungebanken in de lounge niet echt fijn zitten, maar deze zijn ook eigenlijk niet bedoeld voor een lange zit. Verder denk ik als er vaker families komen met uiteenlopende leeftijden dat een speelgelegenheid voor kinderen een optie kan zijn, paar wipkipjes, glijbaan, schommel bijvoorbeeld.
De keuken is fantastisch en van alle gemakken voorzien, een super vaatwasser en een oven.
Wij hebben een fantastisch weekend gehad, mede door het mooie weer ondanks de voorspellingen.
Prima service en behulpzaam.

Danielle uit: Assen

02-05-2016

Wij hebben met e de familie een geweldig weekend gehad. Je hebt veel mogelijkheden voor dagbesteding, of lekker rustig bij kletsen. De schuur met de huisjes was geweldig.

Wij willen de eigenaren dan ook vriendelijk bedanken voor de gastvrijheid en de prachtige accommodatie!

j uit: Waddinxveen

20-05-2015

Beste Rob en Marjolijn,

Nogmaals bedankt voor de goede zorgen. We voelden ons erg welkom.
De accommodatie was perfect. We hebben veel complimenten gekregen over de locatie, de 'huisjes' en de lounge.
Ook het 'Wie is de mol' spel was goed georganiseerd.

groetjes Joyce