Beoordelingen Black Sword Tattoo Parlour

• Hygiene 9,8
  • Kennis & vakmanschap 9,8

Olga uit: Epe

08-02-2019

Na mijn eerste tattoo was ik om, ga nooit meer naar een andere shop of artiest, voelde me meteen op mijn gemak, shop ziet er netjes en strak uit, er wordt meegedacht over het ontwerp en geven goed advies, alle artiesten die er werken zijn zeer vakbekwaam en kundig en gezellig in de omgang, voor mij persoonlijk is Matthew mijn artiest omdat hij mijn stijl het mooiste weerlegt, naar mijn inziens is dit de beste tattooshop van de Veluwe 👍🤩👍🤩

Ingeborg uit: Apeldoorn

08-02-2019

Kan niet anders zeggen dan geweldig. Goede adviezen, er werd ook goed geluisterd waardoor het ontwerp eigenlijk gelijk goed was. Zo blij mee.
Zaak ziet er ook erg mooi uut en het sfeertje is erg prettig war je gelijk voelt als je binnen stapt

Romee uit: Apeldoorn

08-02-2019

Geweldige tattoo/piercing shop, super klantvriendelijke lui die weten wat ze doen. Denken met je mee en geven advies. Zeker een aanrader!

Romee uit: Apeldoorn

08-02-2019

Een super tattoo/piercingshop met super klantvriendelijke lui, die weten wat ze doen en denken met je mee, zeker een aanrader!

Charlotte uit: Apeldoorn

08-02-2019

Forward helix piercing laten zetten. Heel netjes gedaan met een goede uitleg. Zowel over het zetten als over de verzorging. Ik ben er nog steeds blij mee.

Romeel uit: Apeldoorn

Aloïsa uit: Apeldoorn

Sandra uit: Vaassen

08-02-2019

Maar ook door Yara (piercing) en door Djovani prima geholpen en goed geadviseerd. Laagdrempelige shop, gastvrije sfeer, vriendelijkheid bij alle medewerkers ongeacht met wie je een afspraak hebt. Ook gewoon even binnenlopen voor een praatje is al een feestje op zich. Ze zijn persoonlijk, vriendelijk, vakkundig, kortom toffe gasten. En zelfs iemand als ik, op leeftijd, voelt zich er thuis en gerespecteerd. Naar de shop gaan wordt daarmee ook een uitje. Ik voel een persoonlijke band met alle shopmedewerkers en zal dus nooit meer ergens anders naar toe gaan voor een piercing of een tattoo.

Gert uit: Apeldoorn

08-02-2019

Alleen maar het cijfer 10 gegeven dat zegt genoeg denk ik.

Benthe uit: Apeldoorb

9,7

Wat een fantastische shop!!! Allemaal leuke mannen die een van een grapje houden! Yara heeft al 4 piercings bij mij gezet! Hij stelt je erg gerust voor dat hij gaat piercen! Ik raad iedereen aan om naar Yara te gaan!!