Beoordelingen Black Sword Tattoo Parlour

• Hygiene 9,8
  • Kennis & vakmanschap 9,8

Wendy uit: Apeldoorn

19-01-2019

Nadat ik al jarenlang een tattoo wou van mijn dierbare hondje had ik eindelijk de moed verzameld. Werd super fijn geholpen en met grapjes goed over eventuele angst heen geholpen. Paar keer gevraagd of je het zeker wist en of de spelling goed was. Het is mij zo goed bevallen dat ik gelijk een vervolg afspraak heb gemaak.

Marco uit: Olst

11-01-2019

Thanks for everything! Was weer gezellig zoals altijd! Thanks Boys and special thanks for Joy!! Te gekke tattoo. Super blij mee!!

Demi uit: Apeldoorn

9,8

Geholpen door de mexicaanse jongen!

Romy uit: Apeldoorn

11-01-2019

Heel fijn en snel geholpen. Goede kwaliteit en aardige mensen.

Sanne uit: Apeldoorn

10-01-2019

Joy is een ontzettend fijne en klantvriendelijke artist, die je snel op je gemak laat voelen en duidelijk communiceerd.

Jennifer uit: Apeldoorn

05-01-2019

Heerlijke sfeer en leuk gestyled. Heel gastvrij en professioneel. I'll be back.

Melanie uit: Rotterdam

05-01-2019
9,8

Yara, was vriendelijk en gezellig. Moest even wachten totdat Carlos klaar was met tekenen van de tattoo, maar door de sfeer op de werkvloer was dat totaal geen probleem. Ik heb een geweldige dag gehad. En de tattoo ziet er geweldig uit. Ben superblij

Maaike uit: Apeldoorn

04-01-2019

Niets dan lof! Het maken van een afspraak verliep soepel, er werd direct al goed geluisterd naar wat ik graag wilde. Helaas werd mijn afspraak door omstandigheden afgezegd, maar zodra het kon werd ik door Yara gebeld voor een nieuwe afspraak. Super fijn, want ondanks de drukke agenda van Matt werd er snel ruimte gevonden om de afspraak alsnog in te plannen.
De zenuwen op de dag zelf waren al snel weg na een grapje hier en daar en natuurlijk de professionaliteit van Yara en Matt. Matt heeft alle mogelijke moeite gedaan om de tattoo op de juiste plaats en op de juiste grootte te krijgen, dat gaf veel vertrouwen. Tijdens het tatoeƫren was er nog steeds ruimte voor een grapje en het was tof om te zien hoeveel plezier Matt heeft in zijn werk. Ook de andere artiesten kwamen af en toe even checken hoe het ging en hoe de tattoo werd. Super gezellig.
De uitleg over de nazorg was helder en duidelijk, erg fijn!

Al met al een dikke aanrader, het is echt een shop waar je je welkom voelt en met plezier binnen loopt!

Tamara uit: Apeldoorn

27-12-2018

Erg blij met het eind resultaat, vriendelijke mensen. Ik ben erg tevreden!

Bram uit: Emst

22-12-2018