Beoordelingen Bitcoins4me

• Snelheid transactie 7,4
  • Betrouwbaarheid 7,2

24-05-2017
1,0

Dit bedriijf is absoluut niet te vertrouwen en slechts uit op geldelijk gewin.
Google dit bedrijf en kijk even bij avro/tros OPGELICHT.

Zelf ben ik dankzij bitcoins4me opgelicht voor 160 euro.

22-05-2017
1,0

voor je begint aan deze site zou ik zeggen...google deze site en kijk dan eens bij avro/tros opgelicht waar deze site veelvuldig voorkomt met betrekking tot het oplichten van klanten!

22-05-2017
1,0

Ben via bitcoins4me opgelicht maar bitcoins4me weigert om mijn geld terug te halen dan wel om de begunstigde aan te spreken.

Dus als consument heb je geen bescherming bij bitcoins4me en dat mag juridisch gezien niet.

Als je belt naar bitcoins4me staat de telefoon altijd uit.
Wanneer je naar Brunssum in de Rumpenerstraat 88 gaat waar bitcoins4me gevestigd is word er NIET open gedaan.

Dit alles riekt naar oplichterij!!!

Dus mensen ... doe aangifte tegen dit bedrijf!!!

charles uit: amstelveen

29-03-2017
3,5

ik heb een bitcoins rekening geopend maarik kan er niet veel mee,hoe kan ik mijn tegoed bekijken ?

25-03-2017
8,5

Snel zonder account en dus zonder registratie Bitcoins kopen

Jeen uit: Nijmegen

25-03-2017
n.v.t.

Op 13/3 heb ik € 75,80 overgemaakt via rek nr NL35INGB 0002583470 naar jullie rekening. Hiervan heb ik geen bevestiging gehad en daardoor ook niet de bestelde levering. Graag reactie!

Crit uit: Maastricht

21-03-2017
6,8

Ben uit: Amsterdam

26-02-2017
1,0

Ik heb met regelmaat dat er geen bitcoins beschikbaar zijn. Ik maak geen gebruik meer van deze dienst. Erg jammer.

Dhyan uit: de Bilt

11-02-2017
3,7

Wilde een transactie doen. Deze bleef hangen. Toen een foutmelding. Weer geprobeerd. Nu blijk ik twee keer het bedrag overgemaakt te hebben. Nu hopen dat een deel terugkomt.

Jannet uit: Hoogvliet

07-02-2017